Vreemdgaande foute mannen: zo fout, maar zo lekker!

18-08-2009 09:16 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-forum-lezers,

Hartelijk dank voor jullie reacties! Wij zijn twee studentes psychologie/seksuologie en doen op dit moment onderzoek naar normen en waarden in buitenechtelijke seksuele relaties.

Het verhaal is niet echt (inderdaad fake!), maar wel op waarheid gebaseerd. Het is een samenstelling van andere verhalen op diverse forums en een beetje uit de bekende duim gezogen. We proberen diverse forums uit en schaven het bij om andere reacties te ontlokken. Idd, een versie hiervan stond ook op het FOKforum.

Jullie reacties zijn echter VEEL leuker en nuttiger, dus complimenten en veel dank dames!

Helaas zijn we vergeten de Poll-optie te gebruiken.

Groeten,

Brigitte en Tanja
anoniem_90816 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 17:59
Reden: Uitleg verhaal
% gewijzigd
Wat ben jij een koude b*tch zeg. Je maakt moedwillig een gezin kapot maar doet het af met 'ik ben hier het slachtoffer want mij wordt de zwarte piet toegespeeld terwijl ik alleen maar seks heb met een man die een vrouw en kind heeft'. Hier kan ik met mijn hoofd niet bij...Echt niet...
Sneu wijf.
Volgens mij ben jij jaloers dat hij met haar verder wil en niet met jou.
Al ben ik zeer groot voorstander van speelgoed delen. Dit type speelgoed deel je niet als je in een relatie zit. Tenzij je een openrelatie hebt.

Dat jij hem een huilebalk vind is jouw probleem. Jij hebt hem in je bed genomen, jij bent ook door blijven gaan. Niemand die je verplichtte om met die slappe zak door te gaan. Dus je kunt wel afgeven op hem. Maar vind het een tikkie theatraal van je.
Hou je zelf niet zo voor de gek. Je spiegelt je eigen gevoelens op zijn vrouw. Kennelijk voel je hartstikke veel voor hem anders zou je al die vermoeiende dingen niet voor lief nemen, en probeer je nu jezelf wijs te maken dat hij een lul is (voor mij is dat overduidelijk) en dat jij geheel niet schuldig bent aan deze situatie (ben je wel imo).

Wie is hier nou een naieve vragende kut?
Oh ik ben ook geen heilige, maar ik zou het allemaal meteen afkappen als ik smsjes zou krijgen. En hysterisch? Hoe zou jij het vinden als je vent en de vader van je kind er een ander op nahoudt en de boel bijeen liegt? Zou je ook niet een tikkeltje emotioneel reageren? Om dan te concluderen dat ze een stom wijf is en dat hij daarom met jou ligt te krikken is wel erg....sneu.

Ik blijf bij mijn eerste indruk: jij hebt er de pest in dat hij toch niet voor jou kiest en hebt best genoten van je rol als 'fatale vrouw.'
Nul dagen lid.
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:24:

Ik blijf bij mijn eerste indruk: jij hebt er de pest in dat hij toch niet voor jou kiest en hebt best genoten van je rol als 'fatale vrouw.'Eens, het ligt er meters dik bovenop zelfs.
Gadverdamme, foute bitch.

Fleur, ik pak de OP, voor de zekerheid
Geen bijzonderheden
Wat een arrogantie :puke: .

Wees er maar trots op....
The time is now
Van getrouwde mannen blijf je af en als je dat bij mij flikte dan ging ik verder dan bedreigingen!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
sommige vrouwen laten zich graag gebruiken....zelfs met keihard bewijs. Prima toch, zolang jij niet in zijn verhaaltjes trapt maar als ik het zo lees, denk je er aardig nuchter over.
quote:BrittaAcer schreef op 18 augustus 2009 @ 09:16:

Quote OP

Done,

En jij hebt het over foute mannen. Jij bent een hele hele hele foute vrouw.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 09:54
Reden: Provoceren
% gewijzigd
Geen bijzonderheden
Weer hebben ze nachtenlang gepraat, zogenaamd alles uitgepraat en geaccepteerd etc en zijn wéér tot de conclusie gekomen dat er nog voldoende fundering is om verder te bouwen aan hun relatie (…….. heeft ze dan echt niet door dat hij liegt?!). Hij heeft alles bij mij neergelegd, dat ik degene was met de gevoelens voor hem etc. Niet waar dus, want hij was overduidelijk meer van mij gecharmeerd dan ik van hem, maar goed, het zij zo.

Ik heb haar nu toch een keer gereplyed, dat niet alles is wat het lijkt, maar óf begrijpt ze me echt niet, of wil ze me niet begrijpen. Blijkbaar vindt ze het heerlijk om mij als de zwarte piet te zien en de oorzaak van al het kwaad, zodat ze zich niet op haar eigen problemen of haar man hoeft te richten. Hun relatie was al K*T voordat hij met mij contact opnam, maar blijkbaar was ze dat even vergeten. Nu zegt hij dat hij helemaal voor z’n gezin gaat en ik heb daar vrede mee. Ik ben wel klaar met hem en zijn gejank (zelfs nadat hij 2 x was klaargekomen, zat hij letterlijk janken dat hij zo zielig was en z’n gezin zo miste etc: hoezo een afknapper, LOSER, eerst ff lekker aan je gerief komen en dan het slachtoffer gaan uithangen, bleh!).

Ik ben alleen bang dat zijn vrouw hem nooit meer kan vertrouwen, want dit was niet de eerste keer dat hij vreemd is gegaan. En ze zou toch beter moeten weten, want de vorige keer dat hij dat deed, was het met haar, terwijl hij in een andere relatie zat. Ik heb bij meerdere telefoongesprekken tussen hun gezeten en de leugens die hij haar vertelde, logen er niet om.

Ik vraag me toch echt oprecht af, afgezien van het feit dat zij er zelf van overtuigd is dat er een definitieve keuze is gemaakt door hem voor zijn gezin (terwijl er naar mijn idee geen keuzemoment is geweest voor wat betreft een relatie met haar of een relatie met mij, maar goed, blijkbaar vindt ze dat ook een fijn verhaal om te geloven), of zij echt weer gelukkig met elkaar gaan worden.

Volgens mij ligt achterdocht en wantrouwen altijd op de loer en ligt de basis van hun “hernieuwe” relatie in zijn leugens, het fundament is zo gammel als wat, want de hele waarheid zal ze nooit te horen krijgen. Zij heeft nooit de bevestiging gehad van hem (of van mij) wat er daadwerkelijk allemaal gebeurd is en zij denkt dat er slechts de intentie was om met elkaar het bed in te duiken en dat we 1 keer gezoend zouden hebben en dat hij toen afgehaakt is…hoe naief kun je zijn, maar misschien maar beter zo, ze gelooft gewoon alles wat hij zegt. Of misschien wil ze het graag geloven om zo haar gezin bij elkaar te houden, kan ook.

Conclusie: Once a cheater, always a cheater; overduidelijk geen relatiemateriaal, maar wat zijn foute mannen toch lekker (om mee te spelen)!

Je kan wel zo stoer doen, maar tussen de regels door blijkt wel dat het ergens toch wringt. Want als jij echt alleen maar met hem speelde en haar mening over jou je niks kon schelen, dan had je dat mailtje niet beantwoord en niet geschreven dat je vreesde dat zij hem echt niet kan vertrouwen.

Conclusie: ondanks dat je het nooit zal toegeven, leef je toch wel een beetje met haar mee en vind je het toch wel sneu allemaal.
Foute mannen, foute vrouwen. Jij bent een hele foute. M

Maar goed, klopt hoor dat zo'n man niet deugt. Maar de etterende blaren op je billen hebben geduld. Die krijg je nog wel.
Da's een lid van niets, Loomii.
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2009 @ 09:26:

Gadverdamme, foute bitch.

Fleur, ik pak de OP, voor de zekerheid
Ja maar dames, jullie kunnen wel hoog van de toren blazen maar sommige vrouwen zijn gewoon DOM en laten het gebeuren.

Kijk, als TO geen relatie wilt met hem en niet gaat zitten wachten op hem, dan doet ze zichzelf toch niet tekort.
quote:fleurtje schreef op 18 augustus 2009 @ 09:28:

[...]

Dat heeft de ervaring ons geleerd, niet dan?
Geen bijzonderheden
Wat vind ik het toch jammer dat zijn vrouw hem terug genomen heeft. Want eigenlijk gun ik zo'n man veel meer een vrouw zoals jij.

Je schrijft:Ik had er geen problemen mee dat hij een partner had, dat was zijn eigen beslissing en niet mijn probleem.

maar aan het eind van het verhaal schrijf jeIk vraag me toch echt oprecht af, afgezien van het feit dat zij er zelf van overtuigd is dat er een definitieve keuze is gemaakt door hem voor zijn gezin ), of zij echt weer gelukkig met elkaar gaan worden.

Zoek eerst de betekenis van het woord oprecht maar eens op in het woordenboek, want uit je bericht maak ik op alleen maar op dat jij allesbehalve een oprecht persoon bent.
sorry- twee keer
Triest
Geen bijzonderheden
Als je niks voor zo'n seksvriendje voelt, dan ga je niet met z'n vrouw communiceren hoor. Je wil gewoon stoken, cocurreren, de typische kutnijd. Dan zeg je: jammer, de seks was goed maar hier raak ik niet in verwikkeld, en ga je op zoek naar een ander neukertje, al dan niet getrouwd.

En al voel je wel wat voor 'm, dan ga je nog niet met z'n vrouw communiceren. Dat heet een concurrentiestrijd aangaan, een 'nanananananana'-mentaliteit. Heel naar. Ik zie 't mezelf al doen zeg, nee dankje feestelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven