VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
GW en KW zijn op zolder bezig, BRS ligt op bed en ik ga maar eens (echt) aan het foto-album beginnen. Denk dat ik van ons dagje Efteling zo'n boekje maak formaatje Hof van Saksen.

Iedereen aan het genieten van de zondag? Hier wil de zon niet echt doorbreken. Doet erg z'n best maar lukt niet...
Maar temperatuur is gelukkig wel prima.

Ik geloof dat ik een beetje klaar ben met élke dag buurkinderen over de vloer. Heb net gezegd dat ze er vandaag niet inkomen, dat ze maar buiten moeten blijven. Heb ze wel limonade en snoepje gegeven hoor, in de tuin. Dat dan weer wel. Maar voor ik er erg in heb zitten er weer 6 boven.

Er is zoveel rivaliteit onderling bij die kinderen, ik stimuleer nu erg dat ze ook met zijn állen kunnen spelen. Ze claimen elkaar en zijn dan pissed als ze met een ander spelen. Mén. Zo was er vanmorgen een vriendje, ander vriendje kwam een de deur. Dus met zijn allen naar buiten en heeft 2e vriendje het jongetje dat al bij GP was 'megenomen' toen ze buiten gingen spelen en dat vindt GP weer niet eerlijk. En terecht, maar er zijn alweer 3 andere bijgekomen. Hadden wij dat vroeger ook? Ik herinner me alleen maar dat we de hele zomer met grote groep buiten speelden.
Drop meldt zich even! Zag dat ik aardig wat te lezen heb, is iets voor later, en dat Elyane een meid heeft gekregen en dat is natuurlijk helemaal super! Geboortekaartje kwam toevallig gisteren. Gefeliciteerd allemaal, tantes! En Elyane natuurlijk ook gefeliciteerd .

Gisteren om 13u thuisgekomen, vrijdagavond om 22.30u vertrokken van de camping. Nog een paar ruime stops genomen, de laatste om 1130u bij een Mac toen we op nog een uur afstand van huis waren. Is een soort traditie geworden als we terug in Nederland zijn na de vakantie. Erg leuke vakantie gehad, veel gezien, paar keer regen gehad (zelfs grote hagelstenen, het leken wel kiezelstenen, op de dag van aankomst!) en vorige week zondag de hele dag (en daar word ik echt gallisch van, ben een mooi weer kampeerder), en slapen op een matje is mijn ding niet, maar verder echt heel leuk allemaal. Kom er nog wel wat uitgebreider op terug als dat 'mag', en reageer op een later tijdstip op jullie schrijfsels van eerder, sorry voor egopost!
He Drop, welkom terug. Volgens mij heb jij een heerlijke vakantie gehad, buiten wat mindere zaken zoals regen en een matje .

Pebbles, wij speelden ook altijd met 1 groep kinderen. Wij honkbalden heel erg veel, en bussekruit of bussetrap ofzo. En dan nog weleens muren: met een bal tegen de schuurmuur aanschoppen. Of nog wat van die spelletjes op de fiets. In ieder geval altijd met dezelfde buurkindjes, er werd van dat groepje nooit iemand buitengesloten oid, we hoorden gewoon bij elkaar.

Ben vanochtend naar de duinen geweest, lekker hoor om even te wandelen. Twijfelde nog even om daarna door te rijden naar het strand maar toch maar niet gedaan, het waait wel erg hard. En ik had wel zin om Harrie ook nog even te zien. Hier is het wel gewoon zonnig trouwens.

Wij hebben (en willen) geen tv op de slaapkamer dus wij doen nooit film kijken in bed. Altijd op de bank. Wij kunnen 1 deel van de hoekbank voor de bank schuiven zodat je een groot vierkant hebt. Is eigenlijk ook gewoon een soort bed dan .

Ik kijk ook nooit van die series op dvd, kopen jullie dat dan allemaal? Ik vind dat zo duur.

Ik ben moe. Ik slaap best slecht de laatste tijd. Word vaak 's nachts wakker en val dan niet meer in slaap, erg vervelend.
Welkom terug, Dropje! Ben jij twee weken weggeweest? Wat vliegt de tijd zeg. Oh, wacht... jij was al een week weg toen ik vorige week zaterdag terug kwam.

Wanneer komt Vrolijk terug? En Mille?

Morrie, weet je waarom je slapeloosheid (is dat zo?!?) hebt? Volgens mij schreef je eerder al dat je niet piekert.. mmhh, misschien ben je gewoon uitgerust

Wij speelden vroeger ook altijd met een hele groep. Of een iets kleiner groepje omdat kinderen niet thuis waren, maar we gingen alle deuren af en als we compleet waren gingen we bordje bal doen, balletje wegtrap, zevensprong, water en vuur etc. Oeh, nostalgie!

Ben al aardig op weg met het fotoalbum en ik zit echt met een glimlach op mijn gezicht dat album te maken. Wat zien mijn kinderen er gelukkig uit zeg! En wat hebben we dat mooi vast weten te leggen op foto. Als ik zeg dat onze jongens op elkaar gesteld zijn en zo lief zijn samen dan zie je op de foto's precies wat ik bedoel
Klaar!!

En meteen denk ik... waarom begin ik niet aan het fotoalbum van BRS. Het is in een paar uurtjes gebeurd.

Morgen weer werken. Bah.

Heb nog niet in mijn agenda gekeken maar weet dat die eerste week alweer bomvol zit. Ik wil nog niet!!!
Vrolijk zou een week gaan, dus ook alweer terug als het goed is. En Mille blijft nog een week weg volgens mij.

Ik weet niet waarom ik slapeloosheid heb, als dat het is. Ik pieker inderdaad niet, maar ik val slecht in slaap. Heb ik eigenlijk nooit gehad. Meestal als ik niet goed sliep dan was het een nachtje en viel ik tegen de ochtend alsnog in slaap. Dat heb ik nu zelfs niet.

Dat ik uitgerust ben dat is het helaas niet .

Ik moet nog steeds een foto album voor Knorrie maken. Wil het echt graag, want kijk vaak in die van Schorrie. Zeker nu we Knorrie hebben kijk ik vaak of ze op elkaar lijken enzo. Ik heb de foto's al wel in huis, tenminste, de eerste riedel. Dus ik kan zo starten met plakken.....

Succes met morgen weer werken Wind, jij bent echt lang vrij geweest zeker! Ik ook morgen weer werken, ook echt nul zin. Beneden nul zelfs.
Ik heb trouwens echt een beetje decadente kinderen. Schorrie mocht zeggen wat we gingen eten, ivm laatste vakantiedag. Ik had de pannenkoekenmix al op het aanrecht gezet. Maar wat kiest 'ie? Sushi!

We hadden dinsdag ook al sushi gegeten, dus het is een dure week geweest qua eten. Maar wel heerlijk, en Knorrie smult er ook van. Leuk gezicht.
Leuk dat jouw kinderen sushi zo lekker vinden! Omdat ik geen vis lust eten wij eigenlijk nooit vis. GW vindt het wel heel lekker, maar ik denk er niet aan om het a. te kopen en b. klaar te maken en hij ook niet. En dat terwijl het zo gezond is. KW wilde in de vakantie de (gekookte) mosselen van mijn vader proeven en vond ze lekker.

Ik ben 3,5 week vrij geweest. Lang hé?

Vind het ook echt een eeuwigheid geleden dat ik er was.

Door vakantie kijk ik nu extra uit naar mijn verlof (begint in de kerstvakantie).

Mijn ouders belde vanmiddag of ze langs konden komen omdat mijn vader de jongens nog even wilde zien voordat hij weer ging werken (soort afsluiting vakantie ), maar wij hadden al eetplannen op het strand dus gezegd dat het niet uit kwam. Later vond ik dat best sneu en heb ik mijn broertje gebeld en gevraagd of ze ook zin hadden om bij mijn ouders te eten. Dus zaten we onverwacht bij mijn ouders aan tafel. Ze vonden dat echt heel leuk! Ik dnek dat ik het later ook ontroerend leuk zou vinden als de kinderen en aanhang spontaan langs zouden komen.

We zijn lekker op de fiets geweest en KW wilde op zijn eigen fiets. GW zag het niet zo zitten en ik zei meteen ja (natuurlijk..). Als het niet zou lukken dan zou ik hem wel duwen, maar hij heeft het gewoon volgehouden! 5 km heen en 5 km terug. Ben echt super trots!

Heb ik al gezegd dat ik geen zin heb om morgen te werken?

Zal op de LP eens een bericht plaatsen of jullie suggesties willen plaatsen voor onze baby. Jongens- en meisjesnamen want we willen het niet weten. We hebben wel een paar namen die we leuk vinden maar nog geen nummer 1.
Allereerst van harte gefeliciteerd met onze nieuwe Vrolijke baby!

Mooie naam en leuk geboortekaartje!

Ik had alleen nick gedacht Zeempje
Wij ook sinds gisteravond terug. Helemaal fris en fruitig zijn we er weer en het was echt heerlijk. We hebben ons allemaal echt super vermaakt en blij dat we stiekem toch nog ff zijn weggeweest en besloten dat we volgend jaar echt 3 weken weggaan. Goddank hebben we volgend jaar geen dakkapel meer dus heerlijk lang op vakantie.

Wij zijn vrijdagochtend gaan rijden en na 5 uur net onder Parijs gestopt en daar overnacht in een hotel. Via internet last minute geboekt dus echt een heel mooi studio appartement voor 4 personen voor 90 euro dus mazzel met prijs. Volgende dag naar de camping en daar in de middag aangekomen en lekker uitgepakt en nog aan het zwembad gehangen.

Jammer genoeg was de volgende dag, zelfde als Dropje's zondag , de hele dag slecht weer, maar daarna alleen maar mooi weer gehad. Lekker een paar dorpjes bezocht in de week, marktje en verder gehangen aan zwembad aangezien kinderen er niet weg te slaan waren. Maar lekker gegeten, gezwommen en kinderen hebben zich zo leuk vermaakt met allerlei dingen op camping als een circus voorstelling, playback show etc.

Morgen ook werken en net als Wind ff wennen want ben ook 3,5 weken vrij geweest.

Moet zeggen dat het me echt is meegevallen in een tent, maar dat het wel wennen was zonder douche, water en wc. Merk wel dat ik geen hardcore kampeerder ben. Uiteindelijk vond ik het bed heerlijk en was het wel super dat je echt buiten bent. Ik zou ook eerlijk niet weten wa we volgend jaar gaan doen, maar kinderen vonden het wel erg leuk om in een tent te zitten.

Mille de enige nu die nog niet terug is van haar vakantie? Verder alle kippies terug?
Welkom terug, Vrolijk! Jouw week klinkt ook goed!

Volgend jaar weer in een tent?

Ik krijg mijn foto's niet ge-upload op Hyves. Iedere keer loopt die site vast. Zó irritant!
Vrolijk, ik ben blij dat je het naar je zin gehad hebt. Was toch wel een beetje bang dat je het een saaie omgeving zou vinden.

Ben je nog naar de SuperU en Intermarche in Nontron geweest als uitje ?

Deze tenten van deze organisatie zijn ook echt wel super hoor. En jij voelde je er sowieso natuurlijk wel in thuis vanwege de inrichting .

Ga je dan volgend jaar weer last minute boeken, of boek je vooraf?

Gezellig dat je hebt gegeten met je ouders Wind. En ook zo leuk dat je vader de jongens nog even wilde zien. Wat dat soort dingen betreft lijken onze ouders ook echt wel op elkaar hoor.
Morrie, SuperU en Intermarche geweest en nog wat PB gescoord

Maar ben nog vergeten te vertellen dat Mormel een gat in zijn kin heeft! Hij was van de glijbaan afgegaan en toen kwam er nog een kindje aangegleden die tegen hem opbotste en daardoor viel hij met kin op betonnen rand. Daardoor is zijn huid echt gebarsten en moesten we naar huisarts waar het is gelijmd. Jammer dat arts een prutser was en dat we voor 108 euro dus geen dichte kin hebben. Helaas niets aan te doen want huisartsenpost vertelde ook dat de wond nu niet meer gelijmd kan worden. Het arme kind is dus een lidteken rijker, maar bikkel heeft bijna geen kik gelaten.

Wind, weet niet of we volgend jaar weer in een tent gaan want Vrolijkerd wil graag naar Italie en ik wil graag naar Thailand
Ik wil heel erg lui niet terugbladeren, maar nog tips voor vakantievilla's? Wij gaan in meivakantie met vrienden, 4 a 5 stellen een week weg en zoeken dus nu weer een leuk en vooral groot huisje voor 16-20 man.
Hallo Vrolijk, je bent net terug. Wacht maar ff met je vakantievilla .

Wat een gedoe met dat gat in die kin. Zit je ook niet op te wachten in je vakantie.

Maar die PB heb je toch niet bij die supermarkten gekocht? Ik heb daar nog gezocht voor Pebb en zag het niet hangen!
Vrolijk, kijk eens op Villa Sud, Topic Travel en Happy Home voor mooie vakantievilla's.
Klote Hyves
Jawel want grote villa's/huisjes voor veel personen is knap lastig te boeken en te vinden! Of je moet met z'n allen in aparte huisjes, maar dat willen we juist niet want wij vinden het wel leuk om allemaal bij elkaa te zitten.

Morrie, PB in Intermarche gevonden hoor voor Loeder. Voor Mormel was het een beetje saai met bruin en blauw, maar had eigenlijk dan bij een carrefour moeten stoppen.

Tnx Wind!
Hmmm, zou ik dan alleen bij de SuperU gekeken hebben? Of gewoon niet goed gekeken? Stom.

Wil je in Nederland? En wil je op een park of gewoon een particulier huis?
Vrolijk, hi! Als je naar Frankrijk wilt: www.gitesdefrance.com Grotere en kleinere vakantievilla's, van particulieren.
quote:Morrie schreef op 16 augustus 2009 @ 22:00:

Hmmm, zou ik dan alleen bij de SuperU gekeken hebben? Of gewoon niet goed gekeken? Stom.

Wil je in Nederland? En wil je op een park of gewoon een particulier huis?Nee, liever niet in NL en ook liever niet in park. Dus ect graag van particulier en dan minimaal 5 slaapkamers en liefst meerdere badkamers. Dit jaar hadden we huisje in Ardennen en dan 8 slaapkamers, 3 badkamers en grote woonkeuken en woonkamer bestaand uit 2 delen met speel en tv kamer.
quote:dropje schreef op 16 augustus 2009 @ 22:02:

Vrolijk, hi! Als je naar Frankrijk wilt: www.gitesdefrance.com Grotere en kleinere vakantievilla's, van particulieren.

Hai Drop

Jouw sites heeft geen gites voor 16-20 personen volgens mij.
Nee, dat zag ik ook net. In oktober 2007 zijn we met mijn familie voor de 50 jarige bruiloft van mijn oom en tante naar de omgeving van Bouillon geweest, mijn neef had een voormalig hotel afgehuurd, daar had iedere kamer dus een eigen wc en douche. En 1 heel grote professionele keuken en een geweldige eetzaal. Zit me suf te prakkizeren via welke organisatie hij dat had gehuurd!
Volgens mij via Eurorelais. www.eurorelais.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven