Gezondheid alle pijlers

geschokt

11-08-2009 21:05 600 berichten
Ik heb een andere nick aangemaakt, wil anoniem blijven.

Ik verkeer in shock, ondanks dat er niet in die richting gedacht werd is er bij een bloedtest bij mijn man "ter uisluiting" toch een HIV test gedaan.

Positief.

Hij kan dit alleen opgelopen hebben tijdens onze relatie. Is dus ook vreemd geweest (heeft het naar eigen zeggen altijd veilig gedaan.)

Ik wacht nog op mijn uitslag. Maar die zal ongetwijfeld ook positief zijn, wij hebben het de laatste 15 jaar niet meer veilig gedaan. Als ik positief ben moeten de kinderen getest.

Dit is een nachtmerrie, altijd monogaam en trouw, en dan word ik genaaid op alle fronten!!!! Ik ben ontzettend kwaad op hem hij kan sowiso vertrekken, maar ik zit nu nog tussen hoop en vrees voor de toekomst.

Hoop dat ik de dans ontspring maar ik ben bang.
Alle reacties Link kopieren
Pfoe, dus toch homoseksuele contacten. Niet dat alle homo's HIV+ zijn, maar bij stiekeme ontmoetingen gaat het vaak toch onveiliger, al dan niet gepaard met drugs (ik zal niet ingaan op welk soort drugs en hoe dat werkt op de ontspanning van de sluitspier, niet relevant nu).

En sorry hoor, maar ik zou een kindje of een volwassene met HIV helemaal niet anders behandelen, iemand schreef eens (Doddie denk ik, met een link) dat als men HIV-remmers neemt, het virusload zo laag is dat besmetting haast niet mogelijk is. Het zijn geen lepralijers, ok?

Ik hoop enorm, echt enorm, dat jouw uitslag negatief is (HIV-negatief dus). Laat je man maar. Hij heeft geen recht van spreken. Voor hem is het ook kut, dat wel. Aanklagen zou niet gaan, hij wist immers niet dat hij besmet was. Maar in alle zaken (voogdij, scheidingshit, etcetera) heb JIJ wel ALLE rechten. En als hij nog e-nig fatsoen in zijn donder zou hebben, dan werkt hij mee.

Maar da's allemaal voor later, meid. Eerst die uitslag. Je zal hoe dan ook een enorme stortvloed van emoties krijgen na de uitslag en nog een heel traject, dus licht alsjeblieft iemand in die je kunt vertrouwen.

Sterkte en we duimen nog steeds.
Ik zou als ik jou was zijn computer eens goed door gaan spitten. Deze man vertelt jou halve waarheden, en dan alleen nog maar als ie ernstig onder druk staat. En aangezien hij jou vast niet vrijwillig het naadje van de kous zal vertellen, zal je dat zelf moeten uitzoeken, ook voor je eigen verwerking en de ingrijpende beslissingen die jij waarschijnlijk zal moeten nemen over jullie relatie. Die vriendin van me was er nooit achter gekomen als ze de contactmailtjes niet zwart op wit had zien staan. Doen hoor, hij houdt je voor het lapje.
Pff, wat duurt wachten lang zeg
Ik heb de hele dag aan jullie gedacht.

Ik kwam even kijken of er al nieuws is.

Ik hoop zo dat het goed is.

Ik had het vanmorgen aan mijn vriend verteld.

En hij zei ook al zal ik die vent eens opzoeken.

Zoiets doe je toch niet.En zo ging hij nog ff door.

En zie je wel hij heeft ook met mannen gedaan wat ik al dacht.

Echt waar wat een............... vul zelf maar in.
Ben je ook op alle andere SOA's getest? Is wel even belangrijk hoor. Wil geen paniek zaaien verder. HIV is vreselijk en wat mij betreft de ergste SOA, maar Hep A en B zijn ook niet mis. Daarbij is chlamydia SOA nr.1 en daar hoef je helemaal geen klachten van te krijgen, maar je kunt wel na een lange duur onvruchtbaar worden (je bent er overigens met een kuurtje snel vanaf).
*heeft inmiddels eelt van het duimen*

Ik weet niet hoor, maar als ik te horen zou krijgen dat mijn man homoseksuele contacten had gehad, denk ik dat ik toch een emmertje nodig zou hebben :puke:

En nee, ik heb niks tegen homo, bi of wat iemand dan ook maar lekker mag vinden, maar dan wel op een eerlijke manier. Wil je met jan en alleman de koffer in, dan moet je geen vaste relatie aangaan.
Eens Dig. En als hij besmet is met HIV, is de kans ook best aanwezig dat hij ook een SOA heeft lijkt mij.
Ik lees net je topic en schrik. Ik ben ook moeder en kan me niets ergers voorstellen dan dat mijn kind ziek zou zijn.

Jij en je gezin zijn in mijn gedachten. Veel sterkte.
Ik wens je echt heel erg veel sterkte toe om deze gruwelijk verschrikkelijke helse situatie boven te komen.

Wil je eigenlijk nog wel alles weten? Ik bedoel wat hij allemaal heeft uitgespookt heeft de afgelopen jaren?
jeetje, ik lees nu dit topic pas. Wat verschrikkelijk voor je!!

Hopelijk ben je niet besmet, ik duim voor je.
Desenchante, heb eerst het hele topic gelezen.

Probeer me voor te stellen hoe je je voelt, maar dat kan ik niet. Het lijkt me echt een vreselijke nachtmerrie waar je nu inzit.

Heel veel sterkte, hoe jouw uitslag ook zal zijn.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik denk ook al de hele dag aan jullie en hoop dat de test uitwijst dat jij (en de kinderen) negatief zijn! Veel goede energie jullie kant op! Liefs.
Ik wil je ook nog even een dikke knuffel geven en je heel veel sterkte wensen. Want hoe de uitslag ook mag zijn (en ook hier wordt heel hard gehoopt dat hij negatief is) er zal sowieso nog wel een hele zware tijd aan komen.

Sterkte!
Ik leef al sinds gisteravond met je mee, wilde je even een knuffel komen geven Wat moet jij het moeilijk hebben. Ik heb er geen woorden voor, of eigenlijk wel maar dat zijn allemaal fikse termen aan het adres van die l*l en die zal ik maar voor me houden.

Sterkte meis en ik duim voor je.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Sterkte Desenchante!! Wat hoop ik ontzettend voor jou dat de test negatief is!!!!!
.
quote:Digitalis schreef op 12 augustus 2009 @ 15:08:

Pfoe, dus toch homoseksuele contacten. Niet dat alle homo's HIV+ zijn, maar bij stiekeme ontmoetingen gaat het vaak toch onveiliger, al dan niet gepaard met drugs (ik zal niet ingaan op welk soort drugs en hoe dat werkt op de ontspanning van de sluitspier, niet relevant nu).

En sorry hoor, maar ik zou een kindje of een volwassene met HIV helemaal niet anders behandelen, iemand schreef eens (Doddie denk ik, met een link) dat als men HIV-remmers neemt, het virusload zo laag is dat besmetting haast niet mogelijk is. Het zijn geen lepralijers, ok?

.Nou, als je ziet hoe spastisch sommige moeders hier reageerden op de vraag of je met een kind met waterpokken naar het Dolfinarium kon...
Weet je al iets desenchante? Ik ben zo benieuwd naar de uitslag! Hopelijk is er niets met jou en je kids aan de hand.
Ik heb hier geen woorden voor, zoiets wens je niemand toe. Heel erg veel sterkte en ik blijf je volgen. We hopen allemaal op een goede afloop, voor jou en je kindjes
quote:fleurtje schreef op 12 augustus 2009 @ 15:40:

[...]

Nou, als je ziet hoe spastisch sommige moeders hier reageerden op de vraag of je met een kind met waterpokken naar het Dolfinarium kon...Blonde vraag: waarom zou dat wel of niet kunnen?
quote:LemonLime schreef op 12 augustus 2009 @ 15:44:

[...]

Blonde vraag: waarom zou dat wel of niet kunnen?

Omdat andere kinderen dan ook waterpokken zouden kunnen krijgen en/of omdat het zielig zou zijn om een ziek kind mee te nemen.

De eerste zit wel wat in (maar bedenk je dat het kind al voor het uitbreken van blaasjes besmettelijk is, en hij is niet meer besmettelijk als de blassjes zijn ingedroogd) en de tweede hangt erg van je kind af. Mijn dochter was behoorlijk koortsig ervan, maar mijn zoontje absoluut niet en hij vond het maar stom dat hij niet naar school mocht.

Tenslotte is de waterpokken een vrij onschuldige ziekte als je hem als kind hebt. Als volwassene is het ernstiger, dan heet het gordelroos. Om die reden kun je hem dus beter als kind krijgen.
Maar ontopic.

Ik heb gister dit topic gelezen en leef erg mee. Zo stom om voor de kick van vreemdgaan met de gezondhedi van je gezin te spelen.

Ik was benieuwd of er al meer bekend was. Ik duim mee Desenchante.
Jezus zeg, ook homocontacten. Your worst nightmare... wordt steeds bizarder. Ik denk de hele dag al aan jullie.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Starshine schreef op 12 augustus 2009 @ 15:48:

[...]

Omdat andere kinderen dan ook waterpokken zouden kunnen krijgen en/of omdat het zielig zou zijn om een ziek kind mee te nemen.

De eerste zit wel wat in (maar bedenk je dat het kind al voor het uitbreken van blaasjes besmettelijk is, en hij is niet meer besmettelijk als de blassjes zijn ingedroogd) en de tweede hangt erg van je kind af. Mijn dochter was behoorlijk koortsig ervan, maar mijn zoontje absoluut niet en hij vond het maar stom dat hij niet naar school mocht.

Tenslotte is de waterpokken een vrij onschuldige ziekte als je hem als kind hebt. Als volwassene is het ernstiger, dan heet het gordelroos. Om die reden kun je hem dus beter als kind krijgen.Dankjewel voor de uitleg. Sorry dat ik even off topic ging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven