Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 16 augustus 2009 om 21:01
zondag 16 augustus 2009 om 21:20
Goedemiddag....ehh avond!
Hoe is het dames? Heb toch lekker uit kunnen slapen en naar een vriend geweest. Was gezellig lekker op het terras. Gisteren was het ook erg leuk, behalve die kl*te-file!
Zet net zomergasten op...ff kijken of het wat is.
LM: lang geleden!
Xen: Dat +je nog maar even niet weggooien idd
Ing: Lekker hoor chillen. Wanneer komt piano terug?
MP: Hoe gaat het met je? Je klinkt niet zo relaxed
Heb vanavond zitten chatten met een welshman op mijn iphone. Wat een boom van een kerel zeg! Oud-rugby speler en erg grappig. Zitten keuvelen over Nieuw-Zeeland waar hij ook vaak geweest is. Lekker ding ook wel
Hoe is het dames? Heb toch lekker uit kunnen slapen en naar een vriend geweest. Was gezellig lekker op het terras. Gisteren was het ook erg leuk, behalve die kl*te-file!
Zet net zomergasten op...ff kijken of het wat is.
LM: lang geleden!
Xen: Dat +je nog maar even niet weggooien idd
Ing: Lekker hoor chillen. Wanneer komt piano terug?
MP: Hoe gaat het met je? Je klinkt niet zo relaxed
Heb vanavond zitten chatten met een welshman op mijn iphone. Wat een boom van een kerel zeg! Oud-rugby speler en erg grappig. Zitten keuvelen over Nieuw-Zeeland waar hij ook vaak geweest is. Lekker ding ook wel
zondag 16 augustus 2009 om 21:40
Zo vriendinnetje is weer naar huis, die stond op instorten....en ik op één of andere manier ook! Voel me echt moe...maar gisteravond toch op tijd gaan slapen en zo'n 8/9 uur slaap gepakt!
Ja Ingel...ik ben ook benieuwd hoe hij het vindt... Haha. Er is wel wat te beleven hoor en hij heeft zelf voor de vrijdag gekozen ondanks ik zei dat er dan veel vriendinnen en collega's zijn! We zullen het wel zien, want bij mij weet je het maar nooit
Ja Ingel...ik ben ook benieuwd hoe hij het vindt... Haha. Er is wel wat te beleven hoor en hij heeft zelf voor de vrijdag gekozen ondanks ik zei dat er dan veel vriendinnen en collega's zijn! We zullen het wel zien, want bij mij weet je het maar nooit
zondag 16 augustus 2009 om 21:56
zondag 16 augustus 2009 om 22:08
quote:pop1980 schreef op 16 augustus 2009 @ 22:04:
Ik ga een ko[pje thee zetten en dan in bed liggen. Slapen voor de eerste schooldag lukt me meestal niet zo goed, heb net als die kinderen een beetje spanning. Stom he?
Trusten allemaal!
Dat is "juffen" eigen! Ik heb daar ook altijd last van
(en meerdere collega's met mij!)
Ik ga een ko[pje thee zetten en dan in bed liggen. Slapen voor de eerste schooldag lukt me meestal niet zo goed, heb net als die kinderen een beetje spanning. Stom he?
Trusten allemaal!
Dat is "juffen" eigen! Ik heb daar ook altijd last van
(en meerdere collega's met mij!)
zondag 16 augustus 2009 om 22:30
zondag 16 augustus 2009 om 22:44
- Leeftijd? 22 jaar
- Hoe lang al single? 3 maanden
- Geslacht? Man
- Langste relatie ? 4,5 jaar
- Kortste relatie? 4,5 jaar (me enige)
- Regio? Den Bosch /Breda
- Aan het daten? wil wel
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5
- Sterrenbeeld ? schorpioen
- Kinderen of kinderwens ? hangt van de relatie af
- Hobby's ?
Films, terrasje pakken en cocktails maken.
Wil weer graag gaan daten maar ik kom niemand tegen die ik echt leuk genoeg vind
En op zoek om nieuwe mensen te leren kennen!
- Hoe lang al single? 3 maanden
- Geslacht? Man
- Langste relatie ? 4,5 jaar
- Kortste relatie? 4,5 jaar (me enige)
- Regio? Den Bosch /Breda
- Aan het daten? wil wel
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5
- Sterrenbeeld ? schorpioen
- Kinderen of kinderwens ? hangt van de relatie af
- Hobby's ?
Films, terrasje pakken en cocktails maken.
Wil weer graag gaan daten maar ik kom niemand tegen die ik echt leuk genoeg vind

En op zoek om nieuwe mensen te leren kennen!
zondag 16 augustus 2009 om 23:05
Miranda, sterkte dan de komende weken! (zou hier een knuffel smilie plaatsen ware het niet dat ik nog steeds geen smilies optie heb op een of andere manier dus ik weet alleen hoe ik een en een kan doen!)
Slaap lekker en succes juffen met de eerste dag morgen!
Welkom Dersan! Nog een man! Iemand tegenkomen gebeurt nou eenmaal niet elke dag...veel uitgaan is wat ik doe (en datingsites) Oh en ik schrijf hier ook nog niet zo lang mee, het gaat heeel snel maar gewoon blijven meeschrijven, doe ik ook
Slaap lekker en succes juffen met de eerste dag morgen!
Welkom Dersan! Nog een man! Iemand tegenkomen gebeurt nou eenmaal niet elke dag...veel uitgaan is wat ik doe (en datingsites) Oh en ik schrijf hier ook nog niet zo lang mee, het gaat heeel snel maar gewoon blijven meeschrijven, doe ik ook
zondag 16 augustus 2009 om 23:46