Bloeding

13-08-2009 22:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik heb een vraag mischien dat iemand me kan helpen of het zelfde heeft mee gemaakt.

2 augustus had ik ongi moeten worden maar niet geworden.

Nu ben ik afgelopen dinsdag naar de huisarts geweest om het na te laten kijken omdat de testen negatief waren.

De huisarts vertelde ons dat we er maar van uit moesten gaan dat ik zwanger was(verder niet gekeken of getest ofzo) omdat ik me ook zo ziekjes voelde.

Gister dagen over tijd maar na een toilet bezoek toch bloed,

Maar het is niet net als een gewone menstruatie het komt eigenlijk alleen maar als ik naar de wc ga om te plassen ( sorry voor de manier van schrijven) en dan zitten er gewoon hele donkere slierten enzo bij.

Maar vereder als ik gewoon loop enzo bijna niks.

Dus nu weet ik niet zo goed wat het is omdat het niet zo voeld als een gewone menstruatie.

Kan iemand mij helpen?
Raar van je huisarts dat die verder niets heeft onderzocht. Er maar van uitgaan dat je zwanger bent, terwijl de testen negatief zijn, vind ik een vreemd advies.

Verder kan ik je helaas niet helpen, sorry. Sterkte.
Over een paar dagen nog eens testen?

Als je zwanger bent kan het gaan om de in-nestellings bloeding.
Vreemde bevesteging van je huisarts, ik zou er niet te erg van uit gaan.

Over paar dagen als je nog niet ongesteld bent geworden nog eens testen.

Hoeveel dagen ben je over tijd dan?

En ben je wel eens vaker over tijd?
Nou, ik zou bij de huisarts toch wat meer op een test aandringen zeg.

Heb je zelf het idee dat je zwanger bent? Slik je de pil of ben je pas gestopt? Wil je graag zwnager worden?
Misschien niet het scenario waarop je hoopt maar misschien is het een hele vroege miskraam. Daarom loopt je menstruatie misschien wat achter omdat er wel even een bevruchting/innesteling is geweest.
Had je een zwangerschapswolk om je heen ofzo?

Ga naar een andere arts en laat daar een bloedtest doen.
Vreemde reactie van je huisarts vooral omdat hij niet verder kijkt.

Ik zit in de medische molen dus misschien niet helemaal te vergelijken maar toen ik laatst overtijd was en een paar nagatieve testen had, wilde de gyn eerst via een echo kijken. Om helemaal zeker te weten dat er echt niks zat.

Hoe ver ben je overtijd? Ben je vaker overtijd geweest? Heb je een regelmatige cyclus?

Je menstruatie kan makkelijk een keer uitblijven of wat langer op zich laten wachten als je last hebt van stress of als je gaat reizen of als je heel erg hoopt zwanger te zijn (of juist niet). Ook kan je een keer geen eisprong of een latere eispron hebben waardoor je later ongesteld wordt. Het hoeft dus geen vroege miskraam te zijn.
Jeetje een week overtijd is echt niets..
Hoi,

Geef mij ook zo een huisarts pfff.

Hij had beter kunnen zeggen ga er maar vanuit dat je niet zwanger bent,zeker als de testen negatief blijven.

Gewoon nog even een paar dagen afwachten en dan alsnog een test doen.

Het kan ook natuurlijk een maandje anders wezen,dan normaal.

groetjes esmee
Heeft jouw huisarts een glaze bol ofzo? Je hebt negatieve testen, dus of je bent niet zwanger of nog niet zwanger genoeg. Je voelt je wat ziekjes? Tja naast zwanger zijn zijn er nog wel tig redenen te bedenken waarom je ziekjes kan zijn. Over een paar dagen nog een testen en dan terug naar huisarts.

Overigens kan het best dat je tussendoor een lichtere menstruatie hebt, dat heb ik ook wel eens gehad, dus het zou ook kunnen dat je nu gewoon ongesteld bent.
Hoe is het nou, wondertje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven