Good Luck
donderdag 13 augustus 2009 om 19:48
donderdag 13 augustus 2009 om 21:01
quote:amalia schreef op 13 augustus 2009 @ 19:02:
Navraag gedaan: de tent is wel oud, en lief weet niet in welke staat hij is. Je mag hem met alle liefde lenen, maar dan is het wel handig om hem van tevoren even op te zetten.Ik zal even bellen, kan ze hem dan morgen ophalen?, ze heeft hem zaterdag nodig?
Navraag gedaan: de tent is wel oud, en lief weet niet in welke staat hij is. Je mag hem met alle liefde lenen, maar dan is het wel handig om hem van tevoren even op te zetten.Ik zal even bellen, kan ze hem dan morgen ophalen?, ze heeft hem zaterdag nodig?
donderdag 13 augustus 2009 om 21:18
quote:Helenita2 schreef op 13 augustus 2009 @ 14:12:
[...]
Ow, lastig.. Drama's met wegbrengen of valt het mee?
Hier 's morgens ook vaak geen zin, maar 's middags is ze er zo druk bezig dat ze niet mee naar huis wil. Dus ik denk dat 't erg meevalt (kleine drama queens ).
Wel leuk van KDV hier, eens in de week komt er een juf speciaal voor de grote peuters, gaan ze met z'n allen grote-peuter-dingen doen in het lokaal van de BSO, vinden ze helemaal stoer.
Wegbrengen valt wel mee, ze vraagt alleen 's ochtends bij het open doen van haar ogen al of het een schooldag is en zo ja, of ze dan niet hoeft.
O een echte basisschooljuf die dan komt? Dat is wel een leuk idee van kdv!
[...]
Ow, lastig.. Drama's met wegbrengen of valt het mee?
Hier 's morgens ook vaak geen zin, maar 's middags is ze er zo druk bezig dat ze niet mee naar huis wil. Dus ik denk dat 't erg meevalt (kleine drama queens ).
Wel leuk van KDV hier, eens in de week komt er een juf speciaal voor de grote peuters, gaan ze met z'n allen grote-peuter-dingen doen in het lokaal van de BSO, vinden ze helemaal stoer.
Wegbrengen valt wel mee, ze vraagt alleen 's ochtends bij het open doen van haar ogen al of het een schooldag is en zo ja, of ze dan niet hoeft.
O een echte basisschooljuf die dan komt? Dat is wel een leuk idee van kdv!
donderdag 13 augustus 2009 om 22:39
donderdag 13 augustus 2009 om 22:50
quote:amalia schreef op 13 augustus 2009 @ 22:39:
Alvast even om akte van te nemen:
Stuur mij aub niet via Hyves toe: je bent bekender dan je denkt.
Heb hem nu al 3x binnen. Hij is leuk, maar zo leuk nou ook weer niet
Bam, geregeld! Lachen hoor. Heeft ze wel een luchtbed?Dat heb ik niet hoor Nee heeft ze ook niet, maar een andere kennis van mij wel..........
Alvast even om akte van te nemen:
Stuur mij aub niet via Hyves toe: je bent bekender dan je denkt.
Heb hem nu al 3x binnen. Hij is leuk, maar zo leuk nou ook weer niet
Bam, geregeld! Lachen hoor. Heeft ze wel een luchtbed?Dat heb ik niet hoor Nee heeft ze ook niet, maar een andere kennis van mij wel..........
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:21
Ik heb voor de poezen een drinkfonteintje aangeschaft. Nu wil Jonathan daar ook van drinken, iieeuuw. Hij hing er gisteren en net ook al in met zijn tong.
Voor de duidelijkheid, dit is het:
Kater V vindt het helemaal tha bomb, maar poes D is bang voor het apparaat.
Voor de duidelijkheid, dit is het:
Kater V vindt het helemaal tha bomb, maar poes D is bang voor het apparaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 14 augustus 2009 om 09:53
Morgen!
Zo. Laatste vakantiedagje. En mijn nichtje gaat trouwen vandaag dus een leuke dag! Ben erg benieuwd naar haar jurk!
Mal: haha die Jonathan! Wel een idee trouwens! maar vraag me af of onze katten het wat vinden. Die drinken nog steeds het liefst uit de gieter en de vazen... Morgen Julius halen?
Bam: ah geregeld dus. mooi!
Amalia: leuke foto's op je hyves. Haha vaag hè dat filmpje! Mijn schoonmoeder is een baby!
Mamax en Hel: haha wat een opmerkingen! geweldig!
Zo. Laatste vakantiedagje. En mijn nichtje gaat trouwen vandaag dus een leuke dag! Ben erg benieuwd naar haar jurk!
Mal: haha die Jonathan! Wel een idee trouwens! maar vraag me af of onze katten het wat vinden. Die drinken nog steeds het liefst uit de gieter en de vazen... Morgen Julius halen?
Bam: ah geregeld dus. mooi!
Amalia: leuke foto's op je hyves. Haha vaag hè dat filmpje! Mijn schoonmoeder is een baby!
Mamax en Hel: haha wat een opmerkingen! geweldig!
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:09
Bridge, leuk bruiloft!!!!
Wat is je vakantie snel voorbij gegaan zeg!
Onze kater drinkt ook het liefste uit de kraan en bewegend water dus die is er erg blij mee. Omdat hij vaak blaasontstekingen etc heeft is het wel goed dat hij wat meer drinkt, en die fonteintjes nodigen uit tot meer drinken. Benieuwd of Julius het lekker vindt. Ik hoop dat poes D het straks nog gaat proberen. Ze kijkt nu wel geïnteresseerd naar V als hij aan het drinken is.
Wat is je vakantie snel voorbij gegaan zeg!
Onze kater drinkt ook het liefste uit de kraan en bewegend water dus die is er erg blij mee. Omdat hij vaak blaasontstekingen etc heeft is het wel goed dat hij wat meer drinkt, en die fonteintjes nodigen uit tot meer drinken. Benieuwd of Julius het lekker vindt. Ik hoop dat poes D het straks nog gaat proberen. Ze kijkt nu wel geïnteresseerd naar V als hij aan het drinken is.
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:14
Ja echt te snel. En hoewel het leuk is om weer wat te gaan doen, geniet ik eigenlijk nog teveel van het nu (met mijn lijf een afdruk op de bank maken en foute tv kijken...) Maar volgende week vast ook weer voldaan! En digiboard is geweldig! Lijkt me echt erg leuk!!!
Morgen dus halen? leuk leuk leuk!!!
Morgen dus halen? leuk leuk leuk!!!
vrijdag 14 augustus 2009 om 10:26