Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Komt even een hele dikke aan jullie geven.

Rizzie hoe was de echo.

Zal voor je duimen Becky....
zo, net terug van een druk weekend en ik wilde meteen de computer aan zetten om te zien of er nog nieuws was van poll, en ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Wat ongelooflijk oneerlijk is het leven soms! Dit had gewoon een plakkerd moeten worden! Hoe gaat het nu met je? Kan me voorstellen dat je alleen maar kunt huilen, dat doe ik hier al bijna. Hoeveel pech kan een mens hebben?

becky, mijn echo was de 10e goed. Mag as. donderdag alweer, dan voor reguliere controle.

Verder weinig te melden, alles lijkt nu zo nietsbetekenend na het nieuws van poll.

Becky, ik ga heeeeeeeeeel hard voor je duimen dat je 1. zwanger bent en 2. die pap2 alleen maar betekent dat je over een half jaar nog een keer voor controle moet.
Hallo allemaal!!!

Becky, spannend hoor. Nog een paar uurtjes en dan weten we meer. En gefeliciteerd met je nichtje!!!

Polleke, hoe is het met je? Kun je het allemaal een beetje handelen?

Zo, meer heb ik even niet te melden dus ik hou het kort.

Weltrusten iedereen voor straks en tot morgen maar weer.

Dikke kus voor jullie allemaal!
He momo, heb jij je p-day nu verder naar achter gezet? Ik dacht dat je ook ergens deze week al had?
quote:germanwings schreef op 16 augustus 2009 @ 22:19:

He momo, heb jij je p-day nu verder naar achter gezet? Ik dacht dat je ook ergens deze week al had?nee hoor. niets gedaaan. laatste keer was 1 aug, dus zou deze week wel erg vroeg zijn.
hoe laat morgen tribune trouwens???
zou idd wel heel vroeg zijn.... nou dan slaat de zwangerschapsdementie hier gewoon al toe.

Ik had trouwens vanmiddag een feestje, veel zwagneren, oa 1 die 5 dagen verder is en een die 2 weken (!) achter op mij is. Die hadden allebei al een echt buikje...... ik wil ook!

(zo, dat moest ik er even uit gooien)
thee, riz, waren jullie weer goedgekeurd bij de VKs?
Moom, al een gesprongen ei gesignaleerd?

GW, die buik komt heus wel! En, cliche cliche, wat er niet aan komt hoeft er ook niet af.

Riz, ben ook benieuwd naar je echo!

Poll, nog een voor jou, omdat ik gewoon niet zo goed kan schrijven hoe ellendig ik dit allemaal voor je vind en hoe erg ik je -hoewel ik je natuurlijk nauwelijks ken- een succesvolle zwangerschap en een mooi kind gun...
quote:germanwings schreef op 16 augustus 2009 @ 22:26:

zou idd wel heel vroeg zijn.... nou dan slaat de zwangerschapsdementie hier gewoon al toe.

geefnie GW, ben blij dat ik dat schema bij moet houden, zo houd ik het voor mezelf ook goed in de smiezen wie wat waar enzo.

overigens nu we het over het schema hebben: becks, no pressure he,

GW, de tijd komt nog wel dat ook jij verzucht van je pokkel af te zijn.
quote:speculaas78 schreef op 16 augustus 2009 @ 22:31:

Moom, al een gesprongen ei gesignaleerd?

temperatuurtechnisch niet nee. zit nog steeds rond de 36.2 / 36.1 heel soms 36.0. vaag.
ach, weet ik ook wel dat die buik vanzelf komt, en wss ga ik tzt blij zijn met mij niet zo mega pokkel waardoor ik toch nog beter "mobiel" blijf.

Zo, nu duik ik mijn bedje in. Internet op werk deed de afgelopen week raar, dus ik hoop dat ik morgen even kan checken dat becks zwanger is!
voor becks:

quote:DJ Momo schreef op 16 augustus 2009 @ 22:40:

voor becks:

[afbeelding]

ha ha no pressure zegt ze dan.....

ladies, ik weet nog niet of ik morgen ga testen. Vind het veel te spannend en ik hoop zo dat het raak is, maar ben bang voor de teleurstelling. Ik zie het wel en jullie horen het wel.
quote:Becky26 schreef op 17 augustus 2009 @ 01:11:

[...]

ha ha no pressure zegt ze dan.....

ladies, ik weet nog niet of ik morgen ga testen. Vind het veel te spannend en ik hoop zo dat het raak is, maar ben bang voor de teleurstelling. Ik zie het wel en jullie horen het wel. maar ik zit al op de tribune dus je kunt ons nu niet meer te lang laten wachten, anders krijg ik een houten kont.
* DJ Momo neemt ook plaats
duveltje komt even gauw wat lekkere broodjes brengen, en moet gauw naar het werk..

kom vanmiddag even kijken!
husky zit er ook!
overigens, vanmorgen 36.6!
hey moom betekent dat dat casper gisteren voorbij kwam springen? dan klopt dat mooi met wat je verwachtte toch?
dat vermoed ik wel ja. alleen geeft die grafiekjes site nog steeds aan ovulation day: not detected..

GW?
haaaai, wat ontzettend lief dat jullie zitten te wachten maar ik ga vandaag niet testen. Alles wijst erop dat het dadelijk doorbreekt, rugpijn en buikpijn en zo. Als het vandaag niet doorzet misschien morgen, maar ik denk dat het niet nodig is.
aaaah, beckster. ik heb geduld, en wacht wel tot morgen!!
Moom, dat lijkt wel een heuse sprong! Toch wel goed benut hoop ik? Had je ook ovutesten gebruikt deze maand?

beck, ik wacht ook gewoon tot morgen. D'r moet weer eens een zwangere bij. Twee strepen morgen!

Hier 36.2. Ben nu 9 dagen aan het tempen en ik varieer tussen 35.9 en 36.6, dus volgens mij zou ik zo'n beschaafde 0.3 graden stijging stijging niet eens opmerken. :(
@ goed zo momo, geduldig worden we wel hier met z'n allen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven