Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
om terug te komen op mijn opmerking, ik zit wel op paiq maar dat houdt niet echt over

gisteren nog tot 4 uur in de nacht heftig gestapt maar ook verder niks aan overgehouden
BM: en niemand tegengekomen BM?

Elve: je woont op kamers mag ik concluderen? Niet te eenzaam zo, of valt het mee?

En mannen....zou er nooit aan beginnen....

Reiz: je had ook 'ik zie je graag' in het zand kunnen harken; das nog eens orgineel :-)

Xen: hoe was je klusmiddag? Beetje gelukt?

Mijn ijs was heerlijk een vruchtencoupe!

Mijn onderburen zijn aant bbqen, tjee wat een lucht komt daar vanaf. Maar binnen gaan zitten en de balkondeur dicht..
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
nee dus
Jammer BM! Ga me denk ik aanmelden bij Paiq.

Ingel: ik woon inderdaad met twee huisgenoten Maar ga over een paar maanden verhuizen want ben al een jaar afgestudeerd en aan het werk, dus het wordt tijd voor een echt huis

BBQ geuren he? Hier om de hoek zit een snackbar, en als ik in de tuin zit en de wind staat deze kant op ruik in patat!
aangemeld op paiq! En de eerste is gelijk best leuk. Woont een beetje ver weg helaas
Goedemorgen allemaal!

Wij hebben een hele gezellige meeting gehad weer gister. Lekker relaxed in het Vondelpark gehangen met een zelf meegenomen hapje en een drankje. Daarna lekker op het terras gezeten op het Leidse. Met als klap op de vuurpijl één rondleiding op de Wallen! Één van ons was daar namelijk nog nooit geweest, dus dat moesten de andere meiden toch wel even showen!!

Verder heb ik vrijdag weer een hele leuke date gehad. Netjes opgehaald, gezoend bij weerzien en daarna richting een tentje gegaan waar we eerst lekker hebben gegeten en weer veel gepraar en daarna van een comedyshow hebben genoten. De vluchtige kusjes/zoenen werden tijdens de show alweer uitgewisseld. Dus toen we de show was afgelopen zijn we lekker naar huis gegaan! Daar is hij lekker bij mij blijven slapen en lekker gezoend en ge-enzo-ed ( copyright by Erykah ) Ik heb het gevoel door kleine dingen dat hij mij ook echt leuk vindt. Hij vroeg ook wanneer wij elkaar weer zagen...dus inmiddels is de nieuwe date op vrijdag, verder zien we wel!!
Pop: Klinkt onwijs super van je huis! Gaaf hoor en die foto's van je kastje, helemaal leuk. Wat een werk moet dat geweest zijn zeg!

Als je in je huisje zit, show je dan ook wat foto's? Ben wel benieuwd dan

Moet jij morgen ook weer beginnen?

Ingel: Wow 10 km fietsen! Sportief hoor. Wel als beloning een lekker ijsje! Dat mag wel. Nog veel van Mr. Piano gehoord? Wanneer komt hij weer terug?

Xenia: Klusser! Nog veel gedaan in het nieuwe huis van R.? Kon hij je hulp waarderen? Ik hoop dat jullie het samen gezellig hebt gehad!

MT: Dit lees je vast niet meer, maar hele fijne vakantie!

BM: Ik denk ook niet dat je een leuke vrouw gaat tegen komen op deze manier. Je klinkt niet echt vrolijk en gezellig op het moment. Dit zal je dan ook niet echt uitstralen. Wanneer jij je helemaal goed voelt, blij bent met je leven en jezelf dan straal je dit ook uit. Nu zal degene die je tegen komt een invulling van je leven zijn ipv een aanvulling......

Vleer: Ik hoop dat Aapie en je ouders het samen gezellig hebben gehad.
Goeiemorgen,

Ik zal me ook eens even melden:-P De meeting was erg gezellig, zoals WM al schreef...Ik heb alleen wel flink verbrande schouders...

Bezoekje aan de wallen was ook best een keer leuk..heb ik dat ook weer een keer gezien

@Xen : Nog geklust bij R.?

@Ingel: Lekker genoten van je ijscoupe?

@Elve: Wat een teleurstelling! Maar tegelijkertijd weet je dan eigenlijk ook wel dat het best een hele foute kerel is..

@Vleer: Leuk gehad met je ouders en Aap??

@Pop: Moet jij weer aan het werk morgen? Of ben je dit jaar ook op maandag vrij??

@WM: Jij ook weer aan de slag he morgen? Heb je er weer zin in?
Lieve allemaal,

Zo te lezen gaat het hier goed en vliegen de dates om de oren...heerlijk!

Hier nog altijd even weinig energie om mee te schrijven. Nog altijd nare situatie op het werk. Manager die weggaat, zeer irritant doet, ruzie zoekt, dus ik ontloop hem zo veel mogelijk door afspraken buiten de deur, vrij nemen e.d. want t heb geen zin meer in die overloze discussies met hem. Maar werk moet natuurlijk ook worden overgedragen. Voorlopig aan mij en een andere collega want er is voorlopig geen vervanging. Gedoe allemaal.

Verder ook wel genieten hoor. Veel steun aan vriendinnen en familie. Worden gelukkig nog niet moe van mijn frustraties (hoop ik dan maar...;-) Gisteren weer heerlijke stranddag gehad.

Komende week ben ik veel op pad, voor het werk met name, leuke dingen hoor, maar dan slaap ik ook elders in het land, zal daardoor ook niet kunnen forummen want heb geen BB....
Goeiemorgen allemaal!

Klinkt als een hele leuke meeting! En wat een weertje he (hier ook nog later hoor). Ehhh Indi, was je nog nooit op de Wallen geweest dan? Geen liveshow meegepakt? = lachengierenbrullen hoor.

WM; superaond met je date dus, fijn!

Liggen Olive, Erykah en Appel nog voor pampus?

Ik lig heerlijk in mn tuintje op de stretcher met laptop, boek en Tiesto op de achtergrond, heerlijk! Zojuist groep mensen per mail uitgenodigd voor picknick in het park volgende week zondag, waar iedere zondag live muziek is.

En heb gisteren geklust bij R en t was erg gezellig! Hij had zelfs champagne gehaald, heel lief! Ik had een groot stenen konijn voor zn tuin (bijna een park, supergroot) gekocht, omdat ik ooit es had gegrapt dat een konijn bij een grote tuin hoorde. Het huis is heel eenvoudig en in slechte staat, maar hij kan er echt wat van maken. Tuin is op het zuiden en supergroot dus. Hij is heel blij en dan is ie gelijk ook veel leuker, dus heb t +je er nog maar niet afgehaald :-)

Heb wel spierpijn zeg, eerst gisteren mn eigen tuin gedaan en toen bij R duizenden spijkertjes uit de vloer getrokken.
hey Miran! Wat vervelend allemaal zeg, weet hoe zon situatie je op kan breken! Goed dat t de komende week leuker voor je gaat worden. Pas op jezelf he!
Hoi lieve Xen,

Ja het is vreselijk en de ene collega waar hij nog wel mee op kan schieten (zelfs mijn directe collega, niet mede MT-lid, maar operationeel collea) , zo 1 die met alle winden meewaait, probeert hij tegen mij op te zetten....vreselijk. Nog even doorbijten en dan is hij weg....

Haha, moet nu even lachen. De clown wordt ingeruild voor een konijn !

Maar wel leuk en wowww wat een luxe, een tuin zo groot als een park. Een tuin op zich vind ik al een luxe als midden-in-de-stad bewoonster...
Fijn dat de meeting zo leuk was!

Miran, geniet maar lekker van je week zonder je irritante collega!

Xen, ik had dat longshirt in maatje L besteld, (ik ben dan ook ruim 180m) en alles van esprit in L past me precies.

Lekker dat R zo gezellig was. En ik vind je konijn een gaaf kado!

WM, ja, ik moet weer werken morgen. Ik werk dit jaar wel op maandag, en mijn vrije dag is op dinsdag. Ben benieuwd hoe het me bevalt.

Dat kastje was helemaal niet veel werk hoor! Eerst zwart gelakt en na het drogen heb ik er een gehaakt kleedje op gelegd en er met een spuitbus het zilver overheen gespoten. Dan heb je meteen het patroon erop.

Ik heb gister een feestje gehad, was gezellig, maar een vriend die er was had zn nieuwe vriendinnetje mee, en de gastheer had zijn scharrel/nieuwe liefde constant om zich heen. Was een beetje klef. Gelukkig was er een vriendin die precies hetzelfde vond en hebben we heerlijk met zn tweeen op de bank zitten kletsen. Ben nu een beetje brakkig, net maar een glas water, 2 broodjes gebakken ei met tomaat en een kop thee gehad. Nu nog een paracetamolletje en ik kan er geloof ik wel weer tegenaan.

Fijne dag (en voor WM, laatste vakantiedag)
Xen...Klinkt gezellig zo met R. Leuk dat hij ook champagne had gehaald voor jullie! En dat konijn, geweldig! Attent ook! leuk!

Lekker genieten vandaag in je tuintje!

Miran...Vervelend zeg dat het nog steeds allemaal niet lekker loopt! Hopelijk deze week als je weg bent van kantoor een rustiger werkweekje!

Pop...Kijk daar had ik niet eens aan gedacht om het zo te doen! Creatief! Vervelend als stelletjes ineens heel klef gaan doen. Tuurlijk knuffje en kusje hier en daar mag wel eens tussendoor, maar om nou de hele tijd aan elkaar te hangen!

Gelukkig toch nog een fijne avond gehad! Fijne laatste vakantie dag!!

Ik ga nu naar mijn ouders toe, die hebben lekker een tuin en ik neem mijn administratie even mee. Gaan vaders en ik even aan zitten! Ben echt zo slecht in die dingen
Goedemorgen!

Olive is ook weer wakker hoor... Nou ja, dat was ik al een tijdje, maar nog verschrikkelijk lui

Gister was erg gezellig! Thuis lekker rozig van het zonnetje.

Xen: Geweldig van dat konijn! Vond hij het ook leuk? Champie... lekker hoor! Enne dat +'je...

Pop: Crea ben jij! Echt leuk! Verkopen op Marktplaats is wel een goed idee trouwens. Verdien je ook nog wat aan je hobby . Wil de kater een beetje weg trekken?

WM: Vrijdag weer een date las ik?

Indi: Beetje bijgekomen van gister?
ja winkelmandje dat is al 10 jaar het probleem haha
BM wat doe je er dan aan om jezelf beter te voelen? 10

Olive: Jaaaaaa vrijdag komt hij naar mij en gaan we de dorpse gezelligheid ondervinden
Durpse gezelligheid kan hij vast wel waarderen WM

Ja BM... wat ga je er aan doen. Zitten sippen heeft weinig zin.

Ik heb verdorie echt mijn hulpverlenershoedje weer op... Broertje van buuf stond weer jankend aan de deur. Maar heb hem nu echt na een half uur weg gestuurd. Géén zin in.
Niets. Einde discussie overigens.
Nou duidelijk BM! Ik denk dat het je heel erg zal helpen! Super!

En hoe is het verder met iedereen??
Waarom is het einde discussie, BM? Je haalt het onderwerp zelf aan en wij gaan erop in...soms is een discussie best nuttig hoor!

@WM: Met mij alles goed..Beetje opgeruimd en was gedaan..en het grootste deel van de middag heerlijk op het balkon gelezen..geen verkeerde dag!
Ja Indi als ik daar nu op inga is het geen einde discussie meer he;-)
nee..dus de discussie is weer geopend???
Hallo allemaal!!

Zo, heb ik even een nuttig weekend gehad...NOT. Maar nu huis aan het opruimen, is ook hard nodig! Wat leuk dat een paar van jullie ook IRL vriendinnetjes zijn, hoe lang schrijven jullie hier dan al?
Ik moest het even opzoeken hoor Elve..ik ben 1 jaar en 100 dagen lid...best lang!

En het is heel leuk om ook wat meiden in het echt te kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven