Vreemdgaande foute mannen: zo fout, maar zo lekker!

18-08-2009 09:16 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-forum-lezers,

Hartelijk dank voor jullie reacties! Wij zijn twee studentes psychologie/seksuologie en doen op dit moment onderzoek naar normen en waarden in buitenechtelijke seksuele relaties.

Het verhaal is niet echt (inderdaad fake!), maar wel op waarheid gebaseerd. Het is een samenstelling van andere verhalen op diverse forums en een beetje uit de bekende duim gezogen. We proberen diverse forums uit en schaven het bij om andere reacties te ontlokken. Idd, een versie hiervan stond ook op het FOKforum.

Jullie reacties zijn echter VEEL leuker en nuttiger, dus complimenten en veel dank dames!

Helaas zijn we vergeten de Poll-optie te gebruiken.

Groeten,

Brigitte en Tanja
anoniem_90816 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 17:59
Reden: Uitleg verhaal
% gewijzigd
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:43:

Nou nou Lad en Esra, de fout ligt bij de bedriegende partij. Vermoord je die in 1 haal door of vinden jullie elkaar dan weer in het gezamenlijk afslachten van de derde partij?Mee eens! Neemt niet weg dat al het gal wat TO zelf heeft toch echt dr eigen ding is. Zij nam hem in bed en met veel genoegen zo te lezen. Dan neem je de mindere kanten er ook maar bij.
"Mijn vrouw begrijpt me niet"

Tsja, dan zit er niets anders op dan vreemdgaan, toch? Wat nou werken aan je relatie. Je kunt je niet voorstellen hoe het voor haar is? Niet jouw probleem?

Schelden mag hier niet, maar ik zou er bijna een ban voor over hebben om te kunnen zeggen hoe ik over je denk.
Ik vind hier dingen van.
En trouwens!! Over foute mannen gesproken.. Zelf ben je ook, licht uitgedrukt, behoorlijk fout!
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 augustus 2009 @ 09:54:

"Mijn vrouw begrijpt me niet"

Tsja, dan zit er niets anders op dan vreemdgaan, toch? Wat nou werken aan je relatie. Je kunt je niet voorstellen hoe het voor haar is? Niet jouw probleem?

Schelden mag hier niet, maar ik zou er bijna een ban voor over hebben om te kunnen zeggen hoe ik over je denk.Fluister me maar in, dan zeg ik het wel.
Geen bijzonderheden
Het wachten is nu op een scheldkannonade van KarinCompaq, de bedrogen echtgenote. En een calimeropost van de vreemdganger PeterDell.
quote:loomii schreef op 18 augustus 2009 @ 09:59:

Het wachten is nu op een scheldkannonade van KarinCompaq, de bedrogen echtgenote. En een calimeropost van de vreemdganger PeterDell.
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2009 @ 09:56:

[...]

Fluister me maar in, dan zeg ik het wel. Ik wil niet dat je een ban krijgt. Ik heb je hier veel te hard nodig
Ik vind hier dingen van.
quote:loomii schreef op 18 augustus 2009 @ 09:59:

Leuk om mee te spelen ja.

Hij speelt ook met jou en achter je rug om, ben je een goedkope neukdoos.

Ik vind het niks gek, dat mannen geen respect hebben voor zulke weg gooiers.
quote:BrittaAcer schreef op 18 augustus 2009 @ 09:16:

Quote OPZielig mens ben jij zeg
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 10:14
Reden: Provoceren
% gewijzigd
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 augustus 2009 @ 10:02:

[...]

Ik wil niet dat je een ban krijgt. Ik heb je hier veel te hard nodig Das ook weer waar. Ik ben er gewoon.
Geen bijzonderheden
Conclusie: Once a cheater, always a cheater

Stressed is just desserts spelled backwards
Dan mime ik het wel:

TO, je bent een @#$ !! %&* @@ ^&% !!@##$$ !!!* En dan zeg ik het nog netjes.

(* Vreselijke scheldwoorden en vervloekingen die de Viva-angels niet durven te vertalen. )
Ik vind hier dingen van.
quote:BrittaAcer schreef op 18 augustus 2009 @ 09:16:

Quote OP*edit*
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 10:28
Reden: Provoceren+belediging
% gewijzigd
quote:Sabeltandcavia schreef op 18 augustus 2009 @ 10:14:

Dan mime ik het wel:

TO, je bent een @#$ !! %&* @@ ^&% !!@##$$ !!!* En dan zeg ik het nog netjes.

(* Vreselijke scheldwoorden en vervloekingen die de Viva-angels niet durven te vertalen. )You go girl!
Geen bijzonderheden
Mijn god, het zou je buurvrouw maar zijn. Die zou je toch heel langzaam op een zeer pijnlijke manier vermoorden?
De volgende forummer die onnodig de OP quote kan per direct een blokkade voor de duur van 2 weken verwachten.
quote:Viva Angel5 schreef op 18 augustus 2009 @ 10:29:

De volgende forummer die onnodig de OP quote kan per direct een blokkade voor de duur van 2 weken verwachten.

Ik was de eerste, just in case.

Dat mag tegenwoordig toch nog wel?

Ben je een beetje humeurig, Five?
Geen bijzonderheden
Het is gewoon iri, om zulke lappen tekst, te quoten.

we weten toch waar het over gaat.

Tenminste dat dacht ik, toen ik aan het door scrollen was.
Nee Yasmijn, dat "mag" al een hele poos niet, omdat men ons daarmee met extra werk opzadelt. Als TO haar posts edit, wat haar goed recht is (dat recht heeft iedereen, daar is massaal vóór gestemd destijds), dan moeten wij alle quotes editten. Zo'n quote van een OP "voor de zekerheid" is bovendien provocerend, ongeacht hoe mijn humeur is.

Jullie lijken soms wel een stel kleuters met je quotes, zodat er maar doorgepost kan worden over hoe een TO dan wel niet is in jullie ogen. Lekker blijven hakken.

Maar binnenkort (na de volgende Angelchat) wordt het officieel opgenomen in de regels, dus keep going, heb ik tenminste weer wat te bannen. Duh.
Soms dient men de OP onmiddelijk te quoten, omdat je al aan je water voelt dat TO het er niet mee eens gaat zijn en de boel weghaalt.
Geen bijzonderheden
VA5 : ik wist niets van die regel. (nu dus wel)
quote:LemonLime schreef op 18 augustus 2009 @ 09:44:

Zeeprest, ik dacht dat ik de enige met sla-neigingen was Niet dus Vrouwen met dit soort gedrag en karakter staan bij mij op een zwarte lijst. Mede doordat ik het zelf ook heb meegemaakt. Als je als "minnares" niet weet dat je kerel een vrouw en kinderen thuis hebt zitten, hoor je mij daar echt niet over. Maar ga je na het ontdekken daarvan moedwillig door met neuken van...quote:lichtpuntjes schreef op 18 augustus 2009 @ 09:53:

Ben je een eersteklas ..... (vul zelf maar in).... in mijn ogen
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 10:43
Reden: Beledigen
% gewijzigd
owh op die fiets, met quoten.

Ja dat kan ik ook wel begrijpen
Dank voor het illustreren van het kleuterniveau Yas. Boehoee zij haalt het weer weg, kom, snél kopieren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven