2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Hieperdepieperdepieperdepieperdepiep!!!! Weer een forumbaby!!!!!!!!!! HOERA!!!!!!!!!!!
een meisje!!! Miss en misterC gefeliciteerd!!!

ik kan de tabel hier niet aanpassen maar dat doe ik zo snel mogelijk als ik thuis ben.
Goedemorgen!!!

Waar is iedereen??? Zo stil hier!!!
Ik ben hier rossia, op een bankje in de ochtendzon. Net broodjes gehaald en vanmiddag een duik nemen in het meer. En hoera hoera, mini heeft de hele nacht doorgeslapen.

Heb de mail bijgelezen maar heb nu geen tijd meer om te reageren. Dat doe ik vanavond. Vera voor jou wel even snel een

Missc, je zal nog wel in het ziekenhuis zijn. Ik hoop dat jullie 1e nacht goed is gegaan

tot later
Wat relaxed dat mini de hele dag heeft doorgeslapen. Is vast ook lekker moe van al het zwemmen enzo. Geniet van je broodjes en zwem ze vanmiddag!
Hey meiden!

Teddy, hoeraaaaatjes voor mini!

Rossia, morning!

Ik ga even wat stofzuigen enzo
Hoi, rustig hier.

Ik schrik toch wel van jullie verhalen over kdv's.

Soms denk ik: had ik maar voor gastouders gekozen nu ze nog zo klein is.

Thuis krijgt ze nu veel aandacht als ze even jengelt, huilt of gewoon even samen met mamma plezier wil maken... Hoe gaat dat straks op het kdv? Hebben jullie ook positieve ervaringen? Moeilijk, want je bent er natuurlijk overdag niet bij... Ik maak me een beetje zorgen. Dat ze haar lang laten huilen en zo.
Oh wat een regen valt er uit de lucht he. Echt werkelijk neits aan!

Jobje, maak je geen zorgen. Meestal gaat het heel goed op een kdv! Dit zijn maar een paar negatieve ervaringen.
Hoi allemaal,

Wat lees ik nu? ?Is Missc bevallen?

Gefelicicteerd, Missc!!!! Zorg goed voor jezelf en de kleine.

Floortje, ik lees dat je een goed gesprek hebt gehad. Laten we hopen op goed nieuws en dat je voor die tijd een leuke job vindt. En wie weet is het dit weekend wel raak...laat de duiveltjes maar heel lang wegblijven....9 mnd minimaal...;)

Rossia, voel jij die kleine? Goed, hoor. Ik weet niet precies wat ik moet voelen, maar heb het gevoel dat ik die kleine nog niet voelt. Morgen heb ik mijn 20 wkn echo en ben super nerveus. Het is best lang geleden dat we de kleine hebben gezien.

Gaat het allemaal goed met de anderen?

Vandaag niet echt mooi weer, maar ja, hopelijk komt dat goed.

Groetjes,

Gorgi
Jobje hiet uitsluitend positieve ervaringen met het kdv hoor. Mini vindt het daar geweldig. De leidsters zijn superaardig en lief voor mini. Ze zijn er ontzettend netjes en schoon. Laatst toen ik mini kwam ophalen vertelde ze dat ze een schone romper aan has gekregen omdat er een vlek inzat. Ik verwachte een grote bruine plek van de luier, bleek het om een miniscuul klein puntje banaan te gaan. Tja dat is ook wel wat overdreven natuulijk, maar wel goed. Vanaf volgende zomer gaat ze zelfs 2 dagen. Ik ben echt enorm tevreden

vandaag met mini op het strandje geweest. Ze kreeg geen genoeg van het zand, daarna nog even in het zwembad. Het is hier een graad of 30. Prima te doen. Klein windje, wat wolkjes. Nog maar een paar dagen te gaan. Jammer hoor
hey meiden,

Nou ik ga een poging wagen, uk zit lekker te spelen naast me maar dat duurt tegenwoordig niet lang want ze kan de kamer door tijgeren en schuiven op billen (erg grappig gezicht)! En helaas is ons huis nog steeds niet babyproof, dus rennen we steeds maar weer achter haar aan (goed voor de nog steeds aanwezige zwangerschapskilootjes).

Rossia wat leuk dat je weer even hebt kunnen spieken naar de kleine Seabert of dus misschien wel Seaberinnetje! En kunnen we binnenkort een buik foto verwachten of valt er nog niet veel te zien?

MissC zit je lekker op je roze wolk?

Ellein wat schattig zeg van die liga! Uk doet het ook maar als ik een hap wil nemen trekt ze `m snel weg om er zelf een grote hap van te nemen.

Jobje het is echt niet alleen maar ellende bij het kdv hoor! Maar er is gewoon niemand die net zo goed voor je kindje kan zorgen als jij zelf en daarom heb je gewoon altijd wel wat op en aan te merken over hoe een ander (ver)zorgt. Ik heb dat ook bij oma, dan denk ik ook weleens dat had anders gekund. Maar over de situatie die ik beschreef op de mail, tja dat kan natuurlijk niet! En ze krijgt bij het kdv absoluut minder aandacht dan thuis, maar ze heeft ook minder nodig omdat er genoeg afleiding is om haar heen! De leidsters zijn verder heel erg lief en uk heeft tot nu toe nog nooit gehuild bij het wegbrengen en dat vindt ik toch ook wel een soort graadmeter! Niet te veel zorgen maken en zelf eerst ervaren hoe je het vindt, waarschijnlijk ebt het gevoel vanzelf weg. En anders kan je altijd de overstap maken naar een gastoudergezin.

Floor wat een ontwikkelingen zeg! Knap hoor hoe je elke keer weer doorpakt.

Mimpje hoe was het etentje gister? Heeft iedereen gesmuld van de bami?

Gorgi veel succes en plezier morgen, laat je weten hoe het gegaan is?

Vera heb jij ook niet een mamadag vandaag? Beetje bijgekomen van gister?

Tot zover want moet een erg stinkende ''er komen tandjes door'' luier verschonen.
Gorgi, spannend morgen!!! Ben heel benieuwd of alles goed is en uiteraard of het een jongetje of een meisje wordt.... Laat je gauw weten hoe het is gegaan.

Hahahah, Angel, heb je last van stinkende poepluiers. Doen tandjes doorkomen dan problemen geven voor de darmpjes dat het extra stinkt? Zie die link niet zo.

Teddy, wordt er bij jullie morgen weer een zonnige dag voorspelt. Geniet er maar lekker van, want het was hier echt baggerweer.

Missc, hoe gaat het? Je zult wel een paar dagen in het ziekenhuis moeten blijven he. Hoop dat je snel naar huis mag.

Ellein, alles gelukt vanmiddag. Morgen nog een dag werken en dan lekker weer mamadag en weekend.
Zo, eindelijk weer even tijd om te reageren.

Ellein, ik ga denk ik morgen of overmorgen de laatste keer bv geven. Ik merk dat het enorm terugloopt. Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen last gehad van stuwing en ik heb het idee dat ze nu niet meer genoeg krijgt. En het is alleen de ochtend nog, voor de rest krijgt ze al fv. Ik geniet er nu ook niet echt meer van. Het is meer de stress van: komt er nog iets uit?

Wat leuk dat je ukje zo vrijgevig is. Alles eerlijk delen, hihi. Uk nog waterpokvrij?

Mimpje, ik vond het ook een raar idee dat je ineens delen van de dag van de kleine gaat missen. En nog steeds heb ik het moeilijk als ik daaraan denk. Ik voelde me vanmiddag dan ook even overgelukkig toen ik met haar door het dorp liep. Lekker de hele dag samen.

Michigan, blij dat je goed herstelt. Wij hebben trouwens ook de laatste voeding laten vallen toen ze een hapje kreeg. Ging prima.

Wij hebben zo een antilekbeker van Avent, maar daar zuigt ze niet aan en dus drinkt ze niks. Nu heb ik het antilek dingetje eruit gesloopt en dan laat ik haar langzaam drinken. Maar meestal wil ze maar een paar slokjes. Ze vindt melk veel lekkerder.

Bij ons kdv moet ze uit een tuitbeker leren drinken, terwijl de experts dat juist afraden. Nou ja...

Teddy, het klinkt als een heerlijke vakantie bij jullie. Ook fijn dat je een oplossing hebt gevonden voor het slaapprobleem. Vreemd dat ze niet in een campingbedje slaapt. Ons meisje slaapt bij mijn schoonouders altijd in zo een bedje. Misschien doordat het geen spijlen heeft?

Heb je een foto van de mini-Vera look-a-like? Moet dan eens een hartig woordje met Veraman wisselen! Maak ook maar een foto van de moeder!

Rossia, geweldig dat je weer een mooie echo hebt gehad. En nog geen geslacht ontdekt dus? Wanneer mag je weer?

Over het kolven, of ik wilde of niet, ik moest van de verloskundige op dag 4 al een kolf aanschaffen omdat mini te veel was afgevallen. Later bleek het loos alarm te zijn, maar ja, toen had ik de kolf al in huis. En tijdens de eerste 3 maanden wil/moet je misschien ook wel eens weg en dan is een voorraadje ook handig. Dus je weet het nooit! Misschien word je inderdaad net zo fanatiek. Of je besluit helemaal geen bv te geven... Alles is goed als jij je er goed bij voelt.

Floor, wat goed dat je een positief gesprek hebt gehad. Oh, ik hoop zo voor je dat jullie droom uit gaat komen! Klinkt wel heel gaaf zeg!

He bah, ongesteldheid in aantocht... of niet?? Hier had ik het bijna twee weken geleden verwacht, maar blijkbaar is die ene bv per dag nog genoeg voor een aardig lange cyclus.

Gorgi, heel veel plezier morgen! Ik duim voor een hele mooie goede echo. Laat je het snel weten?

Jobje, ook hier goede ervaringen met het kdv hoor. Het zijn echt kleine dingen waar ik over klaag. Bijvoorbeeld dat ze net iets eerder haar flesje krijgt als thuis. Maar echte missers heb ik niet meegemaakt. De leidsters zijn enorm lief, mini-Vera heeft het ontzettend naar haar zin... Nee, geen klachten! En over aandacht, ik zou juist willen dat ze haar iets minder aandacht geven (dan wordt mini niet zo vervelend als ze eens geen aandacht krijgt thuis). Maar ze zijn zo gek op haar! Ik heb juist ook over gastouders veel rare dingen gelezen. Moet je maar eens rondneuzen hier op het forum. Je moet het gewoon treffen.

Angel, lekkere poepluiers moeten dat zijn (heb ik gehoord, onze mini heeft nog geen tandjes). Ja Rossia, die luiers schijnen heel zuur te ruiken. Krijgen ze ook erg veel luieruitslag van. Ik verheug me er nu al op!

Nou, dit was weer een roman van mij! Ik ga nog even een momentje relaxen en dan weer mijn bedje in. Morgen vroeg aan de bak en na het werk uit eten. Lekker.
Vera ik zal eens kijken of ik stiekem een foto kan schieten. Haha. Succes bij je laatste keer bv. Einde van een mooie periode

gorgi succes en veel plezier bij de 20 weken echo. Jeetje halverwege alweer. Voel je je nog goed? Hoest met buikje?

Hier nog steeds prachtig weer. Ben zelfs al beetje bruin. Das voor mij echt uniek. Net begon de man in de bakkerij een heel verhaal tegen me maar verstond er geen woord van. Wou toch dat ik iets beter opgelet had tijdens de franse les, want het klonk als een compliment. Tja... Of niet natuurlijk....

Zo even lekker ontbijten en dan op pad. Tot later
Gorgi, succes en vooral veel plezier vandaag!

Voor de rest, tot de lunchpauze!!
Gorgi, succes!

Teddy, misschien is het maar beter dat je niet kon verstaan wat die man zei. Het frans klinkt ongeachte de inhoud altijd mooi zingerig . Fijne dag!

Vera, de laatste bv. Maar als je nu al met een soort van tegenzin voedt is het goed geweest toch? Je hebt het echt super gedaan!

Angel, hoeveel tandjes heeft mini nu al? Grappig gezicht die kleintjes met tandjes. Ziet er nog niet echt fraai uit, maar dat komt vanzelf. Ik merk dat het bij uk ineens heel snel gaat. 1 onder, 1 boven erbij binnen 1 week. Verwacht die andere boven en onder ook een dezer dagen en dan zie ik alweer streepjes naast de boventanden. En nu maar hopen dat hij ze ook gaat gebruiken om te bijten en kauwen, want daar is hij niet zo'n fan van. Hap slik weg (vaak niet weg genoeg dus verslikken) doet hij meestal.
Gorgi succes vandaag, leuk weer ukje kijken!

Vera, lijkt me een raar moment, kan me er nog niets bij voorstellen. Maar er komen andere mooie momenten voor in de plaats. En wees trots op je mooie bv-periode, dat pakt niemand je af.

En Floor, stiekem duim in voor je hoor.

Liefs Bep
Gorgi, ben zo nieuwschierig. Hoe was het vandaag? Is alles goed?
Morning!

En up

Gorgi, hoe was het gisteren?

Vera, heb je de laatste bv gegeven gisteren ?

Michigan, hoe is het met jouw "wond". Geneest het voortvarend?

Mimpje, weer helemaal klaar om maandag echt aan he werk te gaan?

Teddy, laatste daagjes du pain du vin. Heb je volgende week nog wel vakantie?

Iedereen . Ik heb gisteravond wat kleertjes voor uk op kleertjes.com besteld. Ik verwacht ze morgen al binnen Joehoe! Mijn bestelling van h&m kwam gister binnen (voor mezelf) maar ik denk dat ik dat terugstuur. Of euh, omruil . Zal eens kijken naar nog wat leuke dingetjes.
Goedemorgen!!

Laatste werkdagje van de week!

Teddy, geniet van je laatste dagen.

Ellein, goed bezig met shoppen. Ik heb gisteren ook wat kleding via internet besteld. Ideaal!!

Vera, ben ook benieuwd hoe het is gegaan. Of ga je vandaag de laatste geven?

Hoe is het met iedereen? Wat is het stil hier zeg!
Goedemorgen

stil hier zeg! Ellein wat schattig van die tandjes zeg. Dacht dat ze hier ook kwamen maar zie nig steeds niets. Vandaag onze laatste dag hier. Morgen vertrekken we naar luxemburg en zondag zijn we weer thuis. Dan is teddyman jarig. Maandag moet er helaas weer gewerkt worden.

Gorgi hoe is het gegaan gisteren? Was alles goed?

Vera je laatste bv is geweest. Hoe voel je je?

Iedereen een fijne dag, ik ga ontbijten en dan zwemmen met mini
Hoi, wij zitten al in de auto naar Frankrijk!

Zal niet veel forummen daar, want dat is een beetje duur. We komen eind aug weer terug.

Bedankt dat jullie me gerustgesteld hebben over de kdv's.

Floortje, ik zal voor je duimen!!

Teddy, geniet nog van je laatste dagen!

De rest heel veel liefs!
Jobje, hele fijne vakantie en heel veel plezier!
Hoi lieve lieve meiden,

Ik probeer af en toe nog mee te lezen, en ik schrijf echt veeeeeeeeels te weinig, maar lees nog wel mee hoor

Goed nieuws dat ik nu eindelijk mijn nieuwe werkplekje heb en hopelijk ook weer mee kan schrijven!!

Wilde even reageren op de nieuwe forum baby jeeeej!! wat super zeg. Hopelijk alles goed met MIssc en miniMissc.

Gorgi en Rossia. hoe voelen jullie je? lekker aan het zwangeren

lekker al die vakantieverhalen van iedereen. hoe is het met alle mini's?

lieve allemaal dikke zoenen van maki en minimaki!!!
Rossia ik weet ook niet waarom ukjes zulke vieze poep krijgen als er tandjes doorkomen, maar helaas is het zo! Lekker weer weekend bijna he en het wordt mooi weer morgen! Heb je al plannen?

Ellein jij bent weer met geld aan smijten , heb ik vanmorgen ook gedaan! Heb zo een leuk bestek en serviessetje gekocht voor mini, van barbapapa en ook een barbapapa placemat. Ze wil heel graag zelf eten, dus wij gaan dat natuurlijk helemaal stimuleren ook al zit al het eten in haar haar. We hebben trouwens een brocollimonster, ze eet die roosjes weg alsof het koekjes zijn! Mini heeft nu pas 1 tandje dat doorkomt, we hebben heel lang gedacht dat er een doorkwam, we voelde zelfs iets hards. Maar er is toen nooit een tand door gekomen, nu is het er echt 1 want hij is nu voor de helft door. En ik vermoed dat de andere beneden en een boven ook al doorkomt.

Vera je hebt het super gedaan met de bv en mini heeft al haar antistoffen binnen hoor! Kan me voorstellen dat het even lastig is om zo een periode af te sluiten!

Gorgi hoe was het? Heb je mooie fotootjes mee?

Hey Maki kom je even buurten, gezellig!

Jobje veel plezier in la France, jij ging toch ook naar de Ardeche?

Bep hoe is het nu met je zieke meiske? Alweer aan het opknappen?

Michigan hoe is het met de wond?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven