Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
quote:Indi schreef op 16 augustus 2009 @ 17:55:

nee..dus de discussie is weer geopend???volgens mij wil BM het er juist niet over hebben, Indi
Dat was me helemaal NIET duidelijk, Miran

Beetje plagen mag toch best?
ah sorry, dat was mij dan weer niet duidelijk

zal me er niet meer mee bemoeien :-))
hallo allemaal, hoe is het hier?

Begreep dat de meeting leuk was, en nog wel bij mij om de hoek

BM, prima als je het er niet over wilt hebben, maar je klinkt alsof je het er niet over wilt hebben en er ook niks aan wilt doen, terwijl het je blijkbaar al 10 jaar belemmert... nu vraag ik je... tja dan wil je er blijkbaar ook niks aan doen, waardoor het beter kan worden...?!

WM, leuk dat je dat zo leuk en gezellig was!!

Indi!! Sorry heb je nog helemaal niet gesproken over je vakantie, maar heb wel meegelezen, dus begrijp dat het super was!! Goed joh, en vind het superstoer dat je alleen bent gegaan!

Xen, wat leuk van het konijn voor R!! Was hij er blij mee?!

Miran, vervelend zeg dat je het liefst kantoor ontvlucht... dat kan nooit de bedoeling zijn. Wanneer kun je weer opgelucht adem halen? Hopelijk snel!

Zwaai even naar Olive, Erykah, Ingel en Appel en wie ik nog meer vergeet...

Met mij alles goed, beetje in de tuin gezeten dit weekend, en errrrg rustig aan gedaan (misschien ook wel weer een beetje te rustig
@Miran: Geeft niets!

@Lm: Ha! Hoe is het met jou?? Geeft niets dat we elkaar nog niet gesproken hebben...kom je weer vaker hier nu??

@BM : Ik sluit me aan bij het verhaal wat LM hier schrijft voor jou. En... als je het er niet over wilt hebben, is het missschien handiger om het hier niet op te schrijven..
Wat betreft BM, discussie is gesloten hoor,a ls jij dat wilt geen probleem.

Indi, haha ik weet het, ik ben hier niet dagelijks te vinden...sorry, maar denk dat dat me ook gewoon niet gaat lukken. Dus ik blijf hier denk ik af en aan komen, zal wel proberen weer eens wat meer mijn best te doen want het blijft een gezellig clubje hier!

Jij had vandaag ook een lekker chilldagje vandaag? Heb ook nog in de tuin gezeten, al was het wel een stuk bewolkter dan gisteren helaas.
Ik ga nog maar even wat opruimen, en stofzuigen hier, ben de hele dag al uitstelgedrag aan het vertonen
BM...jammer dat je het gesprek niet aan wilt gaan. Ik vind het namelijk wel heel erg als je jezelf al 10 jaar zo voelt. Zou er toch eens echt iets gaan doen!

LM..Lekker zo'n relaxdagje! Waarom te rustig voor je? Werd je er onrustig van?

Ik ben gelijk weer weg, vriendinnetje komt gezellig even hapje mee eten. Administratie is ook weer op orde, samen met paps gedaan. Ik bewaarde veels te veel bleek!

Ow ja en de rupsen zijn aan het groeien
Ik had ook een chilldagje inderdaad..heerlijk!

Enne je moet zelf weten hoe vaak je hier komt natuurlijk, ik vind het wel gezellig in ieder geval!
hey WM, fijn hoor die rupsen!! Fijn dat je administratie weer op orde is.

Te rustig misschien wel, omdat ook wel weer saai is... en was mooi weer en zit ik alleen thuis, snappie?! Vriendinnetjes waren al op pad, dus had ook niemand om wat gezelligs te doen. En was op zich echt wel prima hoor, maar voel me dan alleen een beetje een saaie muts

Veel plezier met je vriendinnetje!
Dat is leuk om te horen, Indi... Ik zal weer wat vaker komen, dan volg ik de verhalen ook weer wat beter

En nu ga ik echt nog even beetje puinruimen hier, kom strakkies wel weer ff terug!
Zo vanmiddag heerlijk met mijn moeder terras gedaan en gewinkeld, gezien haar uitkering ook maar alles voor haar betaalt. Nu toch even voetbal kijken op tv:-)
En waren er nog leuke dames op het terras BM ?
Nee kwam wel 2 vrienden tegen en de cafeeigenaar die ik ken stelde zich voor aan mijn moeder waarop ze zich toch maar voorstelde als mijn moeder "want straks denkt u dat ik zijn vriendin ben"
ah, en nu heb je je moeder aan de cafe-eigenaar gekoppeld?
@Bm: Leuke middag gehad dus??

@LM: Succes met puinruimen..ik schuif het door naar morgen
Nee mijn moeder is wars van mannen na haar scheiding:-)
Groot gelijk, jouw moeder, BM. WM... ja. And stuff. Miran, zuchten en volhouden.
Hi allemaal,

Heeft iedereen ook lekker genoten van het mooie weer dit weekend?

De meeting was erg gezellig gister...lekkere hapjes (bedoel ik ook de mannen mee die in het park rondliepen drankje en leuke gesprekken. Was leuk!

En vandaag naar Bavaria City Racing geweest met zus en nichtje.

Xen...wat klinkt dat gezellig met R. Misschien toch maar even die plus erin houden?

Miran...wat balen dat je zoveel stress op je werk hebt. Gelukkig weet je dat ophoudt als die &^&%-collega weg is.

WM...geniet lekker van je rupsjes.

Olive....heb je nog iets leuks gedaan vandaag?

LM en Indi lekker gechilled vandaag!
Goede-avond

Lig te chillen op de bank, stiekem balend dat ik niet op Sziget ben nu ik alle sfeerimpressies zo mooi doorgesmst krijg van mr Piano (komt dinsdag terug).

Miran: wat een rotsituatie op het werk! Hopelijk is het snel afgelopen, anders loopt jouw emmer straks ook nog enorm over...

WM: leuk dat je date geslaagd was! Ben benieuwd hoe het vrijdag gaat in het durpse...

Dames; fijn dat de meeting zo gezellig was! Goed bezig.

Een zwaai naar Indi, Pop, Reiz, Appel, Xen, Erykah, Olive, Bm, Suzuki, Lm, MT en wie ik vergeet....(neem me niet kwalijk..)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zooo... wc schoongemaakt, stof gezogen, vuilnis buiten gezet... moet alleen nog ff strijken... kan weer trots zijn op mezelf
HEEEYYYYY, ik ben terug!!!! Heb heeeeeel veel te vertellen...Maar ik ga eerst hier eens bijlezen en dan later vanavond of morgen reactie! Ben benieuwd wat hier allemaal is gebeurd:)

xxx
was er een meeting? in welk park?
Wow badmeester, heb dus helemaal gemist dat jij een man bent whaha! Ik ben zomergasten aan het kijken (met Carice van Houten)
Ha Monroe! Leuke reis gehad?

@Ingel: wat gaaf dat pianoman op dat festival is!

@MP: Hoest met je? Kindjes weer thuis?

@Erykah: Leuke dag gehad?

@LM: Goed bezig!

@Miran: Wat vervelend dat gedoe op je werk! Hoop dat je het nog even vol kunt houden.

Weet uit ervaring hoeveel energie zoiets kan kosten..Sterkte!

@Elve: Ik vond Zomergasten niet echt leuk..ik kijk naar Criminal minds..best vermakelijk.

@Olive: Weer in slaap gevallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven