Kom maar op met die strikkies

15-08-2009 01:16 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
.. Trouwen, trouwen, strikkies aan je mouwen!

Yeeehah, na een valse start (zie: Mevrouwdekees in "Geregistreerd partnerschap, strikkies a..." ) is Kees op zijn knieen gegaan.

Hij had een Plan. Ik ben namelijk volgende week al weer aan het werk en hij is vrij. Dan zou ie iets gaan doen met een tijdelijk ringetje, hart op het strand en uit eten enzo.

Maar ja, op vakantie,daar zaten we dan. Bloedheet Lissabon, uurtje of 22:00, donker terrasje, straatmuzikant die rosmantische liedjes speelde... En (zijn woorden) toen kon hij zich niet meer inhouden, ging op één knietje voor me zitten en zei zielsveel van me te houden... "Ja, Kees, JA".

Waarom dit topic? Omdat ik de lieverds op mijn kletstopic toch maar tot een bepaalde hoogte kan terroriseren met mijn verliefde geneuzel. Omdat ik nog nooit eerder getrouwd ben (en dus graag jullie tips aanhoor!) Omdat ik het leuk zou vinden met meer dames voor- te-pretten, enzo.

Hoogtepunt van het bruidsfeest
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gefeliciteerd MevrouwdeKees!

Klinkt leuk, zo'n aanzoek. Zelf heb ik niet zoveel met trouwen en trouwerijen, maar des te meer met lekkere terrasjes in Lissabon Toch kan ik wel genieten van bruiden! Van die mooie Sissi- of prinsessejurken Dus.. leef je uit, zie ik graag het resultaat

Later is nu

Schoonpa vond het allemaal wel leuk, schoonma minder.

Na het feest worden de cadeaus natuurlijk uitgepakt.

Nog even in bad voor de nacht der nachten gaat beginnen

Vol verwachting klopt haar hart....

De rest van de foto's van de nacht after zijn niet geschikt voor viva, helaas
Gefeliciteerd MDK!! Mijn lief en ik gaan overmorgen trouwen... Bij mij echt niet een romantisch aanzoek, maar in de auto onderweg naar de badkamerboer Dat is dan ook de reden van ons snelle getrouw ( binnen 3 weken geregeld) we hebben samen een huis gekocht en zo is alles gelijk goed geregeld.

Veel plezier op je Roze Wolk!!!
Gefeliciteerd!
Joh, wat een romantisch aanzoek!! Bij mij leek het aanzoek meer op wat bij jou het 'geregistreerdpartnerschapaanzoek' was. Had vriendlief aan de telefoon om hem te vertellen wat we allemaal moesten regelen (ik zwanger, samen een huis aan het kopen, wilden in één keer alles goed regelen), vriendlief hoort het hele verhaal aan en zegt (door de telefoon dus): 'Jemig, we kunnen beter gewoon gaan trouwen'.

Stilte van mijn kant....

'Schat, ben jer nog? Hoorde je wat ik zei?'

'Eh... ja, hoor, ik hoorde het'.

'En? Lijkt het je wat?'

Romantisch, he

Gelukkig wist ik dat vanaf het begin al, zijn meest romantische daad ooit was tegen zo'n bloemenverkoper die in restaurants langs de tafels loopt zeggen: 'Joh, zonder die roos weet ze ook wel dat ik verschrikkelijk veel van haar hou. Maar aan die tafel dáár kunnen ze wel wat hulp gebruiken volgens mij'.

Nou, smelt je hart dáár niet van?
Om een kort verhaal lang te maken...
quote:Mevrouwdekees schreef op 15 augustus 2009 @ 01:50:

[...]

Mag ik bedanken MV? Het was al laat moet je maar denken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MvdK, van harte gefeliciteerd. Wat een mooie locatie trouwens, Lissabon!
Ohhh mevrouwdekees wat leuk!!! Het is dat ik al 3 jaar getrouwd ben, maar ik zou het zo allemaal over doen.. Het is zo`n leuke tijd. Veel geregel, maar o zo leuk!!!!

Ik weet niet in welke regio je zit, maar ik heb nog wel wat tips voor je hoor!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

MejuffrouwdeKees toch, wat een nieuws! Onwijs gefeliciteerd met de verloving. Wat klinkt aanstaandhubbieKees als een geweldig lieve en verliefde man. Heeerrrlijk, geniet ervan! Ik kan niet wachten op het digitale vrijgezellenfeest.
MdK, leuk! Van harte!
MdK, nogmaals, haske gefeliciteeeeeeerd!

En tips vroeg je. Een datum, bepalen of je in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden wilt trouwen, of je de grootsch en meeschlepend wil maken of klein en intiem.

De eerste tip: Alles met Bruid ervoor, is duur. Van boeket tot kapsel. Bloemen en corsages kan je goedkoper en vaak beter van kwaliteit krijgen, rechtstreeks vanuit de bloemenkassen.
Ooooo Mevrouw de Kees, gefeliciteerd!

Wat leuk dat je gevraagd bent en ja hebt gezegd.

Ik vind trouwen en getrouwd zijn ook fantastisch, ben blij dat ik het gedaan heb!

Ik kom zo op je bruiloft.......

gefeliciteerd mevrouw de kees
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Gefeliciteerd!!!
quote:weatherwax schreef op 15 augustus 2009 @ 09:04:

Gelukkig wist ik dat vanaf het begin al, zijn meest romantische daad ooit was tegen zo'n bloemenverkoper die in restaurants langs de tafels loopt zeggen: 'Joh, zonder die roos weet ze ook wel dat ik verschrikkelijk veel van haar hou. Maar aan die tafel dáár kunnen ze wel wat hulp gebruiken volgens mij'.

Nou, smelt je hart dáár niet van?

Het mijne wel hoor, om eerlijk te zijn

Keessie, verstandig hoor, je eigenste trouwtopic. Takes the load off
Mevrouwdekees en natuurlijk Meneerdekees, gefeliciteerd!

maarre, ga je je nu ook aanmelden bij trouwforum.nl?
Wat een heerlijke outfitjes allemaal (Boro, manoman, als ik daar het lijf nou toch es voor had!) lieve felisitasies en leuke verhalen tot nu toe en zélfs al een stel tips!

Enige dingen die me te binnen schieten nu:

HubbieKees krijg ik m'n digitale strot niet uit Kees issie en (mijn) Keessie blijft ie.

Een digitaal vrijgezellenparty! Leuk, doen we t.z.t.

Een aantal dingen hebben we al besproken over hoe we de trouwdag, het huwelijk en zelfs de eventuele break-up zien. (ach ja, nuchtere mensen en al een jaar of 7 samen )

Dusse huwelijkse voorwaarden worden het, met name om een tweetal pittige studieschulden eerlijk te regelen.

We hebben allebij geen behoefte aan een 150 gasten, met stadhuis en kerk, receptie officieel diner, stukjes en abc-tjes en feest met de gehele familie, buurtvereniging, sportclub, vrienden en kennisen. Het zal dus een stuk kleiner gebeuren worden.

Enne trouwforum? Moet dat? (ik vind de vrouwen op andere fora vaak stom
Nee hoor, je kan heel prima trouwen zonder ooit een blik op dat forum te gooien!

Gefeliciteerd, wat lief dat hij zich niet meer kon inhouden!

En wat betreft de tips? Zorg gewoon dat die dag lekker bij jullie past. Houden jullie ervan om al je vrienden en familie om je heen te hebben? Zorg daar dan voor. Hou je meer van klein, doe dat dan, laat je leiden door jullie eigen gevoel. En trek je niet teveel aan van de mening van anderen daarin...nou ja, vooruit meneerdekees mag ook zijn zegje doen...
Heeej gefeliciteerd! Leuk hoor
Gefeliciteerd! Trouwen is leuk!
gefeliciteerd!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven