Mode & Beauty alle pijlers

Moderator Mode & Beauty

26-05-2008 23:43 1056 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.

Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!

Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
quote:viva_angel6 schreef op 09 augustus 2009 @ 10:40:

In weet het ook niet, maar inmiddels heeft het topic een aardige wending gekregen en gaat het over ehm.... bijzondere mode voor mannen Misschien denk ik te veel door Zesje, maar ik krijg er zo'n visioen bij van Tepelstreeltje (ieuw, die nick & IEUW die avatar) in (alleen) een rok die enorm opgewonden raakt van de reacties. Maar goed, als het een interessante discussie oplevert. Ik waag me er alleen niet in de buurt
Modellen gezocht is verplaatst naar het prikbord.
Het topic 'tips voor leuke fashion webwinkels??????' wordt verwijderd i.v.m. reclame.
Als ik toch aan het klikken ben

lieveke1968 post op 12-08-2009 om 16:33 op Dit topic iets over tassen bij een winkel. Ruikt naar reclame, ze is 0 dagen lid en dit was haar eerste post.
Sopsie heeft een nieuw topic geopend voor Handige Tips! Dus als de oude Handige Tips! vol zit, kan die op slot.

Moeten we het dan nog melden? Of kijken jullie daar zelf naar?
Handige Tips, kan nu opslot!
Wel degene met 200 pagina's he
Moordwijf in "Handige tips! Kleding, styling, make up ..."

Holy fuk ik ben echt zware mosterd vandaag

Maar goed nu heeft de angel een linkje!
quote:Rozigst schreef op 12 augustus 2009 @ 16:53:

Sopsie heeft een nieuw topic geopend voor Handige Tips! Dus als de oude Handige Tips! vol zit, kan die op slot.

Moeten we het dan nog melden? Of kijken jullie daar zelf naar?Dank je Rozigst. Als we het zelf spotten, dan kunnen we natuurlijk wel direct sluiten, maar even melden hier is wel het fijnst. Zeker als mensen een zeer creatieve nieuwe topictitel bedenken is niet altijd duidelijk welk oude topic daarbij hoort.
quote:Sopsie schreef op 12 augustus 2009 @ 16:44:

Als ik toch aan het klikken ben

lieveke1968 post op 12-08-2009 om 16:33 op Dit topic iets over tassen bij een winkel. Ruikt naar reclame, ze is 0 dagen lid en dit was haar eerste post.Ik ga even kijken, dank je.
Als ik hier het topic heb eerbied voor jouw grijze haren aanklik krijg ik een of andere rare melding dat het forum malware? bevat,geen idee wat het is heb bij de andere topics nergens last van..
Dolfje, ik krijg die melding niet. Misschien kun je een mailtje met een print screen van de melding mailen naar forum@viva.nl? Ik heb geen enkel idee wat het zou kunnen zijn.
FASHION SHOES EN MAAT 42 HELP!!!!

Kan dat schreeuwerige uit de titel?
Grrrr ik was nog niet uitgesproken hoorrrrrr!
adem in en adem uit kip!
quote:viva_angel6 schreef op 15 augustus 2009 @ 14:34:

Dolfje, ik krijg die melding niet. Misschien kun je een mailtje met een print screen van de melding mailen naar forum@viva.nl? Ik heb geen enkel idee wat het zou kunnen zijn.Ik heb gemaild want vandaag is het nog,vreemd.
quote:Moordwijf schreef op 15 augustus 2009 @ 22:40:

FASHION SHOES EN MAAT 42 HELP!!!!

Kan dat schreeuwerige uit de titel?Ik heb al het geschreeuw maar verwijderd en het hele topic in de kliko gemikt.
Reclame, hier en bij Digi: Blond Amsterdam.
Blond Amsterdam

Nogmaals reclame dus, net als op digi.
En dan maakt ze ook nog reclame voor namaak...!
Ik heb hem op Digi verwijderd en deze meteen maar even meegenomen.
Thanks Angel2, da's rap reageren
2 is snel de laatste tijd .
lievesanne maakt in meerdere topics (ook op meerdere pijlers) reclame voor haar notsuitableforwork website.

overzicht
anoniem_85056 wijzigde dit bericht op 21-08-2009 10:31
Reden: linkje
% gewijzigd
Oproep

En n°3, naast lijf&lijn en seks

Hij is wanhopig, deze jongen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven