VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .

Dit is 'em, you do the math
Ik ga het (klikken op de link dus) gelijk doen Pammie, een momentje......
anoniem_30416 wijzigde dit bericht op 15-08-2009 22:00
Reden: Maar weer e.e.a. verduidelijken....
% gewijzigd
Die tekst rechtsonderin!

Shit. Zie nu ook, dankzij Pammie, dat het armen zijn van de boer ipv een slanke taille van de boerin

Maar de voorbindvariant is leuker.

En nee, dit zeg ik niet uit ervaring!
O, hij toont nu wel het plaatje, net alleen de link. Ik was vooral geintrigeerd door de tekst erbij:

Vleeskleurig dubbele voorbinddildo. Deze dildo is gemaakt van Latex materiaal. Is eenvoudig te bevestigen met behulp van de lederen gesp. Dankzij de buttplug niet alleen genot voor je partner, maar ook voor jezelf. Afmeting dildo: lengte 18cm, dikte 4cm. Afmeting buttplug: lengte: 7cm, dikte: 4,5cm.
Genot voor jezelf met een buttplug.... oké...

Ieder z'n ding zullen we maar zeggen.
Buttplug?!?

Oké...
Misschien heeft het boertje die wel een. Boertjes zijn over het algemeen best kinky denk ik.
Of het boerinnetje van Wind.

Ik ken geen boeren anders zou ik het meteen gaan vragen. Een erg enthousiaste homosexuele collega van me heeft ooit weleens geroepen dat een buttplug een enorme aanvulling is op je sexleven maar goed. Hij heeft een iets andere eh... insteek dan ik
quote:Pammie schreef op 15 augustus 2009 @ 22:11:

Hij heeft een iets andere eh... insteek dan ik
Leuk die waarschuwingsmail via Hyves, maar als ik deze discussie maar niet terug krijg een keer in een sollicitatiegesprek.

Een gewaarschuwd mensch.....
Wat heeft een werkgever nu te maken met jouw voorbinddildo?
Ja Wind, dat krijg je er nou van als je met je echte naam gaat forummen. Ik heb het nooit verstandig gevonden dat jij dat doet.
Wat het ter zake doet in een sollicitatiegesprek?

Een veel gestelde vraag; "hoe flexibel bent u en geeft u eens een voorbeeld"
Dan is Morrie niet zo flex

En jij kunt antwoorden dat je daar zo je hulpmiddelen voor hebt
Flexibel en inventief
Ik ben wel flex, maar ik heb altijd zo'n hekel aan die voorbeeldvragen in een solligesprek. Ik snap ook niet hoe ze weten dat je niet gewoon wat verzint.

Ik ga naar bed, eerst Schorrie naar zijn eigen bed brengen. Nee, eerst Schorrie laten plassen, alles wel in de juiste volgorde.
Trusten!
Bij mijn laatste gesprek hadden ze die voorbeeldvragen ook aan mijn oude baas voorgelegd toen ze hem belde als referentie. Hij heeft exact dezelfde antwoorden gegeven. Vond dat zo grappig.

Ik ga ook naar bed. Trusten buufkes!
Morgen heeft de rest 4 pagina's door te lezen over onkies, voorbinddildo's en Delfse tegeltjes

Fijne zondagmorgen!
Hahaha, heerlijk zo'n buttplug om de zondag mee te starten...

Ik heb een kort nachtje achter de rug. Poppetje begint jetlaggedrag te vertonen, heel jammer. Dacht dat het haar bespaard zou blijven, ze begon zo goed. Vannacht was ze tot half twee wakker, en ik dus ook. Nou ja hoort erbij. Vanmiddag komen mijn schoonouders. Lunchen, daarna gaan we met ze naar het (stink)dierentuintje hier vlakbij, en dan bbq-en. En vanavond moet ik een paar uurtjes iets doen voor mijn werk. Ook best leuk weer.
Zo,dat is inderdaad apart om dit terug te lazen voor het ontbijt.Ik moet zeggen dat ik wel twee keer heb moeten kijken naar de voorbinddildo voordat ik doorhad hoe dat in elkaar zat.Heb daar geen ervaring mee en jullie ook niet zo te lezen.

Ik vond het ook altijd zo genant als we thuis een film keken en daar zat een seksscene in en mijn ouders zaten erbij.Nu is dat bijna bij elke film wel,maar vond het toch altijd minder ontspannen zitten.Nu zijn we ook niet zo vrij opgevoed met bloot en seks.

Met mijn kinderen is dat (nu nog) anders.We gaan met de kinderen in bad/ onder de douche.En lopen boven ook gewoon bloot rond.Ik kan me niet herinneren mijn moeder/vader ooit bloot te hebben gezien.

Maar goed,we gaan nu dus eerst onbijten.

Ik hoor net dat lang de Haagse kust gewaarschuwd wordt om de zee in te gaan ivm sterke onderstroom.
Ter compensatie... lekker ontbijtje dames?

Nou, dat ziet er een stuk beter uit dan die voorbinddildo Pam. En dat ding was ook nog 2dehands?! Ieuw. Ben seksueel best vrij, maar vorbinddildo's gaan ook mij te ver.

De tegeltjes vind ik vooral kinderachtig. Ik zou echt afknappen als ik ergens naar toilet ga en daar hangen ze. Ik had het standje met het boertje en boerinnetje wel direct door, zie ook niet zo goed wat Wind daar in ziet. En ik vermoed dat boertjes niet echt kinky zijn, eerder lomp en onbehouwen.

Kaartje Ely leuk, ik moet er ook aan.

Wind, ik ga het wel zelf ontwerpen, maar misschien wel via hou laten printen uiteindelijk. Moeten we het volgende week even over hebben, hoe ik het dan moet opmaken zodat jij het kan verwerken. Ik wil het graag in Illustrator doen, maar niemand heeft dat programma voor mij en ik ben geen ster in illegaal opsporen en downloaden. Kunnen jij of GW me daar misschien mee helpen of de weg wijzen?

Verder beetje moe. Terwijl jullie hier over Delfst blauwe tegeltjes aan het wauwelen waren hadden Pebblo en ik Bonte Avond. Woehahaha, dat klinkt ook wel weer spannender dan het was. We gingen 22.30 naar bed, 2 afleveringen LOST gekeken, even een intermezzo van andere aard en toen nog 2 afkeveringen gekeken onder genot van augurken, kaas, chips en nootjes in bed. En toen was het half 3! Maar ik heb wel uitgeslapen tot 9 uur!
Jouw avond klinkt ook gezellig, Peb!

GW en ik doen dat ook vaak.. in bed filmpjes/series kijken en dan lijkt ons bed net een picknichkleed

Geen idee hoe je aan Illustrator kan komen. Ik zal GW nog eens vragen of hij écht die cd niet op kan snorren op zolder in één van de verhuisdozen. Kun je het kaartje anders niet in Photoshop maken?

We zijn niet naar het Linneaushof, maar hebben lekker rustig opgestart en nu net pas onder de douche vandaan. Zo even konijn van de buren eten geven en dan even een stukje fietsen denk ik na BRS zijn slaap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven