Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 14 augustus 2009 om 22:50
Hoi,
Indi supermooie foto's!!!!
Miss T goei reis!!!!
Haha moderne oma grappig mijn vava (=opa) heeft pas zo'n gsm met maar 5 knopjes zo grappig toen ik hem belde voor zijn verjaardag kon hij gewoon aan het keukenraam blijven zitten naar zijn kalfjes in de wei kijken en met mij bellen... Heerlijk hoe die oudere mensen over techniek doen
Indi supermooie foto's!!!!
Miss T goei reis!!!!
Haha moderne oma grappig mijn vava (=opa) heeft pas zo'n gsm met maar 5 knopjes zo grappig toen ik hem belde voor zijn verjaardag kon hij gewoon aan het keukenraam blijven zitten naar zijn kalfjes in de wei kijken en met mij bellen... Heerlijk hoe die oudere mensen over techniek doen
zaterdag 15 augustus 2009 om 11:32

zaterdag 15 augustus 2009 om 12:44
Elva: wat een ei! Kan me voorstellen dat je je belazerd voelt. Maar kop; je kan veeel beter krijgen!
MT: fijne vakantie! (ben je al weg?)
Pop: wat goed dat je een nieuw huisje krijgt! Hieperdepiep!
Ik ga 10 km fietsen om vervolgens een dik ijs te eten! (vorige week ook al gedaan *schaam*) Voor de rest weer nachtdienst dit weekeind!
Kusjes
MT: fijne vakantie! (ben je al weg?)
Pop: wat goed dat je een nieuw huisje krijgt! Hieperdepiep!
Ik ga 10 km fietsen om vervolgens een dik ijs te eten! (vorige week ook al gedaan *schaam*) Voor de rest weer nachtdienst dit weekeind!
Kusjes
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 15 augustus 2009 om 12:52
Olive, WM, Appel, Erykah en Indi: veel plezier op de meeting!
Voor de rest ook hooooiiiiii!
Pop: je huis klinkt goehoed, wanneer kun je er in? En ik heb mn jurkje teruggestuurd, vond t wat te strak (had een s besteld), wel die leerachtige legging gehouden. Ga zo even kijken of het jurkje nog in m te bestellen is.
Ingel: dat werkt alleen maar motiverend, een beloning na een inspanning, Veel plezier en werkse vannacht!
Indi; geweldige foto's! Fijn voor je dat de reis zo fantastisch was.
Elvestad: wat een domper he, maar net zoals Pop zegt: zo leuk was ie dus niet.
Zes: jeehee, klinkt al wel heel burgerlijk met Aapje hoor
Ik was al helemaal voorbereid op een stralende dag, niet dus..Ga eind van de middag/begin vd avond naar nieuwe huis van R. Heb mn hulp aangeboden, maar het zijn nu vooral mannenklussen zegt ie en ik ben niet iemand van het gezellig langswippen als er ergens geklust wordt, dan wil ik meehelpen. Voor rest nix in planning en vind dat even heel erg lekker. Nog weekje werken!
Voor de rest ook hooooiiiiii!
Pop: je huis klinkt goehoed, wanneer kun je er in? En ik heb mn jurkje teruggestuurd, vond t wat te strak (had een s besteld), wel die leerachtige legging gehouden. Ga zo even kijken of het jurkje nog in m te bestellen is.
Ingel: dat werkt alleen maar motiverend, een beloning na een inspanning, Veel plezier en werkse vannacht!
Indi; geweldige foto's! Fijn voor je dat de reis zo fantastisch was.
Elvestad: wat een domper he, maar net zoals Pop zegt: zo leuk was ie dus niet.
Zes: jeehee, klinkt al wel heel burgerlijk met Aapje hoor

Ik was al helemaal voorbereid op een stralende dag, niet dus..Ga eind van de middag/begin vd avond naar nieuwe huis van R. Heb mn hulp aangeboden, maar het zijn nu vooral mannenklussen zegt ie en ik ben niet iemand van het gezellig langswippen als er ergens geklust wordt, dan wil ik meehelpen. Voor rest nix in planning en vind dat even heel erg lekker. Nog weekje werken!
zaterdag 15 augustus 2009 om 13:02
Hey dames, nog een keer langskomen voor ik wegga.
Veel plezier op de meeting vandaag, voor degenen die gaan.
Elve, wat een loser, zeg! Kut is dat.
Pop, daar heb ik ook weleens over gedacht, om gewoon dingen op te knappen en dan te verkopen. Misschien samen een handeltje opzetten ?
Xen, geniet gewoon lekker van het weer! Voor je het weet is het weer voorbij!
Ingel, fiets ze! (maak er anders een dun ijsje van, hahahah).
MP, even zwaai naar jou! Ik beloof dat ik niet superslank en stak terugkom
Voor de rest: Enjoy!
Signing off, tot over een paar weken!
Veel plezier op de meeting vandaag, voor degenen die gaan.
Elve, wat een loser, zeg! Kut is dat.
Pop, daar heb ik ook weleens over gedacht, om gewoon dingen op te knappen en dan te verkopen. Misschien samen een handeltje opzetten ?
Xen, geniet gewoon lekker van het weer! Voor je het weet is het weer voorbij!
Ingel, fiets ze! (maak er anders een dun ijsje van, hahahah).
MP, even zwaai naar jou! Ik beloof dat ik niet superslank en stak terugkom
Voor de rest: Enjoy!
Signing off, tot over een paar weken!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 15 augustus 2009 om 14:14
MT: fijne vakantie!!
Hallo rest! Is iedereen van het weekend aan het genieten? Ik ben nog niet buiten geweest, net wakker...en echt een ordinaire kater
Auw, mijn hoofd...Was wel een leuke avond gister. Met een vriendinnetje afgesproken om wat te gaan drinken, toen was het heel gezellig, toch nog maar heel even een klein dansje gaan doen, en voor je het weet is het zes uur 's ochtends. Tja en die jongen was wel redelijk frustrerend. Ik weet het, eigenlijk gewoon een eikel als ie zo met mij flirt terwijl hij een vriendin heeft. Maar het was gewoon echt wel een leukerd, de leukste die ik in tijden ben tegengekomen!
Anyway, heb de hele avond met hem gepraat en gedanst, en begrijp het dan echt niet zo goed. Zo erg met iemand flirten (mijn nummer vragen!) en dan gewoon een vriendin hebben...mannen kunnen wel echte eikels zijn. Maar hij was wel leuk. Had best naast hem wakker willen worden vandaag
Ik ga mijn kater maar eens verzorgen met koude cola, vette vis en kaasbroodjes.
Hallo rest! Is iedereen van het weekend aan het genieten? Ik ben nog niet buiten geweest, net wakker...en echt een ordinaire kater
Auw, mijn hoofd...Was wel een leuke avond gister. Met een vriendinnetje afgesproken om wat te gaan drinken, toen was het heel gezellig, toch nog maar heel even een klein dansje gaan doen, en voor je het weet is het zes uur 's ochtends. Tja en die jongen was wel redelijk frustrerend. Ik weet het, eigenlijk gewoon een eikel als ie zo met mij flirt terwijl hij een vriendin heeft. Maar het was gewoon echt wel een leukerd, de leukste die ik in tijden ben tegengekomen!
Anyway, heb de hele avond met hem gepraat en gedanst, en begrijp het dan echt niet zo goed. Zo erg met iemand flirten (mijn nummer vragen!) en dan gewoon een vriendin hebben...mannen kunnen wel echte eikels zijn. Maar hij was wel leuk. Had best naast hem wakker willen worden vandaag
Ik ga mijn kater maar eens verzorgen met koude cola, vette vis en kaasbroodjes.
zaterdag 15 augustus 2009 om 17:29
He Elve hoe ist met je kater
Xen nog zon gekregen hier was het warm!!!
Vandaag de tegels aan de achterdeur beginnen uitbreken zodat mijn ma een nieuw terras kan laten aanleggen (Gister zijn de nieuwe klinkers geleverd.) Moet ik dat nu als mooi moederdagcadeau omschrijven of niet: kijk ma een zandpad aan je achterdeur speciaal voor je moederdag, zie je graag
(hier in BE ist dus vandaag moederdag)
Ingel hoe was je ijsje? Hrt mijne (3 bolen en slagroom ) was overheerlijk en een zalige afkoeling bij het breekwerk!!
Pop spannend met je huisje!!
Hoe was de meeting???
Xen nog zon gekregen hier was het warm!!!
Vandaag de tegels aan de achterdeur beginnen uitbreken zodat mijn ma een nieuw terras kan laten aanleggen (Gister zijn de nieuwe klinkers geleverd.) Moet ik dat nu als mooi moederdagcadeau omschrijven of niet: kijk ma een zandpad aan je achterdeur speciaal voor je moederdag, zie je graag
(hier in BE ist dus vandaag moederdag)
Ingel hoe was je ijsje? Hrt mijne (3 bolen en slagroom ) was overheerlijk en een zalige afkoeling bij het breekwerk!!
Pop spannend met je huisje!!
Hoe was de meeting???
zaterdag 15 augustus 2009 om 18:14