what to do...wachten of zelf smsen
donderdag 13 augustus 2009 om 12:05
Ik heb bijna 2 weken geleden een hele leuke jongen leren kennen. Het was heel gezellig en we hebben ondertussen twee dates gehad, waarbij we ook bij elkaar zijn blijven slapen. Nu ben ik dinsdagmorgen met de trein terug gegaan en bij het afscheid zei hij dat hij deze week minder kon smsen en dat we iets minder contact hadden, omdat hij het heel druk heeft met z'n introductie week dat hij moet organiseren. We smsten die week ervoor zo'n 3 keer per dag. Ik zei dat ik het prima vond en dat we elkaar eind volgende week wel zagen en nog contact hielden. (zelfstandige vrouw:P) Nu heeft hij dinsdagochtend nog gesmst met dat hij het heel leuk vond en dat we elkaar snel weer spraken en zagen, maar daarna heeft hij niet meer gesmst...en ik dus ook niet. (heb nog wel gereageerd op z'n ene smsje) gister dus de hele dag niets van zich laten horen.. en ik weet dat hij heeft gezegd dat hij minder contact zou hebben deze week.. maar toch! je gaat toch nadenken..wat is nou een smsje sturen..zoiets kan toch heel snel? Moet ik nu afwachten tot hij wat stuurt of zelf het initiatief nemen en wat sturen.. (ben hier erg onzeker in...relatie van bijna 6 jaar gehad waarbij de verhoudingen soms niet helemaal klopten) voor mij is dit de eerste date die ik heb sinds het uit is..en hij is zo leuk!!
donderdag 13 augustus 2009 om 12:09

donderdag 13 augustus 2009 om 12:10
Don't worry. Hij heeft het netjes aangegeven en er zijn meer mannen die de tijd niet nemen om te smsen. Ik vind drie keer per dag veel Dus maak je niet te druk, sms zelf iets leuks over zijn introweek of zo als je daar zin in hebt, na een dag is dat helemaal niet zo stalkerig (als je daar bezorgd over was ik ben dat altijd wel ).
donderdag 13 augustus 2009 om 12:12
donderdag 13 augustus 2009 om 12:13
donderdag 13 augustus 2009 om 12:15
haha! lekkere verschillende reacties! ik probeer wel zelfstandig over te komen! Wil het wel graag zijn, maar het is soms best nog lastig;) In m'n relatie met m'n ex was ik dus absoluut niet zelfstandig..en het is pas 3 maanden uit..vandaar het soms best nog moeilijk is! Niet smsen is helemaal moeilijk, maar soms wel de beste manier..
Ik ben ook altijd bang dat ik stalkerig over kom..zo van..nou..die heeft ook niets anders te doen zeg!
Ik ben ook altijd bang dat ik stalkerig over kom..zo van..nou..die heeft ook niets anders te doen zeg!
donderdag 13 augustus 2009 om 12:17
quote:bloem_23 schreef op 13 augustus 2009 @ 12:15:
haha! lekkere verschillende reacties! ik probeer wel zelfstandig over te komen! Wil het wel graag zijn, maar het is soms best nog lastig;) In m'n relatie met m'n ex was ik dus absoluut niet zelfstandig..en het is pas 3 maanden uit..vandaar het soms best nog moeilijk is! Niet smsen is helemaal moeilijk, maar soms wel de beste manier..
Probeer nou niet een idee te creeeren bij hem over jou dat niet bestaat. Daar ga je nog heel hard tegenaan lopen als het contact voortgezet wordt. Dan denkt hij een leuke zelfstandige meid te hebben ontmoet en dat kan dan tegenvallen.
Sta hier zoveel mogelijk zonder verwachtingen in, dan is het alleen maar leuker als hij een smsje stuurt ondanks zijn drukte (en dat is al heel leuk natuurlijk, die man heeft nu zijn handen vol).
En ben je niet nog teveel met je ex bezig? Heb je dat wel losgelaten?
Probeer nou niet een idee te creeeren bij hem over jou dat niet bestaat. Daar ga je nog heel hard tegenaan lopen als het contact voortgezet wordt. Dan denkt hij een leuke zelfstandige meid te hebben ontmoet en dat kan dan tegenvallen.
Sta hier zoveel mogelijk zonder verwachtingen in, dan is het alleen maar leuker als hij een smsje stuurt ondanks zijn drukte (en dat is al heel leuk natuurlijk, die man heeft nu zijn handen vol).
En ben je niet nog teveel met je ex bezig? Heb je dat wel losgelaten?
donderdag 13 augustus 2009 om 12:18
quote:bloem_23 schreef op 13 augustus 2009 @ 12:17:
het is ook geen jongen die ineens niets meer van zich laat horen..daar hebben we het zelfs nog over gehad..dus aan de ene kant ben ik daar ook niet bang voor, maar aan de andere kant...dat gevoel soms he :PJa maar dat zijn ze allemaal niet. Niet om je bang te maken hoor. Maar aan woorden heb je niets, laat je beeld van hem van de daden afhangen Daar heb je veel en veel meer aan.
het is ook geen jongen die ineens niets meer van zich laat horen..daar hebben we het zelfs nog over gehad..dus aan de ene kant ben ik daar ook niet bang voor, maar aan de andere kant...dat gevoel soms he :PJa maar dat zijn ze allemaal niet. Niet om je bang te maken hoor. Maar aan woorden heb je niets, laat je beeld van hem van de daden afhangen Daar heb je veel en veel meer aan.
donderdag 13 augustus 2009 om 12:32
Ik zou ook niet smsen. Als iemand je echt leuk vindt dan weten ze je wel te vinden hoor, althans zo is het bij mij altijd gegaan. Zeker in de beginperiode laat ik het contact van de man afhangen. Werkt prima. En ik ben het ook wel met madhe eens dat je gewoon jezelf moet zijn. Geen spelletjes. Iemand valt op je of niet, acteren kan je niet lang volhouden.

donderdag 13 augustus 2009 om 12:44
mijn tip is echt om zelf niet te smsen. niet dat het echt iets uitmaakt maar voor je eigen gemoedstoestan is dat veel beter. je geeft al aan je onzeker te voelen en als hij niet terug smst, en die kans is heel groot gezien zijn drukte (als ik een hele drukke werkdag heb vergeet ik ook terug te smsen en vergeet ik zelfs het hele smsje omdat ik die in de haast gelezen heb) dan ga je jezelf helemaal onzeker en gek maken en is de kans groot dat je doodongelukkig wordt of hysterisch sms-gedrag gaat vertonen wat heel onaantrekkelijk is.
hmm en ik moet leren leestekens te gebruiken
hmm en ik moet leren leestekens te gebruiken
donderdag 13 augustus 2009 om 12:44
Ergens neem ik aan dat je momenteel lekker bezig bent je leven weer op te pakken en zodanig in te richten dat je het in je uppie zonder welke vent dan ook, ook kunt leven...EN nog gelukkig kunt zijn ook?
Met andere woorden...doe dat dan ook. Als hij je leuk vind, komt-ie wel naast je lopen, je kunt misschien af en toe even je pas inhouden zodat-ie bij kan komen, maar stoppen en wachten tot hij er is...is stilstaan...stilstand is weer achteruitgang...en zou betekenen dat je wederom je leven richt op : een man...waarvan je inmiddels weet dat het niet zeker is dat die/een man in je leven blijft...
Ga verder met je leuke dingen, het wordt van zelf morgen en overmorgen en verder...krijg je een sms van hem : Leuk...zo niet : komt er vanzelf weer een nieuwe date in je leven.
Succes!
Met andere woorden...doe dat dan ook. Als hij je leuk vind, komt-ie wel naast je lopen, je kunt misschien af en toe even je pas inhouden zodat-ie bij kan komen, maar stoppen en wachten tot hij er is...is stilstaan...stilstand is weer achteruitgang...en zou betekenen dat je wederom je leven richt op : een man...waarvan je inmiddels weet dat het niet zeker is dat die/een man in je leven blijft...
Ga verder met je leuke dingen, het wordt van zelf morgen en overmorgen en verder...krijg je een sms van hem : Leuk...zo niet : komt er vanzelf weer een nieuwe date in je leven.
Succes!
donderdag 13 augustus 2009 om 12:49
Ik zou ook niet zelf smsen. Laat hem maar komen. En dan niet meteen iets terugsturen. Je bent een vrouw van de wereld en je zit niet zielig naar je telefoon te staren tot er een bericht van hem komt (ook al doe je dat stiekum wel). Laat hem maar een beetje moeite doen. Je bent al op 2 dates met hem geweest, dus je hebt hem toen al laten zien hoe leuk je bent. Dus als hij je leuk vind, zal hij echt niet lang op zich laten wachten. En anders,..... NEXT!
donderdag 13 augustus 2009 om 12:53
ik zou het boek lezen; he's just not that into you, of Hij wil je wel hij wil je niet (de vertaling dus). Heel duidelijk: als hij niks laat horen, wil hij je niet! Als hij niet sms-ed, hoewel wel beloofd, dan wil hij je niet. Als hij niet zijn best doet in contact te komen, vind hij je niet leuk. Ignore mode aan dus!
(maar he, als ik in jou schoenen zou staan, is dit niet de tip waarop ik zat te wachten)
(maar he, als ik in jou schoenen zou staan, is dit niet de tip waarop ik zat te wachten)
donderdag 13 augustus 2009 om 13:01
quote:ingmagh schreef op 13 augustus 2009 @ 12:53:
ik zou het boek lezen; he's just not that into you, of Hij wil je wel hij wil je niet (de vertaling dus). Heel duidelijk: als hij niks laat horen, wil hij je niet! Als hij niet sms-ed, hoewel wel beloofd, dan wil hij je niet. Als hij niet zijn best doet in contact te komen, vind hij je niet leuk. Ignore mode aan dus!
(maar he, als ik in jou schoenen zou staan, is dit niet de tip waarop ik zat te wachten)haha! die heb ik al gelezen! maargoed..hij heeft zelf aangegeven minder te smsen deze week, dus ik wacht gewoon rustig af! Nu vond ik dat boek wel heel cliche moet ik eerlijk zeggen en klopt het echt niet altijd..maargoed!
(maar he, als ik in jou schoenen zou staan, is dit niet de tip waarop ik zat te wachten)haha! die heb ik al gelezen! maargoed..hij heeft zelf aangegeven minder te smsen deze week, dus ik wacht gewoon rustig af! Nu vond ik dat boek wel heel cliche moet ik eerlijk zeggen en klopt het echt niet altijd..maargoed!
donderdag 13 augustus 2009 om 13:04
quote:ingmagh schreef op 13 augustus 2009 @ 12:53:
Leuk, zo'n boek (en film toch?), maar wanneer kickt die periode in? Ik vind het helemaal niet raar dat je als introweek organisator een week lang alleen bezig bent met nuldejaars vermaken, studentenverenigingen in het gareel houden en jezelf een halve of hele kater drinken. Gewoon te druk bezig, vermoed ik.
Hoogstens morgenavond een sms sturen dat jij hem in één nacht wel wat meer kan uitputten dan zo'n introductie van een week.
Leuk, zo'n boek (en film toch?), maar wanneer kickt die periode in? Ik vind het helemaal niet raar dat je als introweek organisator een week lang alleen bezig bent met nuldejaars vermaken, studentenverenigingen in het gareel houden en jezelf een halve of hele kater drinken. Gewoon te druk bezig, vermoed ik.
Hoogstens morgenavond een sms sturen dat jij hem in één nacht wel wat meer kan uitputten dan zo'n introductie van een week.
donderdag 13 augustus 2009 om 13:18
ik neem aan dat je benieuwd bent naar wat hij van je vindt: dan wacht af wanneer hij jou smst! hoor je lange tijd niets van hem, dan weet je dat hij óf erg druk is óf de zaken niet zo serieus neemt. smst hij je wel, dan weet je het tegenovergestelde. en dat is meer informatie dan dat je hem 'verplicht' terug laat smsen.
succes!
succes!