Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Teruggelezen tot pag. 80, maar Bam geeft geen antwoord. Wel dat het veertje is gebroken van drukapparaat. En dat man doet een poging om hem tijdelijk te maken... Is dat cryptisch?

Mal, wat een enige foto van J.! Nu al een superhunk, dat wordt nog wat later..

Hebben jullie gisteren nog naar Popstars gekeken?

Die jongen met die huilsnoet en die familie met die tanden! Ik heb me bescheurd!
Die met die huilsnoet zo doet Jonathan ook precies als hij zijn zin niet krijgt. Ik zeek zowat in mijn broek.

Yes, net zaten beide katten uit het drinkfonteintje te drinken!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
Die is helemaal in trek! De arme schatten, ze moesten eens weten wat er boven hun hoofd hangt als straks het drukke ding erbij komt. Gaan ze aan hun 2e jeugd beginnen.
Deze creche kwam ik net tegen.
Compu, als je wat tips wilt: hoe om te gaan met Deutsche Leute en vooral wvttk (lees wat zet ik op tafel ), geef maar een gil, ik kan je helpen. Wanneer komen ze? Leuk! Hoeveel man? Met kindjes? Verlangens naar nog een kindje? Ja hoor, naar nog wel een heel elftal, maar of het praktisch is? En of man wil? En of ik nog een keer zwanger wil zijn? Mwah, weet niet. Maar een baby oh ja, die zijn zo lief!

Mal, wat een schatjes als ze zo drinken!
Nou, we hebben Julius opgehaald, maar hij voelt zich nog niet op zijn gemakje. Hij wil niet onder de bank vandaan. Maar ja, het is ook nogal wat, bij mama en familie weg, en dan een vreemd huis met 2 katten die niet blij zijn.
Och Mal, dat kan wel een paar dagen duren toch? Gewoon laten, dan wordt het vanzelf wat gewoner voor hem. Heb je een foto? Leuke naam!!!
Ha, nog geen vrije tijd maar vanmorgen met de kinderen en man een bootje gehuurd bij Loosdrecht en nu weer redelijk fris in het hoofd

En net nog even in de tuin een boekje gelezen in de zon, dus prima hoor.

Bam, fijn dat ie staat. Hoop dat ie de wind ook doorstaat want het waait behoorlijk!

Hel, jaaaren terug waren ze wel leuk maar nu... tsja, mss moet ik concluderen dat ik te oud word voor Viva

Maar wel sneu dat alles na 3 jaar ofzo weer herhaald wordt en ze geen nwe impuls hebben voor Viva.
Arme Julius. Laat hem maar een beetje de boel op zijn eigen gemak ontdekken. Mss even de andere 2 katten de kamer uit?
De andere 2 katten zitten boven te mokken. Net zijn ze om de beurt wel beneden geweest maar dan kijken ze van een afstandje zonder wat te doen. Julius komt af en toe wel een beetje rondsnuffelen. Hij heeft echt een onwijs lange staart. Heel schattig!
Jaaaaaaaaaaaaaaaa welkom bij de Malfamilie Julius

Ben benieuwd naar de eerste foto's.

Hoe reageert Mr J? Heeft hij hem al gezien?
Foto's maken is nog een beetje lastig, maar dit zijn de eerste:

Kijk hoe lang die staart is! Hier staat hij naar Jonathan te kijken.

Jonathan moet er ook nog wel aan wennen, maar ze vinden elkaar wel interessant. Julius loopt al een beetje achter Jonathan aan, en Jonathan heeft hem net geaaid voor het eerst.
...
anoniem_54027 wijzigde dit bericht op 15-08-2009 19:18
Reden: laat maar
% gewijzigd
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat lief! Hij staat Jonathan echt te bekijken
Hij is nog wel wat onwennig hoor, en hij durft nog niet ver onder de bank vandaan. Maar als hij dan even bij je komt is hij wel meteen aan het spinnen enzo.

Jonathan was hem heel voorzichtig aan het aaien en hij schrikt ook niet als Jonathan enthousiast doet, dus ik hoop dat ze vriendjes worden. De andere 2 zijn nog steeds een beetje aan het mokken maar als Julius de geur van ons huis een beetje overneemt zal het wel beter gaan.
Komt wel goed zo te horen dus. Hoe gaan jullie dat vannacht doen? Alledrie los in huis rond laten lopen zeg maar? Zou dat geen ruzie worden?
M gaat beneden slapen bij Julius en dan gaat de deur van de woonkamer dicht. Zo hebben we het ook gedaan toen D erbij kwam, de eerste nachtjes. Dan gaat de overgang makkelijker. Want zo'n kleintje is ook nog heel erg op zoek naar aandacht en warmte als ze net bij de moeder weg zijn. En dan kunnen D en V rustig slapen bij mij.
Cute!!!! Mooi beestje zeg!

Ik had een mandje met een kruikje en een wekkertje voor de kat toen ie kwam.

Werkte niet zo goed trouwens, ha ha.

Even een paar vaar foto's op hyves gezet!

Nouja, ga ik NU doen...
Ah Mal wat een snoepie! Prachtpoes hoor! Veel geluk met hem!

Feest gisteren was erg leuk. Mooie bruid en bruidegom, leuke band, leuke plek, geslaagd dus. Nu moe. We sliepen pas tegen 3 uur en rond halg 9 wakker van een sms. (Stom, telefoon niet uitgezet...) daarna getracht kastje op te hangen wat eindigde in ruzie en vanmiddag heeft vriend het met schoonvader gedaan en nu hangt het en zijn we blij!!!
Ah Compu! Mijn god zeg... Ik vind het zowat creepy overkomen die kamer... brrr...
Ja, ik zag dat laatst bij Dr Phill, vrouwen die van die net echte babypoppen hadden, kamers vol! En sommigen hadden dan ook nog jongens en meisjes kamers. Beetje lege nest syndroom denk ik dan.
Wat een mooi beestje Mal!! Die staart! Oppassen bij kaarsjes..

Heerlijk om te aaien voor J. en goed voor de sensomotorische integratie (schijnt belangrijk te zijn).

Veel geluk met hem!

Bridges, leuk dat je een fijne avond hebt gehad. Altijd lastig de dag erna he. Waren de kindjes logeren?

Mijn neefje was van de week bij de voetbal op tv, hij stond naast D. Beckham. Stoerrrr.
Ja kids logeren, lekker hoor!

Haha mijn eerste kat was gek op kaarsjes en brandde steevast zijn snorharen eraan. Dus dan rook je weer zo'n verschroeide geur. Nooit erger gelukkig!
En dan krullen ze mooi op hihi!

We hebben vandaag een fietskar gekocht!! Mijn moeder wilde 'm graag geven. Ik ben van plan CG naar school te brengen in de toekomst, de school die we in ons hoofd hebben is 25 min. fietsen. Het kan zijn dat ik er vanaf zie tegen die tijd..
Oh leuk! Handig hoor! Ook voor strand of zo! Wat voor een heb je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven