Bladen voor Robo

12-08-2009 15:14 584 berichten
Alle reacties Link kopieren
UPDATE

De aktie begint, mede namens jullie op gang te komen. Het heen en weer mailen gaat naar ons idee prima :-)

Ik (boro) ben een inventarisatie lijst aan het maken, zodat we duidelijk hebben wie wat heeft. Dat mail ik morgen Of zondag ( zaterdag ben ik er niet ) naar iedereen door, zodat jullie nog eventueel opmerkingen en/of aanvullingen door kunnen geven.

Eleonora is het komend weekend druk ivm bezoek, en daarna tm donderdag ivm werk. Maar, dat geeft ons mooi de tijd om alles goed op orde te krijgen en door te gaan met zoeken naar bladen e.d. voor Robo :-)

Ik hoop dat het zo duidelijk is, verdere persoonlijkere details volgen uiteraard via de mail.

Voor de mensen die nog niet gemaild hebben, maar wel graag iets voor robo willen doen, mail ons nog even, dan kan ik je erbij zetten.

Mail naar: bladen-voor-robo@live.nl

Lieve iedereen. Ik ben nog nooit bij een "grote" forum aktie zo nauw betrokken geweest. Ik vind het allemaal heel mooi en fijn. Het geeft me zo'n warm gevoel dat wij met zijn allen iemand willen steunen !

Bedankt daarvoor :-)

( en voor mensen die net dit topic binnen vallen. Wij willen robo graag eens verwennen, oorspronkelijk nav het fvdm zijn. Het leek erop dat ze het enig passende kado ( een abo ) niet kon krijgen omdat ze in het buitenland woont. Dat is uiteindelijk toch geregeld !!! Heel, heel fijn, maar we willen het er niet bij laten. Robo heeft te kennen gegeven te snakken naar Nederlands leesvoer. Vandaar deze aktie :-) )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik doe mee!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wat ben je toch ook een lief wijf!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
hoeveel kost een jaar abbo dan?
Ik zou eerst de VIVA maar eens mailen dat er voor haar best een uitzondering gemaakt kan worden. Ik bedoel, geld zat met al die KaaaaUuuuuTeeeee reclames hier die om onze oren vliegen, dus ter compensatie kunnen ze dat best even gewoon doen. Zo.
...
Hey Boro, dat typte ik ook net!

Gewoon ouderwets gevalletje druk zetten hoor, dat jaarabonnement komt er gewoon.
Goed, er moet dus gewoon iemand komen die blaadjes door gaat sturen in vloppie?

Laat maar weten waar ik de financiële bijdrage voor enveloppen en postzegels heen mag sturen!
Super lief dat je dat wil regelen..

Alleen snap ik 't niet helemaal. Er worden alleen jaarabonnementen afgegeven in het buitenland? Dat gaat het alleen om het geld? Of ook logistiek gezien?
Viva heeft robo al gemaild, dus waarschijnlijk heeft ze dat abonnement dan toch gekregen.
Maar wat Queenie zegt is misschien handiger
Eens, lief! Doe ook mee. Hoe meer Viva's we ons land uit kunnen sturen hoe beter!
Fijn :-)

Ik wacht nog op het grote organisatie talent ( Yasmijn bijv. als ze het niet te druk heeft, of iemand anders. )

Als viva het toch gaat doen is het natuurlijk ook prima ( beter eigenlijk, zo laat viva merken dat ze er echt wat aan willen doen )

Maar als viva het niet doet, dan vind ik persoonlijk dat wij het gewoon "moeten" doen :-)
Nou, VIVA, komop! Een jaarabo voor Robo moet er toch zeker wel af kunnen?!?
Zo he.... Lang geleden dat ik dusdanig snel enorme mosterd was.
quote:shining schreef op 12 augustus 2009 @ 15:18:

Viva heeft robo al gemaild, dus waarschijnlijk heeft ze dat abonnement dan toch gekregen.

ach, ik ben dus ws mosterd

Nou ja, als het geregeld is weet robo iig dat er een hoop vrouwen achter haar staan .
Jij ook een bitterballetje Suze :-)
Borokindje, je bent een schat en mocht e.e.a. niet verlopen zoals het er nu uit lijkt te zien, doe ik mee!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tuurlijk, als Viva het niet regelt is het hartstikke lief dat ze hier allemaal mee willen helpen.

Maar het is toch van de pot geplukt dat je FvdM wordt en dan vervolgens je kado niet krijgt waar je recht op hebt? Als het niet mogelijk is, dan hadden ze dat erbij moeten zetten. Goeie les voor de volgende keer, maar voor nu kunnen ze daar best een uitzondering voor maken. Ik bedoel, een half of een jaarabo, dat maakt toch weinig verschil. Kleine moeite, groot gebaar.
...
Ja! Ik doe mee. Wat moet ik doen?? Ik ben ook niet de ideale organisator!
Ik doe ook mee. Als Viva het niet doet tenminste.

Mailadresje aanmaken waar meedoeners kunnen verzamelen?
Tuurlijk doe ik mee voor Robo!

Boro, lieve schat!
Eleo, ben jij organisatorisch een beetje goed ?

Dan kan jij mss eea regelen, of als iemand anders goed is in organiseren :-) Zeg het dan he.
Ik doe ook mee als het via de viva niet doorgaat.
Ik doe ook mee. Vanaf vrijdag ben ik ruim 8 weken in Frankrijk.

Weet niet of ik daarvoor nog iets kan regelen, eentje vast opsturen in Frankrijk?
Zou het echt belachelijk vinden als Viva dit niet zelf doet en erbij staat de kijken dat forummers dit organiseren.

Robo, wil je niet liever een abonnement op een ander blad? Dan draag ik graag bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven