Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
zaterdag 15 augustus 2009 om 20:31
quote:Polleke1978 schreef op 15 augustus 2009 @ 19:26:
Jullie zijn lief...
Ach Lieffie toch! Zou zo graag wat voor je willen doen, of iets tegen je willen zeggen wat je kan troosten of oplucht.
Maar ik zou niet weten wat!
Vind het gewoon zo ongeloofelijk naar voor jullie en leef met jullie mee.
Wat Rain ook al zei, hopelijk vinden ze gauw een oorzaak zodat deze ellende jullie bespaart gaat blijven.
Nogmaals een hele dikke knuffel en kus....
Jullie zijn lief...
Ach Lieffie toch! Zou zo graag wat voor je willen doen, of iets tegen je willen zeggen wat je kan troosten of oplucht.
Maar ik zou niet weten wat!
Vind het gewoon zo ongeloofelijk naar voor jullie en leef met jullie mee.
Wat Rain ook al zei, hopelijk vinden ze gauw een oorzaak zodat deze ellende jullie bespaart gaat blijven.
Nogmaals een hele dikke knuffel en kus....
zaterdag 15 augustus 2009 om 21:48
poll, denk al de hele dag aan je. vind het zo rot voor je....
en beck welkom terug nog. jij pap 2. joh, das even schrikken, of niet? mijn vriendinnetje had 2 jaar geleden ofzo pap 3a of 3b. die heeft een operatie moeten ondergaan (met zo'n warme lus ofzo, weet niet meer hoe het heet).
heb hier tot op heden een leuk weekend. vrienden zijn vrijdag komen logeren, met hun twee kindjes (bijna 5 en bijna 2). was laat (half 3) en vroeg (7 uur). zijn vanmorgen lekker naar het meertje gegaan met ze. om een uur of twee gingen ze weg, toen voelde het alsof we nog een heel weekend voor ons hadden hihihi. vanavond even naar strand gereden in de cabrio (tomtom testen), ijsje gegeten en op het strand wat gedronken. morgen willen we weer naar het circuitpark, bij de max5jes kijken. (en lekker zonnen in de duinen)
en beck welkom terug nog. jij pap 2. joh, das even schrikken, of niet? mijn vriendinnetje had 2 jaar geleden ofzo pap 3a of 3b. die heeft een operatie moeten ondergaan (met zo'n warme lus ofzo, weet niet meer hoe het heet).
heb hier tot op heden een leuk weekend. vrienden zijn vrijdag komen logeren, met hun twee kindjes (bijna 5 en bijna 2). was laat (half 3) en vroeg (7 uur). zijn vanmorgen lekker naar het meertje gegaan met ze. om een uur of twee gingen ze weg, toen voelde het alsof we nog een heel weekend voor ons hadden hihihi. vanavond even naar strand gereden in de cabrio (tomtom testen), ijsje gegeten en op het strand wat gedronken. morgen willen we weer naar het circuitpark, bij de max5jes kijken. (en lekker zonnen in de duinen)
zondag 16 augustus 2009 om 10:23
Hoe gaat het Poll? Nog een beetje geslapen vannacht? Ik zit echt de hele tijd aan je te denken. Ik vind het zo vreselijk voor je en ik had zo gehoopt dat deze toestand je nou eindelijk een keer bespaard zou blijven....
Weet ook niet goed wat ik nu verder moet schrijven. Het lijkt allemaal zo niet-relevant op het moment.
Man is heelhuids thuisgekomen.
Becky, jij ook welkom terug in NL!
Gisteren 36.4 en vandaag 36.6 (maar wel een uurtje later gemeten dan normaal, wegens enorme luiheid...)
Weet ook niet goed wat ik nu verder moet schrijven. Het lijkt allemaal zo niet-relevant op het moment.
Man is heelhuids thuisgekomen.
Becky, jij ook welkom terug in NL!
Gisteren 36.4 en vandaag 36.6 (maar wel een uurtje later gemeten dan normaal, wegens enorme luiheid...)
zondag 16 augustus 2009 om 10:51
ha ladies,
Polleke, hoe is het nou met je? Ik zit ook de hele tijd aan je te denken, hopelijk kun je het allemaal een beetje bevatten en net als de rest hoop ik dat ze snel een oorzaak kunnen vinden.
@ momo, klinkt als een goed weekend zo. Lekker relaxen en zo. Heerlijk.
@ specu, enorme luiheid dus bij jou. Fijn dat je man heelhuids thuis is! Wat een opluchting.
Hier goed nieuws, ben vanochtend tante geworden van een minimeisje!!!!! Naam zet ik ff op hyves, ik vinnum wel leuk, vriend vind hem een beetje ouderwets. Sorry voor degene die ook zo heet. Ondanks dat mijn zusje en ik niet de allerbeste vriendinnen zijn en ik, mocht ik meteen zwanger zijn geworden nu ook had kunnen bevallen, vind ik het echt heeeeeeeel erg supertof.
Hier nog geen bloed, morgen piesdag maar ik heb wel weer last van mijn rug maar we blijven positief!!
Donderdag naar de huisarts, vriend gaat mee, over het PAP2 gebeuren en zo. Het was niet leuk om het te horen zo tijdens de vakantie maar het hoeft niets ernstigs te zijn. Wel gaan we meteen vragen, mocht ik niet zwanger zijn, of dat een oorzaak kan zijn.
Enniewee, ik ga morgen heeeeeerlijk minimeisjeskleding shoppen.
Polleke, hoe is het nou met je? Ik zit ook de hele tijd aan je te denken, hopelijk kun je het allemaal een beetje bevatten en net als de rest hoop ik dat ze snel een oorzaak kunnen vinden.
@ momo, klinkt als een goed weekend zo. Lekker relaxen en zo. Heerlijk.
@ specu, enorme luiheid dus bij jou. Fijn dat je man heelhuids thuis is! Wat een opluchting.
Hier goed nieuws, ben vanochtend tante geworden van een minimeisje!!!!! Naam zet ik ff op hyves, ik vinnum wel leuk, vriend vind hem een beetje ouderwets. Sorry voor degene die ook zo heet. Ondanks dat mijn zusje en ik niet de allerbeste vriendinnen zijn en ik, mocht ik meteen zwanger zijn geworden nu ook had kunnen bevallen, vind ik het echt heeeeeeeel erg supertof.
Hier nog geen bloed, morgen piesdag maar ik heb wel weer last van mijn rug maar we blijven positief!!
Donderdag naar de huisarts, vriend gaat mee, over het PAP2 gebeuren en zo. Het was niet leuk om het te horen zo tijdens de vakantie maar het hoeft niets ernstigs te zijn. Wel gaan we meteen vragen, mocht ik niet zwanger zijn, of dat een oorzaak kan zijn.
Enniewee, ik ga morgen heeeeeerlijk minimeisjeskleding shoppen.
zondag 16 augustus 2009 om 11:11
zondag 16 augustus 2009 om 11:38
Ja, gefeliciteerd Becky met je nichtje! Ik had de foto, met leuk jurkje, ook gezien op hyves!
PAP2, hmm, volgens mij is dat nog niet echt iets om je zorgen over te maken. Maarja, je wilt liever horen natuurlijk dat er helemaal niets gevonden is. Ik ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt. Geen idee of zoiets je vruchtbaarheid kan beinvloeden.
Maar eerst duim ik natuurlijk voor je morgen!!
En nog een voor Poll....
PAP2, hmm, volgens mij is dat nog niet echt iets om je zorgen over te maken. Maarja, je wilt liever horen natuurlijk dat er helemaal niets gevonden is. Ik ben benieuwd wat de huisarts ervan zegt. Geen idee of zoiets je vruchtbaarheid kan beinvloeden.
Maar eerst duim ik natuurlijk voor je morgen!!
En nog een voor Poll....
zondag 16 augustus 2009 om 11:48
zondag 16 augustus 2009 om 13:14
polleke heb je een beetje kunnen slapen vannacht? je schiet er niet zo veel mee op, maar er wordt veel aan je gedacht meid
erine zo goed had ik er nog niet eens naar gekeken, had niet gezien dat de viva achtergrond niet helemaal kinderkamer proof is
becky dat is inderdaad niet echt nieuws waar je op zit te wachten tijdens de vakantie. een vriendin van mij had dat laatst ook trouwens, pap2, maar bij de volgende controle bleek het weer gewoon helemaal goed te zijn. zij is nu kort geleden gestopt met de pil omdat ze graag zwanger wil worden en dat had ze ook tegen de gynaecoloog gezegd en was geen probleem. nu zijn vast niet alle situaties hetzelfde natuurlijk maar positieve verhalen zijn altijd goed om even te noemen!
gefeliciteerd met je nichtje! nu wij zelf definitief uit de namen zijn ben ik wel elke keer heel nieuwsgierig, dus heb meteen even op hyves gekeken, maar tot nu ben ik onze namen nog nergens tegen gekomen
specu super dat 'ie weer veilig thuis is!!
erine zo goed had ik er nog niet eens naar gekeken, had niet gezien dat de viva achtergrond niet helemaal kinderkamer proof is
becky dat is inderdaad niet echt nieuws waar je op zit te wachten tijdens de vakantie. een vriendin van mij had dat laatst ook trouwens, pap2, maar bij de volgende controle bleek het weer gewoon helemaal goed te zijn. zij is nu kort geleden gestopt met de pil omdat ze graag zwanger wil worden en dat had ze ook tegen de gynaecoloog gezegd en was geen probleem. nu zijn vast niet alle situaties hetzelfde natuurlijk maar positieve verhalen zijn altijd goed om even te noemen!
gefeliciteerd met je nichtje! nu wij zelf definitief uit de namen zijn ben ik wel elke keer heel nieuwsgierig, dus heb meteen even op hyves gekeken, maar tot nu ben ik onze namen nog nergens tegen gekomen
specu super dat 'ie weer veilig thuis is!!
zondag 16 augustus 2009 om 15:12
J*zus Poll, wat klote, Man vraagt net wat ik nu weer doe, ook ik zit met kippevel en tranen op de bank nu. Verdomme meid wat had ik het jullie gegund.
Je kan er misschien helemaal niets mee maar in ieder geval een dikke knuffel voor jou en je mannetje. En je weet het je kan hier altijd terecht.
Beck, gefeliciteerd nog met je nichtje.
Nu ga ik ff verder bijlezen
Je kan er misschien helemaal niets mee maar in ieder geval een dikke knuffel voor jou en je mannetje. En je weet het je kan hier altijd terecht.
Beck, gefeliciteerd nog met je nichtje.
Nu ga ik ff verder bijlezen
zondag 16 augustus 2009 om 16:01
yaya, uitstrijkje krijg je in NL vanaf 30 jaar om de 5 jaar volgens mij. daarbij controleren ze op onrustige cellen voor baarmoederhalskanker. je hebt verschillende gradaties, van pap 0 (wat in feite ongeldig is), pap 1 (normaal / goed) tot 5 (dan is het echt dikke sjit, en zijn er kankercellen gevonden). pap 2, van becky is dus de 1e afwijkende gradatie. heb toen van mijn vriendin (die dus nog een graadje erger had) begrepen dat het oa 2 en 3 nog helemaal niets aan de hand is, gewoon goed te behandelen, en evt voor toekomstige kinderwens geen probleem. weet alleen niet hoe het zit met acute kinderwens (sorry beck, maar je HA weet dat vast wel).