Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
komt
.
dan
.
ook
.
weer
.
terug
.
dus
.
dan
.
kunnen
.
wij
.
ook
.
weer
.
party-en.
.
Joehoe!
.
Zo, Suup, that'll do the trick.
.
Happy to oblige.
.
ROFL Suup

Ja ik ben door de 500 mails gekomen. Met moeite. En om half 5 was ik er helemaal klaar mee. Ik was kapot!

Jeumig joh ik weet helemaal niet meer hoe dat gaat, werken. Vannochtend bedacht ik me ook al, terwijl ik stond te dreutelen in de badkamer: hoe deed ik dat nou ook alweer...douchen...ontbijten....tanden poetsen...brood voor mee klaarmaken... of ging dat nou andersom.... pff :-)

Net maar heel hard gesport en op tijd naar bed. Want dat moet ook weer: op tijd naar bed. Ach ja...alles went wel weer :-)
Marie, Bloesem toch uit eten met haar man? En dan toch afspraakjes maken met jouw man.;-)

Fijn dat je zo geniet van je vakantiegevoel. En je hebt nog bijna 3 weken

Darly dat is best heftig 500 mails. Beetje op tijd naar huis gegaan dus vandaag?

Iemand nog een slaapmutsje?
Hahahaha, jahaaaaa, Bloes maakt afspraakjes met mijn man voor later in de week! Hoevinnewedie.

Vakantie rules! Ik werd vandaag nog wel een paar keer zakelijk gebeld (jammer; maar dat heb je in functies waarbij er geen vervanging is), maar voor de rest geniet ik me suf.

O, help me herinneren dat ik NOOIT meer naar Private Practice kijk. Heb me de ogen uit mijn hoofd zitten janken vanavond. Kan ook een symptoom van menstruatieklachten bij proxy zijn natuurlijk.

Ik gris een heel snel slaapmutsje mee want ik wil op tijd naar bed. Ik word haske moe van vakantie hebben.
.
**geeft vitamine B-complex aan M'anas**

**en neemt zelf een slokje tijmsiroop**

Vriendin R is hier. En die heeft Singstar. En dat hebben we 3 uur lang gedaan. Ik kan volgens de spelpjoeter best aardig zingen, maar lijd aan hetzelfde syndroom als waar mijn zangjuf last van had. Ik doe wat ik wil - en dat klinkt mooi hoor - maar niet wat er staat en daarom krijg ik maar niet genoeg punten om iedereen te verslaan. Flauw Wat een cool spel!

500 mails is Te Veel. Gewoon deleten bij binnenkomst. En dan zeggen 'heb je mijn autoreply niet gekregen?'

Suup, misschien moet je de vib even afspoelen voor volgend gebruik. Wie weet zit er wel bleek op
*zet koffie neer*

De werkende weer suces vandaag.

De vakantievierder geniet!!!

Mijn wekkerwerte niet vanmorgen en nu werd ik net wakker. Nou ja niet echt verslapen. Wil ik uit bed stappenkomt poezenbeest gezellig tegen me aan liggen. Oeps moest toch echt eruit.
**neemt koffie en gaat nu echt terug in het Gareel**
Succes met het gareel Tila.

Ben benieuwd hoeveel mails jij hebt.
Welkom in het Gareel Tila, hoe bevalt het?

Suup al op werk aangekomen en aan de koffie?
Het Gareel is hier niet op zijn afspraak komen opdagen. En daardoor kwamen Mops en ik vandaag al bijna weer te laat op school. De Vakantiemodus, nog steeds heerser van ons huis, heeft mij namelijk afgeleerd mijn wekker te zetten, en dat had ik vannacht dan ook niet gedaan.

Gelukkig werd Mops nog iets voor achten uit zichzelf wakker, en ik dus ook. Pfff... net op tijd kwamen we op school aan.

Ik ben er niet van, hoor; werkweken. Blergh.

Waarmee maakt jouw schoonmaakster trouwens schoon, Suup? Clit Bang... euh..Cillit Bang??? Geweldig verhaal!
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven