Het Bezemtopic
woensdag 5 augustus 2009 om 21:43
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.
Dus welkom, en pak een bezem.
Edit: Het Bezemtopic (oude topic)
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:56
Goedemorrugen!
Pips, beterschap!
Zoeb, fijn dat de loparadinges zo goed zijn werk doet! Rust in de tent voor nu! Blij voor je!
Dropijs?! Lijkt me niks!
Rainz, lekker. Even aan het werk, even eruit.
Fussie, nog één nachtje slapen! (ik vergeet voor het gemak de komende dagen buffelen)
Druif, laat je even weten hoe het bed ligt enzo?
Boro, leuk Blijdorp! Ik wil ook weer eens naar een dierentuin, vind ik zo heerlijk om rond te dwalen! Veel plezier!
Mamz, al nieuws over het konijn?
Gisteren een heerlijk dagje gehad (dank je Fus. Lekker dan dat je in bed aan me denkt )
Eerst geshopt in Grun, daarna bij een (forum) vriendin op de koffie, die heerlijk op een camping staat. Dus lekker in het zonnetje weer heerlijk bijgebept.
Vandaag oppassen op kleinezoon (wie helpt me aan een goede forumnaam voor kleinezoon? Ik heb geen creatieve geest)
Dochter gaat met vriend en Boef een middagje recreatief zwemmen. Vanavond gaan man en ik vurrukkuluk burgelijk Popstars kijken
Geniet!
Pips, beterschap!
Zoeb, fijn dat de loparadinges zo goed zijn werk doet! Rust in de tent voor nu! Blij voor je!
Dropijs?! Lijkt me niks!
Rainz, lekker. Even aan het werk, even eruit.
Fussie, nog één nachtje slapen! (ik vergeet voor het gemak de komende dagen buffelen)
Druif, laat je even weten hoe het bed ligt enzo?
Boro, leuk Blijdorp! Ik wil ook weer eens naar een dierentuin, vind ik zo heerlijk om rond te dwalen! Veel plezier!
Mamz, al nieuws over het konijn?
Gisteren een heerlijk dagje gehad (dank je Fus. Lekker dan dat je in bed aan me denkt )
Eerst geshopt in Grun, daarna bij een (forum) vriendin op de koffie, die heerlijk op een camping staat. Dus lekker in het zonnetje weer heerlijk bijgebept.
Vandaag oppassen op kleinezoon (wie helpt me aan een goede forumnaam voor kleinezoon? Ik heb geen creatieve geest)
Dochter gaat met vriend en Boef een middagje recreatief zwemmen. Vanavond gaan man en ik vurrukkuluk burgelijk Popstars kijken
Geniet!
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:29
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:51
Nee, nog niet weg Boekje, even bijlezen tussen het inpakken en opruimen door. Er komt iemand in huis als we er niet zijn, dus ik wil dat het netjes is..
En ik kwam even tjekken of de post al geweest is bij Zoeb.
Misschien meld ik me nog even voor vertrek, anders: Tot na het weekend lieve meisjes! Ik zal aan jullie denken!
En ik kwam even tjekken of de post al geweest is bij Zoeb.
Misschien meld ik me nog even voor vertrek, anders: Tot na het weekend lieve meisjes! Ik zal aan jullie denken!
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:55
Jonna misschien gewoon Ixsje (lijkt op kusje met die x)
Pfft ben als een tornado door benedenhuis gegaan. Nu nog bovenhuis.
Heb al gestoft
gestofzuigd stofgezogen, (Oh nee hondenhaar ipv stof)
Thank God dat mijn hond lang haar heeft zuigt gemakkelijker op. En wie wil een trui van hondenhaar breien. We borstelen haar drie keer per dag en nog......
Gedweild
Trap gedaan
wc gepoetst
Nu nog.
Arbo-arts
Uurtje werken
Fysiotherapie met manlief
Wassen
Drogen
Boven stoffen,zuigen en dweilen
Pfft ben als een tornado door benedenhuis gegaan. Nu nog bovenhuis.
Heb al gestoft
gestofzuigd stofgezogen, (Oh nee hondenhaar ipv stof)
Thank God dat mijn hond lang haar heeft zuigt gemakkelijker op. En wie wil een trui van hondenhaar breien. We borstelen haar drie keer per dag en nog......
Gedweild
Trap gedaan
wc gepoetst
Nu nog.
Arbo-arts
Uurtje werken
Fysiotherapie met manlief
Wassen
Drogen
Boven stoffen,zuigen en dweilen

vrijdag 14 augustus 2009 om 12:16
goedemiddag
lieve mamz een hele dikke knuffel ook voor de jongens
Goldie veel plezier op je minibreak
Zoeb wat fijn dat het wat beter gaat met manlief en natuurlijk ook met jouw
MissM ikea is misschien niet altijd even mooi maar met een paar niet ikea dingen wordt meteen een stuk leuker (mijn huis bestaat bijna helemaal uit ikea)
HPL beterschap, en anders dikke kus op je hoofd
Boro veel plezier in blijdorp
Hier alles goed, net terug van het werk. Waar ik bij mijn lieve collega heb geleerd rustig te ademen. Ik ben zowaar even uit mijn adrenalinestand geweest.
Nu gaan we foto's maken. We hebben een meevallertje gehad. Onze oude digitale spiegelreflex ging kapot. Wij hebben die opgestuurd voor reparatie maar ook meteen een nieuwe gekocht (want hij deed het echt niet meer). Maar omdat ze een achterstand hadden bij het reparatiebedrijf kreeg iedere klant die zijn toestel daar had liggen een nieuwe. Wij dus ook woehoeoeoe
lieve mamz een hele dikke knuffel ook voor de jongens
Goldie veel plezier op je minibreak
Zoeb wat fijn dat het wat beter gaat met manlief en natuurlijk ook met jouw
MissM ikea is misschien niet altijd even mooi maar met een paar niet ikea dingen wordt meteen een stuk leuker (mijn huis bestaat bijna helemaal uit ikea)
HPL beterschap, en anders dikke kus op je hoofd
Boro veel plezier in blijdorp
Hier alles goed, net terug van het werk. Waar ik bij mijn lieve collega heb geleerd rustig te ademen. Ik ben zowaar even uit mijn adrenalinestand geweest.
Nu gaan we foto's maken. We hebben een meevallertje gehad. Onze oude digitale spiegelreflex ging kapot. Wij hebben die opgestuurd voor reparatie maar ook meteen een nieuwe gekocht (want hij deed het echt niet meer). Maar omdat ze een achterstand hadden bij het reparatiebedrijf kreeg iedere klant die zijn toestel daar had liggen een nieuwe. Wij dus ook woehoeoeoe
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 14 augustus 2009 om 13:48
Gold ik zit nu op mijn werk tot 2 uur. Daarna als een speer naar huis en de post. 'k Ben niet nieuwsgierig
Net bij de Arbo arts weer zes weken bij gekregen. Ik mag dus voorlopig nog zes weken anderhalf uur per dag werken. Dat geeft ook wel weer een hoop rust. Die man is na onze laatste confrontatie als een blad aan de boom omgeslagen.
Mamzz wat zielig voor konijn en ook voor de kinderen.
Is een waardige begrafenis een optie om het de kinderen een beetje te laten verwerken. Net zoals Leo dit heeft gedaan. of is een nieuw konijn een betere optie. (werkte hier altijd wel).
Jonna lekker kort Ixsje.
Net bij de Arbo arts weer zes weken bij gekregen. Ik mag dus voorlopig nog zes weken anderhalf uur per dag werken. Dat geeft ook wel weer een hoop rust. Die man is na onze laatste confrontatie als een blad aan de boom omgeslagen.
Mamzz wat zielig voor konijn en ook voor de kinderen.
Is een waardige begrafenis een optie om het de kinderen een beetje te laten verwerken. Net zoals Leo dit heeft gedaan. of is een nieuw konijn een betere optie. (werkte hier altijd wel).
Jonna lekker kort Ixsje.