A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren


Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Deze?



Nee, is goeie reden dat ik nog wakker ben. Hebben vakantie.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
sacha . nl en dan rij 12 de 3e van links plus laarzen andere pumps er vlak bij van zelfde motief en de paarse laarzen 2 rijen daaronder.
Alle reacties Link kopieren
Hhahahaa je ziet niks! Ja leuke zon/sterren. Dat kan beter!

Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Yessss goed gegokt! Zijn mooi!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Oeh die paarse laarzen!! Die zijn ook erg mooi!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ja hè!



lol, een beller is sneller, maar zo kunnen we ook communiceren, al ga ik zo te bedde.

Is volgende week jullie vakantie-uitstapje??
Alle reacties Link kopieren
En ik heb spierpijn
Alle reacties Link kopieren
En grappig, de schoen op m'n scherm en naast me, lol, dat kan ik van die nachtblauwe (nog?) niet zeggen.



Oké, lenzen uit en nog 1 rosé
Alle reacties Link kopieren
We zouden woensdag gaan maar hebben het uitgesteld wegens nog erg hoesten en bovendien wordt het donderdag 30 graden en is niks om dan met de hond in de auto te zitten. Dat vind ik zielig voor hem.



Ik ga ook zo naar bed. Ben nu echt moe. Heb muziek zitten luisteren, Bee Gees, Abba, Sade, Earth Wind & Fire en ook Earth & Fire.



Veel sterkte met de auto! En lekker genieten van je nieuwe schoenen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
aha heerlijke muziek, good old times en truste en uitstel wel jammer, maar wel verstandig, zowel voor jezelf als voor Bo inderdaad!



E&F met Jerney in dat blauwe pak
Alle reacties Link kopieren
Ha ja dat gave blauwe pak, die heb ik nu niet geluisterd, zat in de oudere nummers: Storm & thunder, memories, maybe tomorrow, maybe tonight, only time will tell, 78th avenue dat soort nummers. Ook gaaf trouwens.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Hai stelletje nachtbrakers!



Brr.. verschrikkelijk, dat blauwe pak van Jerny in die tijd. Helemaal niets vond én vind ik dat



Wat een schrik, Thee, met die auto! Ik heb eens, middenin een druk Frans stadje, op een kruispunt een lekke band gehad, waarmee niet verder te rijden was (oid) Niet leuk! Gelukkig niet alleen maar vér voor het mobiele tijdperk. Toen waren er trouwens veel meer telefooncellen, van waaruit je dan kon bellen



(een wát? Deze...







)



hond is net voor het eerst los geweest en heeft zowaar gerend. Is nu bekaf
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Mooie schoentjes trouwens! Ik kan helaas nooit dit soort schoenen aan. Doet me vreselijk zeer aan de voorvoet. Bovendien zit er een te groot verschil in grootte van de voeten, waardoor de één te strak zit en de ander te los
Later is nu
Zo hee, gezellig vannacht! Ja Thee, dat hadden we wel begrepen, dat je 'm leuk en lief en zo vond, hihi.



Wat eng, van je auto!! En wat ben je onthand dan, zonder mobiel. Enne, mooie schoenen!



Leuk dat je hond voor het eerst gerend heeft, los, Dreamer
Alle reacties Link kopieren
Tsk.. vrije dag zit er weer op. Zo snel dat gaat. EN ja, ik weet het, het is nog maar 4 uur.. maar ik moet gaan koken, want LE moet naar voetbaltraining. Dat voelt dan toch als einde vakantie, toch?



Milo speelt Vandaag met balletje gespeeld, lekker ook buiten los laten rennen op veldje... het wordt zo net een echte hond!



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt inderdaad als een schatje dreamer. Hij voelt zich kennelijk snel en goed thuis bij jullie en dat is natuurlijk altijd fijn.

Ik werd vanmiddag ook een beetje verliefd op een hondje. Zat even op een terrasje en kwam een leuke stoere gozer (oke, blond, minpunt ) langs met een hondje niet hoger dan een gemiddeld konijn. Ah.... die zag ik mezelf nog wel hebben. Geen idee wat voor een soort het was.



En al 2 dagen mazzel. Gister bracht de pizzakoerier 2 pizza's. Hadden ze per ongeluk 2 exemplaren (ik heb altijd afwijkend beleg) gebakken, dus kreeg er 2 voor de prijs van 1.



Maar vanmiddag heb ik denk ik wel het koopje van het jaar gedaan. Met PTL al even zoekende naar zomerjas. Heeft genoeg jassen/jacks etc. maar geen nette die over pak/colbert kan. Ik had gezegd dat ik hier even ter plaatse zou kijken. Zie ik bij V&D een jas. Tjaa, misschien net te klein maar wel mooi. Kijk ik op het prijskaartje en was flabbergasted, afgeprijsd van 80 euro naar EEN euro. Ja 1 dus. Ja, gelijk gekocht. Als ie dan niet past nog geen man overboord.

En Jasmine, hij heeft voor een man wel veel schoenen geloof ik, dus dat past wel bij mij Geloof met laarzen, net, casual, slippers toch wel meer dan 20 paar.



Zit te dubben, groot glas wijn of ff liggen. M'n kop knalt uit elkaar. Eerst maar wijntje, liggen kan later nog
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!



Ff snel gescand.... wat eng van je auto Thee! Gelukkig goed afgelopen.



Gefeliciteerd met je hond Dream, leuk man! En fijn dat het al zo goed gaat. Hoe vinden de kinderen het?



Woendag gaan we hier vandaan naar Amsterdam varen, ik heb een ligplek kunnen regelen voor 1 nacht, dus 's avonds daar lekker door de grachten varen, overnachten bij familie, en donderdag weer terug. Heb er zo'n zin in *cheer leader smiley*
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Iets te snel gescand geloof ik. Voel je je alweer een beetje beter Jas



Een piercing in je navel, dat lijkt me zo eng... niet qua flauwvallen ofzo (lekker stel, haha), maar ik denk dan altijd, wat als je wilde sex hebt, en dat je dan met dat ding blijft haken, ergens aan (vul zelf maar in aan wat ), en dat het dan uitscheurt....... brrrrrr.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Grinn Dee, ik ben ervaringsdeskundige, maar nee, dat scheurt niet uit hoor (al nam ik 'm op m'n oude dag ) !
Alle reacties Link kopieren
Oh en heel veel vaarplezier, klinkt als een erg leuke tocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 18 augustus 2009 @ 00:13:

Grinn Dee, ik ben ervaringsdeskundige, maar nee, dat scheurt niet uit hoor (al nam ik 'm op m'n oude dag ) !



Maar dan toch op z'n minst heel erg AU, als je er met je vinger in blijft haken ofzo. Ik krijg er helemaal kippenvel van nu, haha.



Thanks!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Thee dat is echt superkoopje voor 1 euro! Hopen dat ie past. Maar idd geen man over boord als het onverhoopt niet mocht passen.



Dreamer wat gaaf dat Milo met een balletje speelt, leuk!



Dee heel veel plezier in A'dam! Het wordt mooi weer dus misschien wel een hele zwoele nacht, zalig om dan op het water te zijn!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Thee, heb je ook een navelpiercing? Wat stoer!!!

En een jas voor een euro, wat een stunt zeg!!



Dee, heeeeeeel veel vaarplezier!
Hee Jas!!



Zoon is trouwens terug, met een ENORME berg was. Zijn netverdiende geld heeft ie al grotendeels uitgegeven, hij heeft een Xbox gekocht, hahaha. Enne, volgend jaar wil ie weer bij de Parade werken! (weten jullie wel hoe trots ik op 'm ben? 17 dagen plees geboend! En hij heeft het enorm naar zijn zin gehad!)
Alle reacties Link kopieren
Heee Carlien!!



Wat stoer zeg van je zoon! En super dat hij het zo naar z'n zin gehad heeft.

Sterkte met de was. (of wast hij zelf?)



Oh met mij is het trouwens redelijk maar ik hoest nog steeds, nog steeds zo'n bronchitishoestje en dat is niet fijn.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven