geschokt
dinsdag 11 augustus 2009 om 21:05
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.
Positief.
Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)
Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.
Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.
Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
woensdag 12 augustus 2009 om 16:03
woensdag 12 augustus 2009 om 16:11
Ik word gebeld als de uitslag er is, geen vaste tijd aangegeven, eind vd middag of vroege avond. Ga er van uit dat ik dan erheen moet zodat het persoonlijk verteld kan worden, positief of negatief.
Mijn maag krampt, mn hart gaat tekeer en ik zweet me een ongeluk. Stress in de ruime zin, was het maar vast morgen na een goede uitslag.
Mijn maag krampt, mn hart gaat tekeer en ik zweet me een ongeluk. Stress in de ruime zin, was het maar vast morgen na een goede uitslag.
woensdag 12 augustus 2009 om 16:16
woensdag 12 augustus 2009 om 16:16
Wat is wachten toch vreselijk als je zo in onzekerheid zit!
Kun je misschien zelf vast bellen om te vertellen dat jij je zo beroerd voelt en nog eens te benadrukken dat je een snel telefoontje echt enorm op prijs stelt? (Al is het alleen maar om niet als laatste van het lijstje "testuitslagen" gebeld te worden).
Kun je misschien zelf vast bellen om te vertellen dat jij je zo beroerd voelt en nog eens te benadrukken dat je een snel telefoontje echt enorm op prijs stelt? (Al is het alleen maar om niet als laatste van het lijstje "testuitslagen" gebeld te worden).
woensdag 12 augustus 2009 om 16:19
Dat gevoel heb ik nu ook, Djoels. Godver, bij zulke zaken moet de huisarts toch gewoon een exact tijdstip aan kunnen duiden zeg. Niet dat halfslachtige.
Heb je iets kalmerends in huis eventueel Dechantee? Ik heb zeer veel spanning in mijn leven gehad, maar kan mij niet indenken hoe het is om in jouw schoenen te staan. Wat een hel.
Heb je iets kalmerends in huis eventueel Dechantee? Ik heb zeer veel spanning in mijn leven gehad, maar kan mij niet indenken hoe het is om in jouw schoenen te staan. Wat een hel.
woensdag 12 augustus 2009 om 16:19
quote:Djoels schreef op 12 augustus 2009 @ 16:16:
ik wilde dat ik je irl kende en dat ik nu naast je kon zitten, gewoon wachten... heb zo een strijdvaardig gevoel gekregen van dit topic, voor jou, maar ik voel ook zoveel verdriet voor je.. en ik ken je niet eens.... en je raakt me zo..Wat lief en precies hoe ik mij voel.
ik wilde dat ik je irl kende en dat ik nu naast je kon zitten, gewoon wachten... heb zo een strijdvaardig gevoel gekregen van dit topic, voor jou, maar ik voel ook zoveel verdriet voor je.. en ik ken je niet eens.... en je raakt me zo..Wat lief en precies hoe ik mij voel.
woensdag 12 augustus 2009 om 16:20
woensdag 12 augustus 2009 om 16:22
Jemig, wat een verhaal wordt het zo. Ik hoop dat je snel wat te horen krijgt. Wat een drama. Ik wens je toe dat je straks veel steun vanuit je omgeving krijgt. Want hoe de uitslag ook uitvalt, je heb veel te verwerken en deze moeilijke periode duurt nog even voort. Je partner mag in een diepe put stront zakken, maar voor jou en je kinderen is het natuurlijk allemaal veel persoonlijker. Poeh he. Ik word er gewoon stil van. En plaatsvervangend kwaad op een man die zijn gezin zo in gevaar brengt. GRRR.
Maar nu eerst de uitslag....
Maar nu eerst de uitslag....