Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
zondag 12 juli 2009 om 10:40
quote:HoiPippiLangkous schreef op 12 juli 2009 @ 10:13:
Angel, waarom is mijn 'ik ben zo blij' topic naar W&S verplaatst? Het is geen W&S topic, het is een 'ik ben blij, jij ook en waarom' topic.
Hoi!
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd! Vanaf welke pijler is het verplaatst? Je zou het dan even aan de mod van die pijler kunnen vragen waarom dat is gedaan. Ik kan nu (helaas) niet zien waar hij vandaan komt!
Succes!
Angel, waarom is mijn 'ik ben zo blij' topic naar W&S verplaatst? Het is geen W&S topic, het is een 'ik ben blij, jij ook en waarom' topic.
Hoi!
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd! Vanaf welke pijler is het verplaatst? Je zou het dan even aan de mod van die pijler kunnen vragen waarom dat is gedaan. Ik kan nu (helaas) niet zien waar hij vandaan komt!
Succes!
woensdag 15 juli 2009 om 10:04
Ik wou dadelijk een aantal topics openen in een vreemde taal, en daarbij denk ik aan het Engels, Duits en misschien zelfs Esperanto. Het doel is om je kennis van die vreemde taal verbeteren. Forummers mogen elkaar wijzen op grammaticale fouten die ze in die taal maken, maar de kritiek of aanwijzing moet dan ook in die taal zijn?
Ik weet niet hoe de moderators hier tegenover staan...
De taal waarin ik dadelijk het eerst een topic wil opstarten is Engels.
(Hiervoor heb ik een apart topic opgestart, terwijl dat niet had gehoeven)
(Hiervoor heb ik een apart topic opgestart, terwijl dat niet had gehoeven)
World of Warcraft: Legion
woensdag 15 juli 2009 om 10:05
quote:hans66 schreef op 15 juli 2009 @ 10:04:
Ik wou dadelijk een aantal topics openen in een vreemde taal, en daarbij denk ik aan het Engels, Duits en misschien zelfs Esperanto. Het doel is om je kennis van die vreemde taal verbeteren. Forummers mogen elkaar wijzen op grammaticale fouten die ze in die taal maken, maar de kritiek of aanwijzing moet dan ook in die taal zijn?
(Hiervoor heb ik een apart topic opgestart, terwijl dat niet had gehoeven)Er is al een topic in het duits. Es gibt schon ein Topic auf Deutsch: Deutsch macht Spass!
(Hiervoor heb ik een apart topic opgestart, terwijl dat niet had gehoeven)Er is al een topic in het duits. Es gibt schon ein Topic auf Deutsch: Deutsch macht Spass!
woensdag 15 juli 2009 om 10:32
maandag 20 juli 2009 om 21:30
Het onderzoekje Vragen over Jezelf+Taal - Win 100 Euro? is verplaatst naar het prikbord.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
zaterdag 1 augustus 2009 om 07:12
Vingerhoedskruid zoekt plant om leven mee te delen is verhuisd naar thuis.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com