Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Als je weer aant het werk bent, kom ik zeker een keertje bij je langs! (Ik was vandaag al weer op je werk )

Zie je erg op tegen de bestralingen?
@Luonto, wat kl*te dat er toch nog bestraald moet worden. Zie je er erg tegenop?

@Hemera, woon jij eigenlijk ook in A?, ik ga per september weer in A. werken.. kunnen we misschien wel samen bij Luonto op bezoek? (ze werkt toch bij de ....)

@Iejoor, ik hoop dat je het bewegen weer een beetje op kunt pakken.. ik denk echt dat het je op allerlei fronten beter zal doen voelen.. en het geeft het afvallen ook weer een beetje een boost!

Ik ben vanavond lekker naar de sportschool geweest.. vannacht heeft er urenlang een auto-alarm geloeid bij ons op de parkeer (3 keer de politie gebeld), dus ik heb geen oog dicht gedaan. Ben ook echt mega moe nu (maar wacht tot de wasmachine klaar is, dan kan ik pas naar bed)

Q-man werkt dit weekend, dus ik kan lekker mijn gang gaan! (maar eerst tennissen morgenochtend)
Luanoto,

Jeetje wat rot dat je toch bestraald moeten worden! Heel veel sterkte zeg.

Q,

Ik vind het echt knap hoe jij je ritme vol houdt! Deed jij ook al aan sport voor het afvallen eigenlijk?

Ik heb lasagne gegeten vanavond. Was op zich wel weer fijn iets te eten, maar heb het rustig aan gedaan want wilde mijn maag niet te erg van streek maken door ineens weer veel te eten.

Heb nog heel veel pijn. Snap dat niet helemaal. Dat hoort toch niet als die getrokken is?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Q: Ik woon dichtbij A. Als ik naar werk Luonto ga, ben ik dr op de fiets in 40 minuten. Lijkt me leuk om samen Luonto te bezoeken :-)

Mijn burenvandeburenvandeburenvandeburen houden een kinderfeestje. En zitten gezellig buiten terwijl de kinderen voor het huis aan het gillen en nog meer aan het gillen zijn. Het meisje werd 3 jaar. O. Nu gaan ze nog even zingen met zijn allen. Gezellig. Ik heb morgen om 8 uur een afspraak in de sportschool. Iets te fanatiek geweest met het maken van een afspraak. Maarja. Ben dr vast blij mee als ik geweest ben. Ofzo.

Als je tand getrokken is, kan dat wel een paar dagen pijn doen IBI.. Alles moet weer wennen aan de nieuwe structuur..
Huh nu nog kinderen buiten? En te gillen en zingen? Bizar zeg! Jeetje wel vroeg een afspraak met de sportschool succes morgen!

Heb net even op internet gelezen en las dat de pijn idd. tot 7 dagen kon duren. Jeetje dat wist ik echt niet dacht echt: tand weg, pijn weg. Niet dus helaas was het maar zo simpel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Succes met de yoghurt en de vla..
Chiku, helaas ik woon in Brabant.

Iejoor, jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, anders konden we elkaar naar de sportschool trekken. Was wel fijn geweest een sportmaatje.

Lola, haaaaaai!

Luonto, sterkte met bestralen. Balen dat het moet. Wel ontzettend respect dat je nu met lijnen en werken bezig bent. Ik kan me voorstellen dat je iets krijgt van laat maar zitten allemaal.

Quirijn, je bent een inspiratie voor ons allemaal!

Hemera, balen van dat alarm. Deed de politie niets dan? En voor een kinderfeestje om die tijd met zoveel kabaal was ik echt even aan gaan bellen. Of had de buurbrigadier gebeld. Kinderen om die tijd nog buiten, zijn ze maf!

Ikbenik, helaas duurt het nog wel evendie pijn. Is ook niet zo raar, want er zit nu een gat in je kaak. En dus een wond. Dus dat moet dichtgaan en doet zeer. Desalniettemin is het k**.
Auw

91.2

Slik
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Pippi
Pip, en nu meteen uit je dip en er flink tegenaan.

Dit is het moment om het aan te pakken meid!

Kom op, je kan het. Je hebt het eerder laten zien.
Mag ik ook mee doen?

Ik weeg 95 kg en ben 1.76, dus geen 100+ ,maar ik wil ongeveer 20kg afvallen en jullie gaan zo goed en hoop dat ik mijn inspiratie/motivatie kan behouden door mee te schrijven.

Ik wil maandag beginnen, ga vandaag boodschappen doen en dit weekend nog even rustig aan doen.

(confronterend zeg, mijn BMI is 30.6)
Hemera, ik zal tzt wel even 'vriendjes' met je worden dan kan ik laten weten hoe of wat!

Mja ik moet zeggen dat ik niet echt aan het 'opletten' ben. Maar ik heb niets van snoep of snaai in huis, dus het zal wel goed komen dit weekend.

Nu hups naar buiten!
Welkom zusenzo!
Q, toevallig gisteren met een vriendin afgesproken dat we iedere zondagochtend rond een uurtje of 11 gaan wandelen. Zij wilde meer gaan doen en heeft een hond. Dus we gaan vanaf nu iedere zondagochtend een uurtje wandelen met de hond en als de hond het aankan (is nog een pup) dan gaan we steeds wat langer... Dus dat is al een stap. Weet alleen niet of we nu deze zondag al zouden gaan dus nog effe sms-en... En als na mijn vakantie het zwembad weer open is op de avond dan ga ik ook weer zwemmen... En vanaf komende week ben ik dus weer in de gelegenheid om te gaan wandelen tussen de middag dus dat ga ik ook weer doen. Alleen dinsdag kan dat dan niet omdat ik dan een dagje op de fabriek zit maar dat wordt straks mijn zwemdag dus gaat helemaal goed komen hoop ik toch... Dus de plannen voor meer bewegen zijn weer gemaakt... En dat zal idd wel een boost geven. Mijn lichaam is nu weer op zo'n punt beland waarbij de voeding voldoende is om het in balans te houden en er niets meer afgaat denk ik... Dus moet weer even doorbijten...

IBI, wat vervelend van je tand zeg. Hopelijk gaat het snel weer over...

Lola, dank je wel voor je tip van het forum. Heb nu al goede informatie gehad en er zijn mensen die gewoon via die website hebben geboekt en alles goed...En ook reactie van iemand die in tsjechie woont en regelmatig zaken doet met die website dus vermoed dat zij dan bij een hotel werkt in de regio ofzo.. Heb nog geen reactie terug van het hotel waar ik dus ook zelf een mailtje naar toe had gestuurd maar denk dat het helemaal goed gaat komen... Dus 80% korting here we come.... Waar hebben jullie trouwens gezeten 2 jaar terug? Ik ben er heel erg lang geleden wel eens geweest toen het nog tsjechieslowakijke was.... Kan ik me niet super veel van herinneren en in 4 Havo ben ik naar Praag geweest met mijn klas.. Ben benieuwd of ik nu 12 jaar later nog iets herken...

Cherry, zou idd wel makkelijk geweest zijn als we in de buurt van elkaar wonen om samen te gaan sporten maar helaas... niet echt in de buurt dus...

Luonto, heel veel sterkte met de bestralingen. En lees ik nu in de tabel goed dat je pas 21 bent? Jeetje dat is wel heel erg jong om al met deze ziekte te moeten worstelen zeg... Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe de komende periode...

HPL, kom op meid, je kunt het wel hoor! Kruip uit dat dal en leer weer naar jezelf te luisteren. Dat is de enige manier om het weer op de rit te krijgen hoor.Kom op!

Vandaag heb ik 10 jaar een relatie met mijn man... Yoehoe! Maar we gaan niets bijzonders doen vermoed ik hoor. Hebben we nog nooit gedaan en nu is onze trouwdag over precies een maand natuurlijk het item om te vieren.. Dat wordt ook alweer 3 jaar dit jaar... pffff wat vliegt de tijd....
Ik heb trek en alles wat ik bij me had is op.

Ik moet me inhouden om me niet te vergrijpen aan koeken!!

Maar ik doe het niet hoor, is zonde van de hele week mijn best doen.

Ik hoop dat iedereen het weekend goed door komt.

Toedeloe.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Vervelend he, zo`n dag dat je wel een bodemloos vat lijkt. Sterkte met van de koeken afblijven.

Ik baal vreselijk. Ben al jaren op zoek naar laarzen, en heb vandaag uren in verschillende winkels vertoeft en (voor mijn gevoel) 100-den modellen aangepast. En geen 1 past

En eindelijk had ik er 1 die met heel veel moeite dichtkon, is die een maat te groot en niet in mijn maat te krijgen. Bah!

Nou ja, en dat wilde ik even kwijt
Rot is dat Lola, bah.

Hier in de kreukels. Wel mooi weer.
quote:lola68 schreef op 15 augustus 2009 @ 09:18:

Pip, en nu meteen uit je dip en er flink tegenaan.

Dit is het moment om het aan te pakken meid!

Kom op, je kan het. Je hebt het eerder laten zien.

Ja Lola

Goed Lola

Ik zal het meteen doen Lola

Ik was er al uit, daarom durfde ik weer op die weegschaal Ben daarna gaan sporten en ik had het opeens weer naar m'n zin. Lekker trillende armen en benen toen ik klaar was, heerlijk!

Lola, klote van die laarzen!

Z&Z, welkom!

Iejoor, gefeliciteerd met de 10 jaar!

Luonto meid wat balen dat je toch chemo moet! We gaan hier onwijs duimen dat het de laatste keer is!

Liev:

Livre, balen van de kreukels. Knuffel.

Hier is de valkuil van de week weer aangebroken. Man heeft nachtdienst. De kersjes liggen straks in bed en dan ben ik alleen. Dat is het moeilijkste moment van de week. Want dan is het saai en ga ik snaaien. De rest van de week lukt me, maar de zaterdagavond...
O dat ken ik nog van toen Mr N. nog nachtdiensten draaide, dan is de zaterdagavond zo moeilijk!

Heb je rauwkost en ander gezond spul? Maak daar een mooie, gezellige schaal van met een gezond dippie. En neem er een goed glas wijn bij (samen met een hoop glazen water)

Sterkte meid!
HCP, anders moet je zorgen dat je bezig bent, gewoon op zaterdagavond gaan staan strijken of zo iets.

Tis niet leuk, maar een mens moet wat.
Ik ken het trouwens van andersom, nachtdiensten draaien en alleen maar snaaien op rusige nachten, om wakker te blijven en de verveling tegen te gaan.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 15 augustus 2009 @ 18:10:

[...]

Ja Lola

Goed Lola

Ik zal het meteen doen Lola

Ik was er al uit, daarom durfde ik weer op die weegschaal Ben daarna gaan sporten en ik had het opeens weer naar m'n zin. Lekker trillende armen en benen toen ik klaar was, heerlijk!

Ik dacht dus: die meid heeft een oppepper nodig, laat ik eens mijn best doen. Maar het was niet eens meer nodig dus.

Nouja, beter te vaak dan te weinig motiverende woorden, nietwaar?

Maar fijn dat je het weer gevonden hebt.

Hoe is het met Meneer Nilsson?
quote:lola68 schreef op 15 augustus 2009 @ 15:51:

Vervelend he, zo`n dag dat je wel een bodemloos vat lijkt. Sterkte met van de koeken afblijven.

Ik baal vreselijk. Ben al jaren op zoek naar laarzen, en heb vandaag uren in verschillende winkels vertoeft en (voor mijn gevoel) 100-den modellen aangepast. En geen 1 past

En eindelijk had ik er 1 die met heel veel moeite dichtkon, is die een maat te groot en niet in mijn maat te krijgen. Bah!

Nou ja, en dat wilde ik even kwijt

Ik heb een paar laarzen voor dikke kuiten te koop in maat 41.

Is van het merk JJ.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven