Gestopt met de pil

07-08-2009 20:54 949 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam Leeftijd Kind Gestopt NOD/UD/GB Bijz. Buurvrouwtje282esep '0917-12Blink2252ejuni '0907-08-1022-03

20 wknUtah 27 1e jun '05 14-04-'06Bas Nadine409 35 1eapr '0630-08-'07 Nick Blink225 1eokt '06 29-09-'07 VincentOngeduld2 29 1enov '0614-01-'08 Guido Utah 27 2e aug '07 02-05-'08 Tim Zaza28 1eokt '06 15-08-'08Lynn Bloemetje78301ejul '07 23-11-'08Kleintje* Meissie80281e dec '06 10-12-'08 Charlotte Sweety32 351e okt '06 24-12-'08 Laura Tinkerbel80281ejun '06 24-03-'09TomasNadine409342e nov '08 26-08-'09 Luuk
Zo, ben ik weer...

bij de VK was alles goed. Bloeddruk netjes, urine perfekt, niks om me zorgen over te maken.

Echo was ook erg leuk! Ze kijken dan of er voldoende vr.water is, naar het hartje en dus de ligging. Beeb doet het goed en ligt er prima voor, maar helemaal nog niet ingedaald. Kan bij een tweede sowieso pas heel laat gebeuren. We zien het allemaal wel. Alles is besproken en ik laat het maar op me af komen. Ik hoop op een natuurlijke bevalling, schijnt toch wat minder impact te hebben dan zo'n inleiding...

Nu nog ff wat doen, anders is zo'n kindloos dagje nog voor niks...
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Fijn dat alles goed was Nadine.. 't Wordt al echt spannend he?!

Blink.. ohh,... ik ben zo benieuwd! Je bent vast zwanger.. (jammer toch dat ik geen glazen bol heb..) Ben benieuwd morgen.

Lynn zaterdag inderdaad jarig. Raar hoor. Zo snel! Ik hoop op mooi weer, want er komen nog best wel wat mensen langs. Ook wat vriendinnen met kleine kinderen, dus zal best gezellig worden allemaal.

Zal wat foto's plaatsen op de hyve als ze er zijn!
@ Zaza, met het weer zit het wel goed zaterdag. Voorspelling: 28 graden. Geen klagen dus!!! Wij gaan lekker bbq-en

@ Ongeduld: ik zal je telefoonnummer in m'n sms-groep "geboorte" zetten, zo heb je de primeur en kun je vast verslag doen op het forum. Naam mag je dan ook gewoon hier neerzetten.

Heb nu natuurlijk officieel meldplicht met 37 weken maar ben er vaak genoeg vind ik
Ja, Nadine, echt wel meldplicht! Minstens twee keer op een dag..
Ik had weer geen geduld natuurlijk toen ik de testen in huis had. Ik heb echt het gevoel dat het raak is, dik een week overtijd. Dus net getest. Negatief!!

Was er zo bang voor dat het negatief was! Ik ben echt heel erg teleurgesteld. Ik word hier zo onzeker van. Als het niet raak is dan maar ongesteld, maar hier word ik helemaal gek van......
He bah, Blink, wat stom!

En nog steeds zegt het allemaal niets. Dan kan je inderdaad met gewoon beter netjes op tijd ongesteld worden, zo is het ook niets.

Nou moet ik wel zeggen dat een vriendin van mij het ook had en na volgens mij twee weken overtijd wél positief testte na meerdere malen negatief.
He bah Blink, die teleurstelling is zo niet leuk! Ik blijf een beetje boel voor je duimen!

Bloem: Fijn weer van je te lezen! Ik kan me goed voorstellen dat deze zwangerschap enorm beladen is. Ik hoop dat je je helemaal kan storten op en genieten van het stylen van het kamertje.

Nadine: Ik hou mijn telefoon scherp in de gaten! Fijn dat alles goed was bij de vk en dat je bloeddruk zich lekker rustig houdt!

En natuurlijk heb je meldplicht. In de ochtend, middag en avond!

Zaza: Heerlijk joh, verjaardag in augustus. Raar he, zo'n ukkie dat zo maar ineens al 1 is. Ik ben heel benieuwd naar foto's van Lynn's eerste verjaardagstaart!

Oja Bloem, Spanje. Als je twijfelt, niet doen. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Hè Blink, shit! Maaruh... 't was geen ochtendurine en die is toch het meest geconcentreerd. Wanneer denk je dat je weer gaat testen als je niet ongi wordt? (Je hebt je toch niet perongeluk 'n week verteld in je cyclus hè?!) Ook hier draaien de duimen nog steeds op volle toeren!

Pfff... vandaag toch een beetje teveel gedaan. Voel m'n buik nu wel een beetje. Vanavond maar rustig met de voetjes omhoog op de bank.... (maar eerst nog 2 lakentjes strijken )
Nee, ik heb me echt niet verteld. Zojuist nog maar een test gedaan met ochtendurine. Weer negatief.

Ik weet het niet meer, maar ben nu behoorlijk chagarijnig. Dat het niet raak is ok. Maar waarom wordt ik dan niet ongesteld? Ik wacht het nu maar weer tot volgende week af.....
Blinkie

Wat balen meis. Ok dat het nog niet raak is ok maar dat wachten...op wat?? Tja wist je het maar.

Ik hoop heel stiekem dat het als bij Zaza haar vriendin is dat je toch...

Maar goed kan me voorstellen dat je er even geen hoop op hebt nu.

Snel weten waar je aan toe bent is nu wel zo prettig.

Succes meis!! Denk aan je!
Bah, Blink.. niet leuk...
He bah Blink, weer negatief. Laat die duivels dan ook komen....

Ik ben vandaag geslaagd voor een stofzuigertje! En Guido is er blij mee!!! Hij loopt al de hele tijd te zuigen, echt de hele kamer gaat hij door. Nu maar hopen dat ie snel groot genoeg is voor het echte werk!
Oja, misschien hebben jullie nog tips:

Guido zit onder de muggenbulten! Ik ben op muggenjacht gegaan op zijn slaapkamertje, maar kan niets vinden. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar ik vind het zo sneu!
@ Ongeduld; je hebt klamboes voor over een ledikant (tot onder aan de poten toe, maar weet niet hoe fijn Guido dat vind zo'n net over z'n bed..... Wij hebben voordat Nick er was meteen een hor in het raam laten plaatsen; ben zelf ook panisch voor die beesten dus wil pertinent GEEN muggen in huis. Overal een hor dus....

JOEHOE, Lynn is jarig!

Gefeliciteerd meisje, met je eerste verjaardag! Geniet van alle visite en kadootjes en natuurlijk van de taart!

Zaza & zazaman, gefeliciteerd met jullie eerste jaar als ouders! Geniet van deze speciale dag!
Nadine: Volgens mij wil een hor niet voor onze ramen, maar zo'n klamboe is natuurlijk een geweldig idee. Ik heb geen idee of Guido het prettig vindt, maar het is het proberen waard. Vanochtend werd hij wakker met een nieuwe bult op zijn oortje.

HOERA, één kaarsje op de taart van Lynn!!! Van harte gefeliciteerd en geniet van deze prachtige dag Zazafamilie!!!
@ Ongeduld, waarom zou een hor niet kunnen? Wat voor raam heb je dan?
Ook 3 hoeraatjes voor Utah, die viert vandaag ook haar verjaardag!!! Proficiat meid en een fijne dag!
Oeps, Utah helemaal vergeten!

Maar niet minder gemeend: GEFELICITEERD!

Is een beetje lastig uit te leggen. We hebben uitzetramen en dan zo'n steekding (om het raam mee vast te zetten) op de onderkant van het kozijn. Een hor kan dus nooit helemaal aansluitend gemaakt worden, denk ik.... Ik heb de jaloezieen en de gordijnen al de hele dag dicht zitten, maar daar weten ze wel doorheen te komen...
@ Ongeduld, ik snap wel wat je bedoelt. Je kunt dat wel oplossen hoor... Wij hadden dat bij Nick ook. We hebben toen een ander armatuur (of hoe noem je dat...) op het raam gezet. Ik zal er eens een foto van maken en je mailen, dan snap je wat ik bedoel. Het is zeker te verhelpen, maar je moet het willen....
armatuur is inderdaad het woord! Ben wel benieuwd hoe jullie het hebben opgelost, want zo is het ook geen doen...
quote:ongeduld2 schreef op 15 augustus 2009 @ 10:22:

armatuur is inderdaad het woord! Ben wel benieuwd hoe jullie het hebben opgelost, want zo is het ook geen doen...Foto's zitten al in je hotmail-inbox!! (ik kan dat manneke van jullie toch niet met muggenbulten laten zitten )
Hoera!! LYNN 1 JAAR!!

Jullie zullen vast een mooie dag hebben met dit mooie weer!! Wat heeft de jarige jet gekregen op haar verjaardag?

Utha, ook jij gefeliciteerd!!!

Ongeduld, wat vervelend die akelige vliegen!! Idd, een hor is ideaal. Hopen dat de tip van Nadine helpt!

Hier buikpijn.....verder nog niets. Ik wacht maar af. Bedankt voor jullie tips en goede steun! Doet me goed!! Dikke knuffel!!

Zo nu even een klein mannetje in bad doen!
Bedankt voor al jullie felicitaties! We hebben een heel leuke, drukke dag gehad. Lynn heeft ontzettend veel mooie cadeaus gekregen en erg genoten van alle drukte en aandacht.

Door het mooie weer konden we heerlijk in de tuin zitten en konden de kinderen lekker buiten spelen.

Blink... ik blijf duimen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven