Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Goedemorgen!

Sokje, ik hoop dat het allemaal goed is gegaan vannacht met je ouders. Wat een ellende zeg . Hopenlijk kunnen jullie de komende dagen nog wat regelen.

Alle kinderen uiteindelijk nog gaan slapen. Dat is ook ellendig zeg. Wat een geluk heb ik dan weer, want hier sliep alles voor 20 uur (we hadden ze weer goed uitgeput).

Ik ga nu gauw verder, want A-man moet vandaag op reis voor werk en ik ben dus weer even alleenstaand. Kom dus vanavond wel weer buurten waarschijnlijk als alles op bed ligt en weer opgeruimd is. Nu boterhammen smeren.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat alles goed is gegaan met je ouders, Sok, vannacht.

Sterkte dan vandaag Anky.

Ik heb het drietal op school. Stil in huis hoor.
Esther, ik heb net de vakantielogjes gelezen, op VOL (welkom terug trouwens) maar, misschien zie ik het verkeerd hoor, zeg dat gerust. Maar het klinkt niet zo enthousiast als dat ik je ken. Je stukjes. En dus je vakantie. Maar ik kan het helemaal verkeerd hebben uiteraard.
wel enige mate van kommer en kwel idd.

nacht was goed gegaan. we zaten erg te tobben met zoprg voor vanmorgen, mijn vader kon zijn bed niet uit. Ik kon Slof niet extra brengen op de creche en Sokman kon niet de hele dag vrij nemen. Gelukkig kan hij wel vanmiddag. Voor vanmorgen hebben we een oude buurvrouw gevraagd.

oudste zus heeft extra thuiszorg geregeld, 4 keer per dag en 2 keer 's nachts.

er ligt hier voor me een slagveld met briefjes, maar we hebben het geregeld

ben erg onrustig, wil er het liefst direct heen. heb daarom maar met het spul de ramen gezeemd; Slof vond de emmer met sop erg interessant

ga je nog wat leuks doen vandaag, remma? of deze week?

en succes Anky, met het alleenstaand ouderschap!

en hoe is het met Citro en de ongewild uitgebreide kinderschaar?
Sok, hoefde Poek vandaag nog niet naar school? Fijn dat de thuiszorg geregeld is. Ik snap je onrust maar er zijn nu mensen die op ze letten, komt goed meis

Remma, heb je al een nieuwe hobby bedacht?

Citro, hoe is het bij jou?

Pamman is nog steeds ziek, de dokter belt vanmiddag voor overleg. De kinderen zijn heel lief aan het spelen behalve dan dat Mannie zijn smoothie over de bank goot, precies over de leuning tusen de kussens. De rottigste plek die je maar kunt verzinnen. Wat er van de bank in de was kon zit nu in de wasmachine. Beetje jammer alleen dat ik het binnenkussen stuk trok in mijn poging het buitenkussen eraf te halen.

Maar goed, ze zijn verder ontzettend knuffelig en nu vertellen ze elkaar dat ze van elkaar houden en gaan trouwen
Es, ik heb je logjes ook gelezen kreeg hetzelfde gevoel als Remma (ik was natuurlijk wel bevooroordeeld).

Nip, is de nacht rustig gebleven? Nippi had weer zin om naar school te gaan?
Ik ga soep maken. Deze week gaan we ons leven beteren qua eten. Laatste tijd iets teveel friet en ander slecht spul gegeten. Ik schrok vanmorgen van de weegschaal. Dus nu weer groenten en ander gezond spul.
Nieuwe hobby?? Ja, mijn huis en tuin zijn nog nooit zo schoon geweest (behalve in de kraamweek )

Hoezo bevooroordeeld?? Of hoef ik die niet te snappen?
Waar denkt de dokter aan dan?? Pammeke
Ik was bevooroordeeld omdat ik jouw opmerking over Es d'r log al had gelezen.

De dokter heeft net gebeld, het is gewoon griep en hij is er nog wel een paar dagen zoet mee.

Hier gaat het regenen. Ik dacht dat er een hittegolf zou starten vandaag. Dan zo toch maar even boodschappen doen, ook al hebben ze daar geen zin in.
Oke, ik begrijp em. Toen niet dus.

Oef, ik begreep ook dat er warm weer aan zat te komen, trouwens. Nu is het hier ook drukkend, daar niet van, maar regen, nee daar heb ik geen zin in eigenlijk.
O echt - vraagteken - Ik ben juist superpositief! Het was echt werelds. Misschien een tijdelijke verandering van schrijfstijl - vraagteken -

Het was echt heerlijk hoor.

Denkt Pamman niet dat hij Mexicaanse griep heeft - vr - Paul zou volgens mij al zes porties Tamiflu via internet besteld hebben.

Hier is het nog lekker weer. Hittegolf start morgen volgens mij.

Slapen op vakantie ging niet veel beter dan thuis, Paul moest er og steeds naast tot ze sliep. Gelukkig sliep ze wel snel. We hopen nu op verbetering als de school weer is begonnen. Anders ga ik Pam d'r ortho-dinges bellen.

Ik ging vanmorgen met de kletsen naar tuincentrum. Dat ging zo; 1. naar binnen 2. naar ballenbak 3. mobielnummer op armen van kletsen geschreven, kletsen in ballenbak gegooid. 4. op mijn gemak alle inkomen gedaan (heel wat) 5. karretje bij de kassa geparkeerd 6. kletsen uit ballenbak gevist 7. afrekenen 8 naar huis.

Goed man!
Natuurlijk denkt Pamman dat hij Mexicaanse griep heeft. OM hem te sarren heb ik ook de q-koorts even geopperd . Maar nee, het is gewone griep.

Net naar postkantoor, apotheek, bakker en supermarkt geweest, dat ging ongeveer zo: Mannie, hier komen! Mannie handje geven! Mannie niet hollen! Mannie uitkijken voor de andere mensen! Mannie kom in de auto! Mannie, in de auto! i n d e a u t o N U!!!

Ik ga een taart uitkiezen bij de Hema, de bakker had geen MegaMindytaart.
ik zit hier bij jut en jul ziek. vaders kon gelukkig de deur nog open doen. (wel na drie keer bellen) moeder was erg geschrokken toen vaders ziek werd, maar is nu wel te doen. ik ga zo maar weer eens mijn zoveelste bak koffie drinken
es; die foto van jou en Bel vond ik zo lief!
Hoop dat je vader snel opknapt.

Ik heb ze verplicht naar buiten gestuurd. Vonden ze niet leuk, maar nu wel. Ik ga 2 nieuwe fotodoeken bestellen voor in de gang.
Ach Sok, het is ook wel zielig, zo'n ziek stel. Hoop inderdaad dat ze beiden snel wat beter zijn.

Wat voor fotodoeken Pam -vr- wat staat erop -vr-

Mijn kinderen zijn de hele verdere middag druk geweest in de voortuin, ik had nog een stukje 'braakliggend' terrein tussen paadje , hekje en grote boom, dat heb ik uitgegraven (althans, Paul laten graven) worteldoek gelegd en wit zandgestrooid en daar hebben ze al hun schelpen nu opgelegd. Heel leuk, net een echt strand. Ze vinden het geweldig en ik ben m ooi van al die schelpen en stenenmeuk af. Wah.

Er is ook boeknieuws. Dat zet ik vnvd in de AK
Wat crea Es! Ik heb ze stiekem weggepleurd

Ik heb Pamman 2 jaar terug 2 fotodoeken cadeau gedaan met een portret van de kinderen. Het werd wel weer tijd voor wat nieuws dus we hebben van 2 vakantiefoto's weer nieuwe doeken laten maken. Je kon daar met Irischeques betalen en daar had ik er nog een hoop van dus da's leuk.

Nu keuken ruimen.
Ben je nog bij je ouders Sokje? Hoe gaat het daar? Fijn dat die extra thuiszorg is geregeld.

Zo eens vakantieverhalen van Es lezen, leuk.

En hoe is het bij de Citrusfamilie?

Wij hebben het gisteren erg leuk gehad. Waren bij Acda & De Munnik in het Vondelpark. Kleedje mee en aan de picknick met z'n allen. Ouders eten/drinken, kindjes spelen en ook eten en drinken. Super relaxed!

Vandaag weer aan de bak, was ook leuk weer. Mannie naar school. Die ging alsof hij geen vakantie had gehad, zo makkelijk.

Hoe vond Mini het vandaag Remma? En is Poek al zenuwachtig voor morgen? Wat een kleuters ineens hier zeg, leuk hoor.

Ik moet ook foto's uitzoeken. Lijstjes op de muur moeten ververst (Moppie hangt er nog steeds niet bij, erg hè?). En ik wil uitzoeken voor de nieuwe lijstjes.
Mini is semizoet gaan slapen. Pamman heeft met haar afgesproken dat hij dingen van haar wegneemt als ze niet gewoon gaat slapen. En dat het bang zijn flauwekul is, daar was ze het niet mee eens en toen begon ze snel over iets anders Maar goed. Daarna was het stil.

Ik heb de doeken betaald en een aantal mensen nog cadeausuggesties gemaild voor Mini. Was overigens nog niet makkelijk, kind wist zelf niets en ik ook niet. We zijn zelfs in de speelgoedwinkel gaan kijken om inspiratie op te doen
Het derde kind is redelijk zelfredzaam hoor, dus die verklaar ik kind-af. Hij heeft nog weinig energie en mag niet veel dus veel meer dan af en toe een kind een boekje voorlezen, of een kopje koffie zetten doet ie niet, maar goed, ik hoef er in ieder geval niet de hele tijd achteraan met glaasjes sap. En verder hebben we er maar wat van gemaakt; vanmorgen bij schoonmoeder langs met gebakjes, daarna heeft man de hele middag geslapen, Mandarijn ook, en ik heb huisgehouden en Limoen heeft zichzelf vermaakt, en aan het einde van de middag heb ik ze nog even meegenomen voor een uurtje speeltuin.

Wel een toestand bij je ouders Sok, kan me voorstellen dat je niet rustig zat en er het liefst meteen heen wilde. Fijn dat er meer thuiszorg geregeld is, kan me herinneren dat het niet meevalt extra uren los te peuteren daar. Maar heel hard nodig als ik het zo lees.

Limoen plast weer 3x op een dag in haar broek de laatste dagen, ben er inmiddels van overtuigd dat ze het niet expres doet, zal wel weer blaasontsteking worden met een beetje pech, was de vorige keer ook zo. Mijn "keelontsteking" zet volgens mij niet door gelukkig, ergste pijn is weg, wel een hele irritante kriebel voor in de plaats gekomen, maar goed, daar doe ik het wel voor.

Mobiel nr op de arm, daar heb ik nog nooit aan gedacht, maar dat vind ik wel een goed idee. Die ga ik onthouden.
Wat gezellig Esmee, middagje Vondelpark met muziek!

Ik heb nog een bon liggen voor zo'n foto op doek, moet ik ook maar eens gaan uitzoeken.

Ik moet nog een was vouwen maar ik heb geen zin.

Ik heb trouwens besloten dat ik geen alleenstaand ouder wil worden, tjonge, wat kost dat veel tijd zeg, als je alles alleen moet doen. En ik hoef nog niet eens te werken.
Fijn dat het niet doorzet Citro.

Bij mij hadden ze gister ook mijn mobiele nummer op hun arm. En toen ik alleen met ze in Blijdorp was hadden ze een briefje in hun zak. Mannie wist ook precies te vertellen waarom hij dat nummer er heeft staan.

Pamman is de schone hoezen om de bank aan het doen en daarna gaan we de Prisonbreakfilm kijken.

Byebye!
Pamman zegt 'doei'
Ik zit bij Pluis in de deuropening. Hij kan mijn beeldscherm net niet zien en produceert zoveel herrie dat hij het typen denk ik ook net niet hoort.

Morgen mag hij het weer zelf proberen.

Sok, ben je ondertussen weer thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven