Theehuis

maandag 17 augustus 2009 om 10:25

maandag 17 augustus 2009 om 14:08
quote:Vishnu schreef op 17 augustus 2009 @ 13:10:
Administratie en afwas gedaan. De wasmachine draait op 90 met soda en azijn en de keuken een sopje gehad.
Nu mag ik koffie en daarna was opvouwen (echt enorme berg).Maar dan zit er geen was bij, toch? Of stel ik nu een hele domme vraag? En hoeveel soda en (schoonmaak of gewone?) azijn mik je er dan in?
Administratie en afwas gedaan. De wasmachine draait op 90 met soda en azijn en de keuken een sopje gehad.
Nu mag ik koffie en daarna was opvouwen (echt enorme berg).Maar dan zit er geen was bij, toch? Of stel ik nu een hele domme vraag? En hoeveel soda en (schoonmaak of gewone?) azijn mik je er dan in?
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 augustus 2009 om 14:09
quote:Vishnu schreef op 17 augustus 2009 @ 13:25:
Nog 2 plantjes verpot, koffie gemaakt en de halve senseo ligt nu in de wasbak.
Hans en Mireille, kom er maar in.Oooooh... dat keken Don en ik echt heel vaak 's morgens, toen we net bij elkaar waren. Zo kneuterig, samen ontbijten met Koffietijd op de buis. Dat was in die o, zo fijne tijd dat we nooit op tijd op hoefden te staan, want Don kon zelf zijn tijd indelen en ik was mijn scriptie aan het schrijven. * zwijmel *
Nog 2 plantjes verpot, koffie gemaakt en de halve senseo ligt nu in de wasbak.
Hans en Mireille, kom er maar in.Oooooh... dat keken Don en ik echt heel vaak 's morgens, toen we net bij elkaar waren. Zo kneuterig, samen ontbijten met Koffietijd op de buis. Dat was in die o, zo fijne tijd dat we nooit op tijd op hoefden te staan, want Don kon zelf zijn tijd indelen en ik was mijn scriptie aan het schrijven. * zwijmel *
Loretta is De Mol. Punt.
maandag 17 augustus 2009 om 15:13
Whaha Kess, wat een nostalgie!!
Geen was nee, soms wel vaatdoekjes of schuursponsjes erbij. Handje soda en flinke scheut of 2 azijn.
Was opgevouwen en fris in de kast (wasverzachter Starry Night van Lenor).
Nemo's bed meteen maar afgehaald, zal ik plaatsvervangende nesteldrang hebben?
Geen was nee, soms wel vaatdoekjes of schuursponsjes erbij. Handje soda en flinke scheut of 2 azijn.
Was opgevouwen en fris in de kast (wasverzachter Starry Night van Lenor).
Nemo's bed meteen maar afgehaald, zal ik plaatsvervangende nesteldrang hebben?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

maandag 17 augustus 2009 om 15:28
quote:Star schreef op 17 augustus 2009 @ 15:15:
Ik word altijd zo reuze blij van Hans en Mireille en dat uit ik in rollend over de grond gaan van het lachen.
Ja dat heb ik ook altijd, mijn hartje wordt zo blij van ze! Ze vervullen me met een allesvullend liefdegevoel van in de Gloria.
Ik dacht even dat je iets naars bedoelde, kon het me al niet voorstellen van jou.
Ik word altijd zo reuze blij van Hans en Mireille en dat uit ik in rollend over de grond gaan van het lachen.
Ja dat heb ik ook altijd, mijn hartje wordt zo blij van ze! Ze vervullen me met een allesvullend liefdegevoel van in de Gloria.
Ik dacht even dat je iets naars bedoelde, kon het me al niet voorstellen van jou.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

maandag 17 augustus 2009 om 16:11
Naar aanleiding van het foute kindernamen topic even jeugdliefde luisteren:
http://www.youtube.com/watch?v=O-BxpgP4mjw
Het blijft een mooi liedje
http://www.youtube.com/watch?v=O-BxpgP4mjw
Het blijft een mooi liedje