Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 16:17:

off-topic: lang haar alweer hè jaaaaa, goed he!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Djoels schreef op 12 augustus 2009 @ 16:17:

ja ik wil meedoen!!!

die post it op haar gezicht...... Ik vind Robo echt te lief. Robo, KnuffelForummer van het Jaar! Idd met heel wat haar!
Het is al bijna 3cm

(niet dat ik het meet, ahum, stiekem wel dus)
Ha Boro, ik lees net over de ketting naar mij sturen maar nee, Digi is ook geen kettingmens (heb enkel een zeer dunne gouden ketting om, van mijn ouders, zonder naam hoor )

Ik vind die Sheila wel lekker bot naar Robo geweest, zeg.
Hahaha die foto!!! Geweldig!

Mooi koppie! En lekker lang haar zeg, prachtig!
quote:rosanna08 schreef op 12 augustus 2009 @ 16:18:

Robo, gek mens

helaas, leuk idee om Robo weer te kiezen, maar ze kan dan niet meer voor het abo kiezen, hebben ze net veranderd

Niet voor een hàlf jaar toch? Dus twee keer half is gewoon heel!

Vind je Zelfs met post-it een plààtje Robo!!
Ooo, wat leuk om een (half) gezicht bij jou te zien Robo. Ik wist niet dat jij zo mooi was!?
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 12 augustus 2009 @ 16:25:

Ooo, wat leuk om een (half) gezicht bij jou te zien Robo. Ik wist niet dat jij zo mooi was!?Zelfde gedachte hier.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
ik doe mee, ik hoor wel wat ik moet doen

en deze maand wordt jij forummer van de maand hoor Boro, je verdiend het
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nou moeten jullie het niet gekker gaan maken dan het is, hahaha

Mooi ben ik al 5 jaar niet meer en het boeit me niet meer ook.

Léven, dat is de bedoeling! En zo leuk als voor de kanker word ik toch niet meer.

Misschien staan post-its me gewoon schattig
robo, ik bedenk me nu dat ik hier nog een stapel flairs heb, heb je daar wat aan. Geen idee hoe duur het is om zo een stapel op te sturen
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 16:28:

Nou moeten jullie het niet gekker gaan maken dan het is, hahaha

Mooi ben ik al 5 jaar niet meer en het boeit me niet meer ook.

Léven, dat is de bedoeling! En zo leuk als voor de kanker word ik toch niet meer.

Misschien staan post-its me gewoon schattig Was je vroeger nog leuker?
Maarre.......

hoe nu verder?

Wachten op Sheila dus Boro?

Of gewoon gaan inzamelen en dan de hele redactie + blad kopen bladen gaan versturen e.d.?

Ik vind even afwachten ook prima hoor, mij maakt het niet uit, we moeten alleen even beslissen.
Vroeger was ik mooi, durf ik wel te zeggen. Als ik toch foto's van "vroegah" zie... en ik was zo onzeker als de pest, stom hè.

Nu is mijn huid naar de knoppen, mijn lijf, ik heb een zwembandje van de hormonen en nepborsten met 1.25m aan litteken over mijn lijf, dus nah, mooi wordt 't niet meer nee.

Maar ben wel geflatteerd door de reacties
Robo, ik zie alleen dat deel van je gezicht waar niet die post-it voor zit en dat deel vind ik mooi. Zo goed?
Ik heb de OP een aangepast Leo :-)
Haha, alleen maar leuk om te horen solomio!

Boro, heb je mijn vriendjesuitnodiging gehad?
Ik vind de foto lief, mooi en ontroerend tegelijk.
oh, mail tsjekken, ga ik vanavond even doen, de kinderen worden onrustig ( vervelende terroristen ook, aandacht trekken terwijl mama zit te forummen met haar digitale vrinden )
God, ik vind je ook een lekker wijf op de foto's die ik heb gezien Robo. En ooknogooknogook leuk en lief! Sjonge.
Hup naar je kids Boro!

Dikke, dikke knuffel van mij voor jou.

Ik lees je wel als je eraan toe bent.
Ik doe ook mee!

En Robo je bent juist mooi door de littekens, die hebben je gevormd tot de mooie vrouw die je nu bent!
Ja een prachtige glimlach heb jij robo.

Maar wat een bummer, als dat abo niet gegeven wordt.

Ik wil een boon in de pot doen mocht het nodig zijn.

Graag groot melden wanneer de verzameling begint (in hoofdletters ofzo)
quote:itsme26 schreef op 12 augustus 2009 @ 16:29:

robo, ik bedenk me nu dat ik hier nog een stapel flairs heb, heb je daar wat aan. Geen idee hoe duur het is om zo een stapel op te sturen

voor als je erover heen gelezen hebt

we kunnen natuurlijk ook een keer in de maand een bezoekje brengen aan robo, in groepen van vier
Wacht eens even.... NADAT Robo is gekozen tot forummer vd maand is dus snel even het prijzenreglement aangepast? Krijg daar een heel naar gevoel bij!!!

Ik doe graag mee voor een bijdrage, alleen organisatorisch kan ik niks doen want ik ben er ook zo een die het gore lef heeft om in het buitenland te wonen en toch te vivaforummen.

Ik hou dit topic in de gaten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven