Kom maar op met die strikkies

15-08-2009 01:16 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
.. Trouwen, trouwen, strikkies aan je mouwen!

Yeeehah, na een valse start (zie: Mevrouwdekees in "Geregistreerd partnerschap, strikkies a..." ) is Kees op zijn knieen gegaan.

Hij had een Plan. Ik ben namelijk volgende week al weer aan het werk en hij is vrij. Dan zou ie iets gaan doen met een tijdelijk ringetje, hart op het strand en uit eten enzo.

Maar ja, op vakantie,daar zaten we dan. Bloedheet Lissabon, uurtje of 22:00, donker terrasje, straatmuzikant die rosmantische liedjes speelde... En (zijn woorden) toen kon hij zich niet meer inhouden, ging op één knietje voor me zitten en zei zielsveel van me te houden... "Ja, Kees, JA".

Waarom dit topic? Omdat ik de lieverds op mijn kletstopic toch maar tot een bepaalde hoogte kan terroriseren met mijn verliefde geneuzel. Omdat ik nog nooit eerder getrouwd ben (en dus graag jullie tips aanhoor!) Omdat ik het leuk zou vinden met meer dames voor- te-pretten, enzo.
Jaaaaaa wat leuk MDK!!!

Zo, is dat 1% gekwetst egootje ook weer goedgemaakt.

GEFELICITEERD!!

En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Mejuffrouwdekees, wordt een echt mevrouw!

Van harte gefeliciteerd!!

Ben blij voor je en vind het een heel lief verhaal. Wat hartverwarmend dat het niet meer voor zich kon houden. Leuk dat je ons op de hoogte houdt.

Liefs,

xZoete

Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! En wat een gaaf aanzoek, superlief dat hij zich niet kon inhouden!
Dank voor de felicitaasies allemaal!
Juist door jouw topic van destijds dacht ik: misschien moeten Zoeteman en ik ook (ooit) maar eens ons, ahum, partnerschap laten registreren. Wat overigens vooralsnog niet heeft plaatsgevonden.

Als ik jouw verhaal nu lees, is dit stiekem toch echt veel leuker.
quote:Zoete schreef op 15 augustus 2009 @ 01:34:

Juist door jouw topic van destijds dacht ik: misschien moeten Zoeteman en ik ook (ooit) maar eens ons, ahum, partnerschap laten registreren. Wat overigens vooralsnog niet heeft plaatsgevonden.

Als ik jouw verhaal nu lees, is dit stiekem toch echt veel leuker.

Overigens hebben we nog steeds niets tussentijds geregeld..

Helemaal als je bedenkt dat ik zo 3x per week met een kennis die notaris is in de trein zit.
Jaaa, trouwen is heel leuk, net als getrouwd zijn! Van harte mdk, straks maf jij het hier ook helemaal legaal over me man en me hubbie hebben!
Zullen we deze alvast voor je aanschaffen?

quote:MissMara schreef op 15 augustus 2009 @ 01:37:

Jaaa, trouwen is heel leuk, net als getrouwd zijn! Van harte mdk, straks maf jij het hier ook helemaal legaal over me man en me hubbie hebben!

Zal ik hem dan maar meKees en HubbieKees noemen?

Brrr...
Geweldig om zo gestikt te worden. -zucht- Heerlijk romantisch. Kan niet eens kiezen tussen al die romantische taarten, met veel moeite deze strik gekozen. Heel veel geluk toegewenst .

Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
...Of deze photoshoppen op het hoofd van Dita?

Gefeliciteerd MdK hier alvast een suggestie voor een trouwjurk. Past goed bij het thema "strikkies"

quote:mylenevalerie schreef op 15 augustus 2009 @ 01:46:

Geweldig om zo gestikt te worden. -zucht- Heerlijk romantisch.] Mag ik bedanken MV?
Van harte MdK

Heerlijk, zo romantisch!
Gefeliciteerd!!!!!
Wat een ontzettend leuk bericht op de vroege morgen!

Mevrouw de K, gefeliciteerd, geniet van de voorpret!!!
Wat SUPER is dit!

Van harte gefeliciteerd.
Gefeliciteerd MdK!
WAUWWWW GEFELICIFLAPSTAART!!!!
Gefeliciteerd

Een voordeel, jij kan zelf de striptease op de vrijgezellenavond van je aanstaande man verzorgen. Met zo'n uiterlijk mag je zelfs bij mij komen strippen

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Gefeliciteerd MevrdeK!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

De Jurk.

( serieus, ik wou dat ik rijk was. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven