Juni '09

24-06-2009 17:07 687 berichten
Alle reacties Link kopieren
sluiten bedoel ik
Indian prima!

Bernstje, je krijgt eerst bericht dat je gewoon de site opkan als je je geregisteerd hebt. Als ww je dan 'aangemeld' heeft kun je ook naar de privehangplek. WW kan je volgens mij pas vanavond weer aanmelden. je kunt daarvoor wel op HM bij de algemene topics.

Nijn, wat jammer dat jente toch nog niet zonder inbakerzak kan!

En ik herken het helemaal van het balen van je lichaam! hier ook. Al jaren een klein buikje, dat ook iets naar de zijkant zat zeg maar. Maar had aantal shirtjes waarbij dat buikje verborgen zat (dus boven strak en dan vanaf onder de borst los). Maar als ik die nu aanheb zie je dus wel mn buik. Heb dus wel een dikkere buik en taille, broeken pas ik ook niet meer:-s

Ik ben helemaal niet zo'n sportheld, maar wil dat ook pas gaan doen in sept, dan beginnen de meeste weer en dan eens kijken wat me leuk lijkt (iemand nog ideeen?)

Tot die tijd wandelen en wii fitten komende 3 weken (geleend:-)) en misschien keertje zwemmen ofzo?

Heb ook nog steeds last van buik, dus durf ook nog niet fanatiek te gaan sporten.
Prima Indian om zondag te sluiten. En de hyves sluiten is ook goed, moet alleen dan wel even hulp hebben met foto's uploaden bij de hangplek, weet niet hoe dat moet.

Nijn, waarom zou je al zonder de bakerzak willen dan? Vind je het vervelend? Ik heb gelezen dat ze adviseren het na 1 a 2 weken wennen nog 6 weken vol te houden en dan af te gaan bouwen. Maar dat hoeft pas als ze gaan omrollen van rug naar buik. Over het afvallen: ik heb het geluk dat ik voor de zwangerschap al lovehandles en overgewicht had, en dat heb ik nu nog steeds, dus dat is makkelijk accepteren. Wil natuurlijk ook wel gaan afvallen en sporten, maar ik was gelukkig al gewend aan mijn lijf zo.

Ik zag vandaag veel zwangere vrouwen lopen tijdens het shoppen, en bedacht dat ik het toch jammer vond dat die periode voorbij was. Ik liep zo trots met mijn buik rond. Maar nu is het nog veeeeel leuker allemaal hoor. Maar ik vond zwanger zijn ook leuk (ik had ook weinig klachten, dat scheelt).

Bertsje, WW kan inderdaad vanavond weer aanmelden.

Ik blijf nog even hier schrijven tot ik ook op de hangplek (of hoe heet het ook alweer) mag.
Ik zat net nog even te denken dat zondag misschien wel snel is. Sommige schrijvers hier komen maar 1 keer in de twee weken ofzo, en dan zou het niet leuk zijn als ze niet meer konden vinden waar we waren. Dus misschien moeten we vanaf zondag niet meer schrijven hier een dat Indian als laatste een berichtje achterlaat waar we naar toe zijn maar dat we het nog twee weken langer laten bestaan het topic? Wat denken jullie? Of weet iedereen er nu van af?
Goed idee herfst, zou idd wat raar zijn anders.

Ikol: is dat Wii sporten eigenlijk wat?

Er zijn dus meer die niet meer in hun kleding passen. Hier nog zo'n geval. Ben sinds deze week aan het lijnen aangezien ik met BV gestopt ben. Vanavond weer zw.fitnessen, maar erg last van mijn rug dus moet het voorzichtig aandoen.

Jullie nog last van de rug? Met het minste of geringste schiet het er weer in. Het is mijn zwakke plek sowieso trouwens.

Eet ze voor straks, ik ga nu snel koken! Doeg.
Ik heb nu iedereen die zich in het open topic op HM heeft gemeld, en iedereen die hier verteld heeft dat ze geregistreerd zijn tot de groep toegelaten! Ik noem maar even geen namen, want volgens mij zijn er een paar die met hun echte naam hebben geregistreerd, hoeft niet algemeen bekend te worden!
Om een kort verhaal lang te maken...
Heb me ook aangemeld bij HM. Wou daar even laten weten onder welke gebruikersnaam ik me heb aangemeld, alleen hoe doe je dat?? Blond blond blond. Als ik een reactie wil achter wil laten, dan moet ik me eerst inloggen en als ik dat doe dan kom ik een hele lege pagina tegen en kan ik niet verder, klopt dit??
Oh volgens mij heb ik het door, geduld geduld geduld...
dag dames,

Ik sluit me bij Vibeke aan en heb ook besloten niet mee te gaan naar het nieuwe forum. Ik ben niet zo goed in het consequent bijhouden en reageren op iedereen.

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk met jullie gezinnetjes!

Groetjes
ik heb iedereen gemaild via hyves dat we hier weg gaan/zijn.

Jammer Ilja, dat je niet mee gaat.
Jammer Ilja.. wat mij betreft hoef je ook niet constant op anderen te reageren, hoor, als je af en toe laat weten hoe het gaat (voorkeur voor roze-wolkverhalen, maar als je gewoon je hart wilt luchten omdat het niet lekker gaat mag dat uiteraard ook!).

Til, als je hier je nick op HM neerzet, kan ik je toevoegen aan de groep. Ik kan je alleen toevoegen als ik je nick weet. Je kan ook een privebericht naar me sturen op HM, ik heet daar Hutan. Gewoon een berichtje van mij opzoeken (bij de uitgerekende maandmama's), onderaan een bericht van mij staan verschillende knoppen, waaronder een knop 'prive'. Dan kun je me een berichtje sturen met je nick en kan ik je toevoegen aan de groep. Dit geldt ook voor anderen die nog niet aangemeld zijn trouwens!
Om een kort verhaal lang te maken...
Jammer Ilja,

Je kunt idd ook zo nu en dan een kort berichtje achterlaten? (Vibeke ook trouwens) Of als de hyves groep blijft, daar?

Anders wens ik je heel veel geluk en liefde toe met je gezinnetje!

Herfst, hier ook niet superslank, vroeger wel, woog ik maar 48 kilo, dat was echt te weinig. Sinds ik met vriend ben wel langzaam aangekomen tot 58 voor zwangerschap met buikje en de zogenoemde lovehandles. Tja, van de weeg woog ik bijna 65, maar ik weet alleen niet of onze weegschaal wel juist is hoor. Mara er mag dus wel wat vanaf.... eigenlijk weer terug naar 58 a 60, liefst 55 als ik dan toch bezig ben;) Maar vind het erg lastig het lekkere eten te laten staan en heb meer trek (ook met gewoon eten niet alleen lekkers) dan tijdens zwangerschap.

Bernstje, wii sports is bowlen, tennis, boksen enzo. Leuk, maar je hebt gauw de neiging om overdreven bewegeingen te maken, die voel je dan wel in arm. Wii fit moet ik nog uitproberen. Volgens mij kun je dan hoepelen, yoga, soort van aerobics? Ooit kort keer gedaan bij zusje maar dat wa salweer tijd terug. Mara geen idee of het bv de moeite waard is om zelf aan te schaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven