Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
En een voor jullie allemaal!

Ik ben begonnen met breien, ik heb een hele mooie sjaal gekozen in het boek, ajour gebreid.

Ik hou jullie, mét foto's, op de hoogte van de vooruitgang!

Dikke knuf voor allemaal.
Super dat je zo blij bent Robo! En wel je sjaal komen showen bij de fashionista's hoor.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:robo schreef op 19 november 2009 @ 16:40:

NannieB, wat een verwennerij... ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen, maar ik wil je in ieder geval dit zeggen: dankjewel !!!!!

Heel erg lief van je, net alsof het al Kerst is, of mijn verjaardag!

Hey Robo, ik lees nu je berichtje pas.

Heel graag gedaan hoor meid!

Het is je van harte gegund!

Lieve groeten,

NannieB
Hai Robo,

Ik wil je een hele fijne kerst toewensen!

En een top 2010!!!!!!!!!

dikke kus!!!

Sarah
Lieve Artemis,

hartstikke gaaf!

Bedankt, echt waar, ik kan weer even vooruit met die weelde aan leesvoer.

Zo lief!

Sarah, thanks, jij (en iedereen die op dit topic is) ook een fantastisch mooi, gezond en gezellig 2010 gewenst.
Hey Robo

Ik dacht : "ha ! daar hebben we de eerste sjaal foto"

Nog bedankt voor je uberlieve kaart weer. Ik ben zoooo slecht in dat soort dingen , maar A en ik waarderen het heel erg !

Kus !
Flip, inderdaad, ik zal eens wat foto's maken van de sjaal!!!!

Die is pas 20 cm gevorderd hoor, maar: het is ZO leuk om te doen.

Hoop dat jij en A het goed hebben momenteel.

Fijn dat je het leuk vindt om te doen. Ik haak soms weken lang elke dag, en soms tijden niet. Maar het blijft heerlijk om met de handen te werken.

ik heb wat forum afstand genomen, forum een stuk minder, en dat doet mij goed. ( en automatisch mijn gezin )

Met A gaat het redelijk, we zien als we op lange termijn terug kijken wel stapjes vooruit. Hele kleine muizenstapjes, maar voor ons voelt het als passen met de 7 mijls laarzen .

We komen er wel. Ooit.

quote:robo schreef op 10 januari 2010 @ 18:26:

Lieve Artemis,

hartstikke gaaf!

Bedankt, echt waar, ik kan weer even vooruit met die weelde aan leesvoer.

Zo lief!

Fijn dat het is aangekomen, Robo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven