Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Welkom ijsjeszijnzolekker!

(coole nick, maar doet me wel steeds al je hier schrijft denken aan ijs vrees ik )
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik ga je ook geen positieve reactie geven op de manier waarop je aan het afvallen bent IJsje, hoeveel mensen je daarbij ook begeleiden, ik blijf het heel ongezond en onverantwoord vinden.

Toch welkom op het topic, en succes met de kilo's die je nog moet.
quote:bonobo schreef op 12 augustus 2009 @ 21:55:

[...]

Gaan we uit eten als we ons streef gewicht hebben bereikt? Begrijp ik dat goed? Ja, maar wel alleen crackers en water he.. we willen niet te dik worden!
quote:Quirijn schreef op 12 augustus 2009 @ 22:28:

[...]

Ja, maar wel alleen crackers en water he.. we willen niet te dik worden!Ook geen tosti's?
Hmm, en nu heb ik trek in een tosti! (bedankt he bonobo! )
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Quirijn schreef op 12 augustus 2009 @ 21:21:

Ik geef even een schop onder de kont van iedereen die hier vandaag van die ongezonde dingen aan het eten is!

[afbeelding]

Q, AU!!!! Ter mijn verdediging: uhm.... ik kon er echt niets aan doen, werd volledig tegen mijn wil naar die zaak toegetrokken..... Echt waar!!

En nu wijze raad van tante Majo: eet geen broodjes van Bufkes! Ze zijn wel heel erg lekker, maar o zo slecht voor de lijn!

Zo goed Q?

IBI, kiespijn is erg vervelend! Ga naar de tandarts!
Heel goed Majo, hou dit vast, dan krijg je vast snel een plekje bij meneer de hunk en mij aan tafel...
ben ik de enige die de hele tijd schaamhaar ziet wat geen schaamhaar is (rechts aan de pagina, die ranzige foto)
shit het is alweer over 12en.. ik ga maar een schoonheidsslaapje doen anders wil die hunk mij ook niet meer aan tafel (met mn verlepte hoofd)

bis morgen!
quote:Quirijn schreef op 13 augustus 2009 @ 00:04:

ben ik de enige die de hele tijd schaamhaar ziet wat geen schaamhaar is (rechts aan de pagina, die ranzige foto)

Ik zag het net ook voor het eerst... En toen las ik jou berichtje... hahaha... ik moest wel even goed kijken en 3 keer kijken naar die foto hoor.. jeetje wat smerig gezicht...

O en Q, ik ben weer helemaal goed bezig hoor! De afgelopen 2 dagen dan toch... Dus die lijn wil ik doorzetten... Maar vandaag mag ik wel iets extra's van mezelf.. Is mijn verjaardag.. dus een gebakje of uit eten ofzo... Moet kunnen vandaag... Maar dan de rest van de week weer niet... Moet nu echt weer strenger voor mezelf worden dus 1 keer mag.. maar verder niet.... Snoepdrang neemt gelukkig ook weer af.. En gisteren had ik ook slecht avondeten drang maar heb wel gekookt.. Was macaroni met ham en spekblokjes en heb er als compensatie ook nog een hele komkommer bij op zodat ik wel mijn groenten zou hebben... En eet weer een extra boterham.. kon het nu tot 4 uur volhouden vanaf de lunch en toen weer een boterham gegeten en om kwart over 6 mijn avondeten dus dat was weer mooi.. Moet het in de middag altijd langer zonder eten stellen dus dat is nu gelukt... Hopelijk zet dat voort....
Iejoor gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Voor Iejoor:

Gaat goed Elle

Iejoor, van harte gefeliciteerd meid. Het word een zonnige dag, speciaal voor jouw!
Bufkes broodjes, jummie!

Welkom, IJsjes zijn lekker (leuke nick). Cambridge ben ik niet echt bepaald fan van, maar misschien wil je er iets meer over vertellen?

Ik ben ik, naar de tandarts en naar huisarts gaan hoor. Kies of oorpijn is allebei gruwelijk.

Tosti's. Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen twee boterhammen met kaas en een tostie? Qua cal dan. Want het is hetzelfde spul alleen geroosterd. Dan snap ik nooit zo goed.

Ik vind die meneer aan tafel niet zo leuk, mag ik mijn eigen meneer meenemen? Hihi.

Iejoor:
Joehoe, k ben er weer na 2 weken kreperen.............. eh........ uh..........kamperen dus. Was 88,0 kg toen ik weg ging en 86,5 kg zojuist, heb me keurig overal aan gehouden behalve een overvloed van wijn, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !

Sorry hoor, tis wat flauw maar ik ga niet al die pagina's teruglezen, heb ik wat gemist ?? Nou ja, vanaf maandag weeg ik weer keurig mee.

Ieoor, gefeliciflapstaaaaart !!!
Als je er alleen kaas indoet zal het wel meevallen. Maar op de meeste tosti`s zit dubbel (of nog meer) beleg.

En je eet er meer van dan van een gewone boterham.

Cambridge, ik ken het niet. Maar uit ervaring weet ik wel dat alle crash dieeten achteraf meer kilo`s opleveren dan dat er af zijn gegaan.

HElaas is door dat soort dieeten mijn hele stofwisseling naar de kl*ten.

Dus is zou toch willen adviseren om gewoon te gaan eten, IJsje. Maar desondanks wil ik je welkom heten en hoop voor je dat het gaat lukken!
quote:elleinspe schreef op 13 augustus 2009 @ 07:27:

Voor Iejoor:

[afbeelding]

What the f............?

Hoe kan dat nou? Net stond ie er wel!!!
Koekblik, als je nu even terugleest weet je wat je allemaal gemist hebt

Welkom terug, knap hoor afvallen in je vakantie!
quote:elleinspe schreef op 13 augustus 2009 @ 08:08:

[...]

What the f............?

Hoe kan dat nou? Net stond ie er wel!!!Tuurlijk schat
Hij staat er nu dus weer wel????
Spooky
quote:lola68 schreef op 13 augustus 2009 @ 08:09:

[...]

Tuurlijk schat Kijk dan, kijk dan kijk dan!!
Ja, ik zie het. Het staat er nu wel....

(niet stiekum nog even geplaatst tussendoor??? )
quote:lola68 schreef op 13 augustus 2009 @ 08:11:

Ja, ik zie het. Het staat er nu wel....

(niet stiekum nog even geplaatst tussendoor??? )

Nou ja zeg, zo weinig vertouwen in moi ??

En stond het er wel bij dat ik het bericht gewijzigd had
Ik heb onwijs veel vertouwen in je. Het stond er net echt niet, vandaar mijn bericht dat het goed ging.......

Hoe gaat het lijnen Elle, liggen de kitkat dingen (of wat was het) er nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven