Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Navraag gedaan: de tent is wel oud, en lief weet niet in welke staat hij is. Je mag hem met alle liefde lenen, maar dan is het wel handig om hem van tevoren even op te zetten.
haha Amalia, zo maak je zelf een grappige verspreking zoals een kindje dat zou kunnen doen, de rolmopshond

Ik noemde Dalmatiërs toen ik klein was krentebroodhonden.

haha, dat topic "parenclub in Parijs"
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:amalia schreef op 13 augustus 2009 @ 19:02:

Navraag gedaan: de tent is wel oud, en lief weet niet in welke staat hij is. Je mag hem met alle liefde lenen, maar dan is het wel handig om hem van tevoren even op te zetten.Ik zal even bellen, kan ze hem dan morgen ophalen?, ze heeft hem zaterdag nodig?
quote:Helenita2 schreef op 13 augustus 2009 @ 14:12:

[...]

Ow, lastig.. Drama's met wegbrengen of valt het mee?

Hier 's morgens ook vaak geen zin, maar 's middags is ze er zo druk bezig dat ze niet mee naar huis wil. Dus ik denk dat 't erg meevalt (kleine drama queens ).

Wel leuk van KDV hier, eens in de week komt er een juf speciaal voor de grote peuters, gaan ze met z'n allen grote-peuter-dingen doen in het lokaal van de BSO, vinden ze helemaal stoer.

Wegbrengen valt wel mee, ze vraagt alleen 's ochtends bij het open doen van haar ogen al of het een schooldag is en zo ja, of ze dan niet hoeft.

O een echte basisschooljuf die dan komt? Dat is wel een leuk idee van kdv!
Wat een apekop die Max, uitgeput van mama.

En Mare ook al. Kleine papegaaitjes zijn het die kinderen

Whoehahaahahahahahahaaha een rolmopshond, jij maakt het nog mooier dan je zoon Amaal
Alvast even om akte van te nemen:

Stuur mij aub niet via Hyves toe: je bent bekender dan je denkt.

Heb hem nu al 3x binnen. Hij is leuk, maar zo leuk nou ook weer niet :-)

Bam, geregeld! Lachen hoor. Heeft ze wel een luchtbed?Dat heb ik niet hoor
Toevallig, is net een topic over geopend, dat grappig. Even lezen
Ik kreeg Noosje in beeld toen ze zeiden; dat is net je schoonmoeder. Lullig hoor. Ik kon er niks aan doen Noosje.
quote:amalia schreef op 13 augustus 2009 @ 22:39:

Alvast even om akte van te nemen:

Stuur mij aub niet via Hyves toe: je bent bekender dan je denkt.

Heb hem nu al 3x binnen. Hij is leuk, maar zo leuk nou ook weer niet :-)

Bam, geregeld! Lachen hoor. Heeft ze wel een luchtbed?Dat heb ik niet hoor Nee heeft ze ook niet, maar een andere kennis van mij wel..........
Je hebt wat voor die jeugd over ....

Super bedankt. Vraag wel of ze foto's nemen dat wil ik wel eens zien, grinnik
quote:Maleficent schreef op 13 augustus 2009 @ 22:40:

Ik kreeg Noosje in beeld toen ze zeiden; dat is net je schoonmoeder. Lullig hoor. Ik kon er niks aan doen Noosje.Mijn schoonmoeder is een negert
Ik heb voor de poezen een drinkfonteintje aangeschaft. Nu wil Jonathan daar ook van drinken, iieeuuw. Hij hing er gisteren en net ook al in met zijn tong.

Voor de duidelijkheid, dit is het:

Kater V vindt het helemaal tha bomb, maar poes D is bang voor het apparaat.
Morgen!

Zo. Laatste vakantiedagje. En mijn nichtje gaat trouwen vandaag dus een leuke dag! Ben erg benieuwd naar haar jurk!

Mal: haha die Jonathan! Wel een idee trouwens! maar vraag me af of onze katten het wat vinden. Die drinken nog steeds het liefst uit de gieter en de vazen... Morgen Julius halen?

Bam: ah geregeld dus. mooi!

Amalia: leuke foto's op je hyves. Haha vaag hè dat filmpje! Mijn schoonmoeder is een baby!

Mamax en Hel: haha wat een opmerkingen! geweldig!
Bridge, leuk bruiloft!!!!

Wat is je vakantie snel voorbij gegaan zeg!

Onze kater drinkt ook het liefste uit de kraan en bewegend water dus die is er erg blij mee. Omdat hij vaak blaasontstekingen etc heeft is het wel goed dat hij wat meer drinkt, en die fonteintjes nodigen uit tot meer drinken. Benieuwd of Julius het lekker vindt. Ik hoop dat poes D het straks nog gaat proberen. Ze kijkt nu wel geïnteresseerd naar V als hij aan het drinken is.
Ja echt te snel. En hoewel het leuk is om weer wat te gaan doen, geniet ik eigenlijk nog teveel van het nu (met mijn lijf een afdruk op de bank maken en foute tv kijken...) Maar volgende week vast ook weer voldaan! En digiboard is geweldig! Lijkt me echt erg leuk!!!

Morgen dus halen? leuk leuk leuk!!!

Heb dit jurkje gekocht. Vond hem erg leuk!
Leuke jurk! Staat je vast heel goed met die kleuren!
Ik denk dat Jonathan op zijn manier wel snapt dat Julius van ons wordt. Ik laat nu steeds de foto's zien op de computer en dan zeg ik dat dat onze babypoes Julius is, en hij begint heel erg te lachen en het beeldscherm aan te raken. Lief he!
Ah wat schattig! Hij gaat het vast geweldig vinden! En dat langharige knuffelt ook zo lekker!
Mooie dag om te trouwen en mooi jurkje Bridge, leuk!

Haha mooi poezendrinkding. Wij hadden een hondendrinkding toen Ceetje de kruipleeftijd had en dat ding is toen ook naar boven verbannen
Alles goed Star?
Mwa, in mijn buik wel, in mijn hoofd minder

Gisteren fijne migraine gehad, dus nu rottig katerig bonzend hoofd.
Blgh... hopelijk knap je snel op dan...
Mijn betaling al binnen trouwens Bridge? Afgelopen maandag gedaan, weet niet of je gekeken had?
De eerste voortekenen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven