My God! 34 en nog steeds single...
woensdag 5 augustus 2009 om 23:03
Hoi meiden,
Ff klagen...
Ondanks dat ik (zoals zovelen) een goed leven heb met leuk werk, salaris, vrienden en familie, ben ik niet helemaal happy. Ik zeg altijd maar "Ik heb een leuk leven, maar leef niet het leven dat ik hebben wil".
En ja,,, ik weet dat er meerderen met mij zijn. Ik weet ook dat het gewoon domme pech is dat ik nog niemand heb. En ik heb er ook een tijd niet voor open gestaan.
Ik heb nog nooit een lange relatie gehad. Wel altijd vriendjes, maar moest er niet aan denken om al vast te zitten. Ben gedumpt en heb zelf ook gedumpt. (klinkt onaardig, maar zo bedoel ik het niet).
Ben nog nooit met een vriendje op vakantie geweest. Dus doe ik vaak singlereizen of met vriendinnen. En nee!! het zijn geen sneue singles op die reizen!! Juist sterke en onafhankelijke vrouwen.
Afijn, ik moest gewoon ff klagen. Vanavond op de bank en maar ziten zappen....
lieve groet,
Roos
Ff klagen...
Ondanks dat ik (zoals zovelen) een goed leven heb met leuk werk, salaris, vrienden en familie, ben ik niet helemaal happy. Ik zeg altijd maar "Ik heb een leuk leven, maar leef niet het leven dat ik hebben wil".
En ja,,, ik weet dat er meerderen met mij zijn. Ik weet ook dat het gewoon domme pech is dat ik nog niemand heb. En ik heb er ook een tijd niet voor open gestaan.
Ik heb nog nooit een lange relatie gehad. Wel altijd vriendjes, maar moest er niet aan denken om al vast te zitten. Ben gedumpt en heb zelf ook gedumpt. (klinkt onaardig, maar zo bedoel ik het niet).
Ben nog nooit met een vriendje op vakantie geweest. Dus doe ik vaak singlereizen of met vriendinnen. En nee!! het zijn geen sneue singles op die reizen!! Juist sterke en onafhankelijke vrouwen.
Afijn, ik moest gewoon ff klagen. Vanavond op de bank en maar ziten zappen....
lieve groet,
Roos
anoniem_48874 wijzigde dit bericht op 05-08-2009 23:04
Reden: mijn echte naam er per ongeluk onder gezet
Reden: mijn echte naam er per ongeluk onder gezet
% gewijzigd
woensdag 12 augustus 2009 om 22:00
Wat een grappige wending in dit topic. Van het singlebestaan naar de reizen.
Tja ik herken het wel hoor, ik weet zeker dat ik niet zoveel op reis was geweest in de afgelopen jaren als ik een relatie had gehad. Om nou zomaar in het vliegtuig te stappen en een half jaar later pas weer terug te komen, terwijl er thuis iemand op je zit te wachten... nee dat zou ik dan waarschijnlijk niet gedaan hebben. In je eentje langere tijd op reis gaan, is in mijn ogen de beste manier om echt dichtbij jezelf te komen. Ik had het voor geen goud willen missen en kan niet wachten om nog maar weer eens voor langere tijd mijn rugzakje in te pakken.
Tja ik herken het wel hoor, ik weet zeker dat ik niet zoveel op reis was geweest in de afgelopen jaren als ik een relatie had gehad. Om nou zomaar in het vliegtuig te stappen en een half jaar later pas weer terug te komen, terwijl er thuis iemand op je zit te wachten... nee dat zou ik dan waarschijnlijk niet gedaan hebben. In je eentje langere tijd op reis gaan, is in mijn ogen de beste manier om echt dichtbij jezelf te komen. Ik had het voor geen goud willen missen en kan niet wachten om nog maar weer eens voor langere tijd mijn rugzakje in te pakken.
woensdag 12 augustus 2009 om 22:16
quote:riedeltje schreef op 11 augustus 2009 @ 20:22:
Hi boarder, summerdance & frizzy, ik heb jullie reacties gelezen en goh wat een herkenning. Ook ik wil al jaren een paar dagen of weken in het klooster. En boarder, geinig ik woon aan t strand en als ik nu de fleurige vliegers zie, denk ik aan jou. Gek ik zou jullie zomaar uitnodigen voor een bbq aan zee.Doen,doen,doen!!!!
*zet alvast slipperettes klaar bij de voordeur*
Hi boarder, summerdance & frizzy, ik heb jullie reacties gelezen en goh wat een herkenning. Ook ik wil al jaren een paar dagen of weken in het klooster. En boarder, geinig ik woon aan t strand en als ik nu de fleurige vliegers zie, denk ik aan jou. Gek ik zou jullie zomaar uitnodigen voor een bbq aan zee.Doen,doen,doen!!!!
*zet alvast slipperettes klaar bij de voordeur*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 12 augustus 2009 om 22:18
sneeze, en eigenlijk is dat gek vind je niet
Ik zou hetzelfde hebben hoor, niet zolang weg als je een relatie hebt
Maar eigenlijk betekend het dus gewoon dat we ons in ons leven laten belemmeren door het hebben van een relatie.
Hmmmm, daar ga ik eens over nadenken terwijl ik de hond uitlaat
Ik zou hetzelfde hebben hoor, niet zolang weg als je een relatie hebt
Maar eigenlijk betekend het dus gewoon dat we ons in ons leven laten belemmeren door het hebben van een relatie.
Hmmmm, daar ga ik eens over nadenken terwijl ik de hond uitlaat
woensdag 12 augustus 2009 om 22:20
Tja, als single MOET je wel een independant woman zijn, anders kom je er niet. Ga je zitten kniezen op de bank... Zo lang reizen is nou echt één van de dingen die je als bezet persoon niet simpel kan doen. Hoop komende winter weer te gaan (tenzij ik dan natuurlijk ineens getrouwd ben, ofzo).
Sum wat zijn nou weer slipperettes?
Sum wat zijn nou weer slipperettes?
woensdag 12 augustus 2009 om 22:30
@ SD: helemaal met je eens dat het eigenlijk raar is dat je je zo aanpast als je een relatie hebt. Natuurlijk aanpassen is tot op zekere hoogte goed, je hebt nu eenmaal rekening met elkaar te houden. En dat rekening houden met zou eigenlijk geen opgave moeten zijn.
Helaas is het zo dat een lange reis in je eentje je relatie vaak geen goed zal doen, wat dat betreft inderdaad reuze handig om single te zijn. Als het een beetje mee zit heb ik volgend jaar een aantal maanden onbetaald verlof, nu maar hopen dat ik die man van mijn dromen niet tegen kom....
Helaas is het zo dat een lange reis in je eentje je relatie vaak geen goed zal doen, wat dat betreft inderdaad reuze handig om single te zijn. Als het een beetje mee zit heb ik volgend jaar een aantal maanden onbetaald verlof, nu maar hopen dat ik die man van mijn dromen niet tegen kom....
woensdag 12 augustus 2009 om 22:35
quote:sneezeweasel schreef op 12 augustus 2009 @ 22:30:
nu maar hopen dat ik die man van mijn dromen niet tegen kom....Hahaha ik dacht vorige keer: zul je zien, vlak voor ik wegga word ik verliefd. MOET zowat wel. Maar nee, gelukkig (?) niet. Ben em daar ook niet tegengekomen, en nu nog steeds niet.
nu maar hopen dat ik die man van mijn dromen niet tegen kom....Hahaha ik dacht vorige keer: zul je zien, vlak voor ik wegga word ik verliefd. MOET zowat wel. Maar nee, gelukkig (?) niet. Ben em daar ook niet tegengekomen, en nu nog steeds niet.
woensdag 12 augustus 2009 om 22:53
woensdag 12 augustus 2009 om 23:07
woensdag 12 augustus 2009 om 23:13
het Christmas topic is vorig jaar december geopend voor de singles die WEER alleen waren met kerst
En dat bloeide uit tot een klein groepje (waaronder ik en Kym) waar we een beetje de dagelijkse dingen bespraken
(voorbeeld: hoe maak je als single in godsnaam je kingsize tweepersoonsbed op met zo'n huge dekbed)
Maar vooral ook de dates, de leuke maar vooral ook de minder leuke....
Dat willen we nu weer ff nieuw leven inblazen maar dan met een niet kerst titel
En dat bloeide uit tot een klein groepje (waaronder ik en Kym) waar we een beetje de dagelijkse dingen bespraken
(voorbeeld: hoe maak je als single in godsnaam je kingsize tweepersoonsbed op met zo'n huge dekbed)
Maar vooral ook de dates, de leuke maar vooral ook de minder leuke....
Dat willen we nu weer ff nieuw leven inblazen maar dan met een niet kerst titel
woensdag 12 augustus 2009 om 23:13
Ik heb die gevoel echt, ik heb al heel wat voor mijn kiezen gehad en ook vaak de zorgtaak op me gehad in de familie. En ook vroeg het huis uit gegaan. Maar sinds het over is met de vader van mijn dochtertje heb ik daarna nog 1x heel kort een vriend gehad dat was op niks uit gelopen. En ik heb echt sterk het gevoel dat ik voor de rest van mn leven alleen zal blijven. Ik vind mezelf gewoon denk ik na alles gewoon geen relatie mens.
woensdag 12 augustus 2009 om 23:14
woensdag 12 augustus 2009 om 23:17
@ frizzy
Ik ben heel erg blij met mijn dochtertje. Ik heb 4 jaar een relatie met haar vader gehad. En ben nu 1,5 jaar alleen. Ik heb kort niet zo lang geleden een relatie gehad met een man maar dat was op niets uit gelopen.
Maar ik heb sinds een hele poos zo erg het gevoel dat ik alleen zal eindigen. Ik zit mezelf dan na te checken, mn houding en dat soort dingen. En dan denk ik nee als ik iemand anders was dan had ik ook geen relatie gewild met iemand zoals mij. Uhh vat je hem nog. xxx
Ik ben heel erg blij met mijn dochtertje. Ik heb 4 jaar een relatie met haar vader gehad. En ben nu 1,5 jaar alleen. Ik heb kort niet zo lang geleden een relatie gehad met een man maar dat was op niets uit gelopen.
Maar ik heb sinds een hele poos zo erg het gevoel dat ik alleen zal eindigen. Ik zit mezelf dan na te checken, mn houding en dat soort dingen. En dan denk ik nee als ik iemand anders was dan had ik ook geen relatie gewild met iemand zoals mij. Uhh vat je hem nog. xxx