Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Gezellig en lief Kess!
Hoi, hoi,

Ik heb ook een hyves-pagina aangemaakt.

Ben nog wel een grote doos in dat soort dingen.

Hoe kan ik het nou voor mekaar krijgen dat wij vriendjes worden?

Ik wil de naam van Ely d'r meisje ook weten

Moet hem ook nog flink pimpen zag ik wel aan de pagina's van een aantal vriendinnen en collega's

Heb nog even wat te doen.. Maar wel leuk.

Als je hier je Hyves pagina neerzet (wel even zorgen dat je niet je eigen naam als Hyves pagina hebt en je instellingen op privé/alleen zichtbaar voor vrienden hebt staan), kan een van ons je uitnodigen voor de hyves.
of wordt even vrienden met ons hier en dan kunnen we elkaar berichtje sturen.
Zucht... moet weer naar het ziekenhuis, bloeddruk weer niet goed.

Mag gelukkig nog even eten thuis, dus nu pizza in oven.

Ik denk dat ik maar ga bevallen, ben ik van het gezeur af. Had gewoon niet mijn pauwenjurk aan moeten doen vandaag, de vorige keer had ik die ook aan toen ik in het zh werd opgenomen... Weet nu wel dankzij tip van de vk dat deze jurk op mp 150 euro waard is! Wist niet dat ik in een beroemd ontwerp van King Louie liep.

Nou, ik hoop gewoon weer vanaf huis te posten vanavond, wil wel gewoon in eigen bed bevallen natuurlijk. Hou jullie wel weer op de hoogte van mijn spannende zh-bezoek.
Volgens mij heb ik jou (Dierewier) nu als vriendje toegevoegd, klopt dat.

Hyves pagina is Pauwie74...

He Rebbel ; Bloeddruk hoog of laag?

Denk je dat het er in zit dat je opgenomen moet worden?

Duur jurkje trouwens!!!
Ik heb je uitgenodigd als vriend op Hyves Pauwie.
Pauwenjurk? Die heb ik ook, tenminste, heb een jurk met pauwen van King Louie

Succes weer in het ziekenhuis maar Rebbel
Succes Rebbel, gets niks aan en inderdaad nu maar bevallen dan. Ben nu erg benieuwd naar pauwenjurk! Is kerel eerder naar huis gekomen? Succes!!!

Ik weet het niet Pauwie (om in de pauwen te blijven ) want kom weer niet op Hyves grrr. Als het lukt dan laat ik je het weten. Ben wel benieuwd als het is gelukt hoe je bij mij terecht bent gekomen natuurlijk...
Ik was het niet Pauwie!
Heb een pauwenjurk gevonden op MP, ik heb een andere, nieuwe serie denk ik. Hier wordt idd gigantisch op geboden:

Advertentienummer 266231619
Heb mijn pagina gepimpt, wauw ik word nog goed in cyberland. Geloof dat ik ook alles heb afgesloten voor vreemden.

Ga zo kijken of ik door Star ben uitgenodigd als vriendje.

Dier; volgens mij kun je hier via Viva ook vriendjes maken en heb ik dat gedaan....
http://pauwie74.hyves.nl/

He Star ; ik heb niets ontvangen, klopt het wel of doe ik weer iets nie goe..
Als het goed is heb je nu twee mailtjes in je mailbox met titel Let's Hyve van mij
Hee, Star bedankt voor het uitzoeken. Die is het inderdaad! Heb hem voor nog niet eens de helft gekocht! Ben er ook wel erg blij mee, maar nu ik deze bedragen zie...

Pauw, bloeddruk was te hoog. Onderdruk van 95.

Kindje ligt nu trouwens wel goed, met hoofdje vast. Vorige keer nog niet.

Man was al naar huis gekomen, omdat ik me k*t voelde, lief hè. En is dus meegegaan naar vk, want het was hier weer weer om een bootje te gaan bouwen. Nu samen naar zh, oppas geregeld via babyfoon.
Ik vind 'm erg gaaf Rebbel, lekker houden

Succes zo in het ziekenhuis, lief van man!
Elyane..GEFELICITEERD! Wat heerlijk, onze eerste forum baby...dat er nu maar snel meer mogen volgen!

Rebbel; wat naar dat je nou weer naar het zh moet, gelukkig is je man naar huis gekomen om je te ondersteunen. Misschien vannacht maar even babietje krijgen?!
Ennuh Nala...als je tijd hebt ga je dan de tabel bijwerken?! Ik zie zooooooo graag ons eerste babietje erin staan
ELY!!!!! Gefeliciteerd!

Mooie namen zeg! Ben benieuwd naar haar foto tzt.
Succes in het zh Rebbel!
Ja baby in tabel willen we
Pauwie ik zag nu inderdaad de viva uitnodiging maar accepteren lukte niet geloof ik? Zodra Hyves het weer doet (evenals marktplaats want ben zo nieuwsgierig naar jurk die kan zorgen voor een goede erfenis later ) zal ik je opspeuren. Of je hebt Star misschien al geaccepteerd?

Rebbel oei een onderdruk van 95, goed dat ze naar je het ziekenhuis laten gaan en hopelijk kom je er snel weer uit met gezonde baby want dat zou wel fijn zijn! Lief van vent inderdaad dat hij je heeft bijgestaan. Succes wederom.

Jaaaa baby in tabel is leuk. Moeten we hier nog een verkiezing doen wat de nickname zal worden of zal ze zelf al iets hebben bedacht ?
Het zal vast iets met een Z worden
goh? Zaadje
Ik moet zelf ook nog iets bedenken...hmmmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven