Good Luck
zaterdag 15 augustus 2009 om 08:00
Teruggelezen tot pag. 80, maar Bam geeft geen antwoord. Wel dat het veertje is gebroken van drukapparaat. En dat man doet een poging om hem tijdelijk te maken... Is dat cryptisch?
Mal, wat een enige foto van J.! Nu al een superhunk, dat wordt nog wat later..
Hebben jullie gisteren nog naar Popstars gekeken?
Die jongen met die huilsnoet en die familie met die tanden! Ik heb me bescheurd!
Mal, wat een enige foto van J.! Nu al een superhunk, dat wordt nog wat later..
Hebben jullie gisteren nog naar Popstars gekeken?
Die jongen met die huilsnoet en die familie met die tanden! Ik heb me bescheurd!
zaterdag 15 augustus 2009 om 09:24
Compu, als je wat tips wilt: hoe om te gaan met Deutsche Leute en vooral wvttk (lees wat zet ik op tafel ), geef maar een gil, ik kan je helpen. Wanneer komen ze? Leuk! Hoeveel man? Met kindjes? Verlangens naar nog een kindje? Ja hoor, naar nog wel een heel elftal, maar of het praktisch is? En of man wil? En of ik nog een keer zwanger wil zijn? Mwah, weet niet. Maar een baby oh ja, die zijn zo lief!
Mal, wat een schatjes als ze zo drinken!
Mal, wat een schatjes als ze zo drinken!
zaterdag 15 augustus 2009 om 11:50
zaterdag 15 augustus 2009 om 15:03
Ha, nog geen vrije tijd maar vanmorgen met de kinderen en man een bootje gehuurd bij Loosdrecht en nu weer redelijk fris in het hoofd
En net nog even in de tuin een boekje gelezen in de zon, dus prima hoor.
Bam, fijn dat ie staat. Hoop dat ie de wind ook doorstaat want het waait behoorlijk!
Hel, jaaaren terug waren ze wel leuk maar nu... tsja, mss moet ik concluderen dat ik te oud word voor Viva
Maar wel sneu dat alles na 3 jaar ofzo weer herhaald wordt en ze geen nwe impuls hebben voor Viva.
En net nog even in de tuin een boekje gelezen in de zon, dus prima hoor.
Bam, fijn dat ie staat. Hoop dat ie de wind ook doorstaat want het waait behoorlijk!
Hel, jaaaren terug waren ze wel leuk maar nu... tsja, mss moet ik concluderen dat ik te oud word voor Viva
Maar wel sneu dat alles na 3 jaar ofzo weer herhaald wordt en ze geen nwe impuls hebben voor Viva.
zaterdag 15 augustus 2009 om 15:33
zaterdag 15 augustus 2009 om 18:33
Foto's maken is nog een beetje lastig, maar dit zijn de eerste:
Kijk hoe lang die staart is! Hier staat hij naar Jonathan te kijken.
Jonathan moet er ook nog wel aan wennen, maar ze vinden elkaar wel interessant. Julius loopt al een beetje achter Jonathan aan, en Jonathan heeft hem net geaaid voor het eerst.
Kijk hoe lang die staart is! Hier staat hij naar Jonathan te kijken.
Jonathan moet er ook nog wel aan wennen, maar ze vinden elkaar wel interessant. Julius loopt al een beetje achter Jonathan aan, en Jonathan heeft hem net geaaid voor het eerst.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 15 augustus 2009 om 19:20
Hij is nog wel wat onwennig hoor, en hij durft nog niet ver onder de bank vandaan. Maar als hij dan even bij je komt is hij wel meteen aan het spinnen enzo.
Jonathan was hem heel voorzichtig aan het aaien en hij schrikt ook niet als Jonathan enthousiast doet, dus ik hoop dat ze vriendjes worden. De andere 2 zijn nog steeds een beetje aan het mokken maar als Julius de geur van ons huis een beetje overneemt zal het wel beter gaan.
Jonathan was hem heel voorzichtig aan het aaien en hij schrikt ook niet als Jonathan enthousiast doet, dus ik hoop dat ze vriendjes worden. De andere 2 zijn nog steeds een beetje aan het mokken maar als Julius de geur van ons huis een beetje overneemt zal het wel beter gaan.
zaterdag 15 augustus 2009 om 19:42
M gaat beneden slapen bij Julius en dan gaat de deur van de woonkamer dicht. Zo hebben we het ook gedaan toen D erbij kwam, de eerste nachtjes. Dan gaat de overgang makkelijker. Want zo'n kleintje is ook nog heel erg op zoek naar aandacht en warmte als ze net bij de moeder weg zijn. En dan kunnen D en V rustig slapen bij mij.
zaterdag 15 augustus 2009 om 19:53
Ah Mal wat een snoepie! Prachtpoes hoor! Veel geluk met hem!
Feest gisteren was erg leuk. Mooie bruid en bruidegom, leuke band, leuke plek, geslaagd dus. Nu moe. We sliepen pas tegen 3 uur en rond halg 9 wakker van een sms. (Stom, telefoon niet uitgezet...) daarna getracht kastje op te hangen wat eindigde in ruzie en vanmiddag heeft vriend het met schoonvader gedaan en nu hangt het en zijn we blij!!!
Feest gisteren was erg leuk. Mooie bruid en bruidegom, leuke band, leuke plek, geslaagd dus. Nu moe. We sliepen pas tegen 3 uur en rond halg 9 wakker van een sms. (Stom, telefoon niet uitgezet...) daarna getracht kastje op te hangen wat eindigde in ruzie en vanmiddag heeft vriend het met schoonvader gedaan en nu hangt het en zijn we blij!!!
zaterdag 15 augustus 2009 om 20:44
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:15
Wat een mooi beestje Mal!! Die staart! Oppassen bij kaarsjes..
Heerlijk om te aaien voor J. en goed voor de sensomotorische integratie (schijnt belangrijk te zijn).
Veel geluk met hem!
Bridges, leuk dat je een fijne avond hebt gehad. Altijd lastig de dag erna he. Waren de kindjes logeren?
Mijn neefje was van de week bij de voetbal op tv, hij stond naast D. Beckham. Stoerrrr.
Heerlijk om te aaien voor J. en goed voor de sensomotorische integratie (schijnt belangrijk te zijn).
Veel geluk met hem!
Bridges, leuk dat je een fijne avond hebt gehad. Altijd lastig de dag erna he. Waren de kindjes logeren?
Mijn neefje was van de week bij de voetbal op tv, hij stond naast D. Beckham. Stoerrrr.
zaterdag 15 augustus 2009 om 22:23