Uitmaken?!

02-06-2009 10:51 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik ben echt een lezer en geen forumschrijver, maar wil toch graag mijn verhaal kwijt, zodat er misschien bij mij een lampje gaat branden...

Ik twijfel al een tijdje over mijn relatie. Woon nu 2 jaar samen ik hou echt echt van hem. Daar zit nu ook meteen het probleem. ik heb het idee dat ik echt een naieve trut ben. Ik zal een paar voorbeelden aanhalen. Mijn vriend heeft geen zin mijn familie te leren kennen, heeft altijd op iemand wel wat aan te merken.. mijn zusje is bijvoorbeeld lelijk en mijn broertje een echte boer ( ?!) volgens hem dan he. Verder gaat ie NOOIT mee naar verjaardagen van vriendinnen, want op hen heeft ie ook wel wat aan te merken natuurlijk... Heb daar het echt vaak met hem over gehad maar hij heeft geen zin om dan mee te gaan etc.

Een ander probleem is, dat ik ben verhuisd naar het dorp waar hij vandaan komt. Onlangs is mijn moeder overleden en wil ik graag terug naar de buurt waar ik vandaan kom om dichter bij mijn familie te zijn. Ik heb geprobeerd tot een compromis te komen en misschien water bij de wijn te doen en dan toch maar in dat dorp te blijven wonen, maar uiteindelijk ben ik dan weer degene die zich aanpast. Ik had ze gehoopt dat ie het zou begrijpen en voor mij misschien mee zou verhuizen. Daar is absoluut geen sprake van, hij laat liever onze relatie eindigen.

Het allerergste is nog wel, dat hij niet op de uitvaart van mijn moeder was en mij daar heft laten zitten.. hij heeft hier wel spijt van, maar zegt het toch niet meer terug te kunnen draaien ( is ook zo maar oke)

Ik wil het eigenlijk niet uitmaken. Ik hou namelijk zo ongelooflijk veel van hem, maar dit is niet gezond denk ik? wie opent mij de ogen

Liefs Larah
Alle reacties Link kopieren
quote:kaatje_85 schreef op 02 juni 2009 @ 10:53:

Wat een dikke droplul is jouw vriend dat hij niet eens de moeite neemt om te verschijnen op de uitvaart van je moeder!

Dat zou voor mij DE reden zijn om hem keihard te dumpen. Respectloze hufter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven