Vreemdgaande foute mannen: zo fout, maar zo lekker!

18-08-2009 09:16 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva-forum-lezers,

Hartelijk dank voor jullie reacties! Wij zijn twee studentes psychologie/seksuologie en doen op dit moment onderzoek naar normen en waarden in buitenechtelijke seksuele relaties.

Het verhaal is niet echt (inderdaad fake!), maar wel op waarheid gebaseerd. Het is een samenstelling van andere verhalen op diverse forums en een beetje uit de bekende duim gezogen. We proberen diverse forums uit en schaven het bij om andere reacties te ontlokken. Idd, een versie hiervan stond ook op het FOKforum.

Jullie reacties zijn echter VEEL leuker en nuttiger, dus complimenten en veel dank dames!

Helaas zijn we vergeten de Poll-optie te gebruiken.

Groeten,

Brigitte en Tanja
anoniem_90816 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 17:59
Reden: Uitleg verhaal
% gewijzigd
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:28:

Da's een lid van niets, Loomii.Nul dagen lid én een procovo....., ehh... provoco, ehh.... opruierige OP doen mij vermoeden dat TO zin had in een leuke forumdag.
't Is ook zo'n inconsistent verhaal.
Goh, zulke foute vrouwen bestaan dus ook... Triest hoor! En wat egoìstisch zeg!

Wat wil je nu eigenlijk met deze post? Medeleven? Goedkeuring? Ben bang dat je dat hier niet krijgt!
Onzin om te zeggen dat je niets met haar te maken hebt of dat het jouw probleem niet is. Zo gauw jij met zo'n hufter in bed duikt, maak je er deel van uit...van het probleem! Maar het is natuurlijk makkelijker om te zeggen: Hij is getrouwd, hij belzaert zijn vrouw etc. Maar daar werk jij wel aan mee hoor... Dus jij bent in mijn ogen een hele foute vrouw!
TO, je verbaast je erover dat zij jou niet begrijpt?!

Wat denk je zelf, heb je er ooit aan gedacht hoe zij zich moet voelen of zat je daarvoor teveel in je ivoren ego-toren?
Conclusie: Once a bitch, always a bitch; overduidelijk geen relatiemateriaal, maar een egoïstisch wijf die alleen denkt aan haarzelf.
Stressed is just desserts spelled backwards
En die kan ze krijgen ook hoor, wat mij betreft. Tenzij ze zich over een paar minuten op haar teentjes getrapt gaat voelen en haar post weghaalt. Maar gelukkig heeft Yasmijn dat al geregeld
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:36:

't Is ook zo'n inconsistent verhaal.

Na enig herlezen: ja.

Kan wel een 'peiling' zijn, vooral na het lezen van de 'conclusie'.
Geen bijzonderheden
TO is gewoon geen relatiemateriaal en nooit geweest ook. Maar dat lijkt me ook wel logisch, kan werkelijk geen sympatiek iets in haar post vinden.

Op de rest ga ik niet eens in. Denk dat de analyse van de andere dames verder meer dan prima klopt.
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:36:

't Is ook zo'n inconsistent verhaal.Maar wat als het verhaal niet meer dan dat is maar dus wel waar is? Dan loopt er IRL dus echt een vrouw als TO rond...Scary thought...
quote:esra schreef op 18 augustus 2009 @ 09:26:

Van getrouwde mannen blijf je af en als je dat bij mij flikte dan ging ik verder dan bedreigingen!Ik ook.
Wat een kansloos mokkel ben jij zeg! Ben je zo vaak gekwetst in de liefde, dat je moedwillig een gezin naar de donder helpt?

Ik blijf me maar afvragen wat zulke vrouwen als jou bezielt!

Zijn vrouw is oerdom, om hem maar keer op keer terug te nemen, na zo vaak besodemieterd te zijn. Zwak persoon in mijn ogen.

Maar jij!!!!!

God, wat zou ik jou graag een goed pak slaag willen geven!! Stoom komt me uit de oren en neus zetten..zo'n pesthekel heb ik aan vrouwen zoals jou!
Zulke vrouwen zijn er genoeg hoor LemonLime.

Nou nou Lad en Esra, de fout ligt bij de bedriegende partij. Vermoord je die in 1 haal door of vinden jullie elkaar dan weer in het gezamenlijk afslachten van de derde partij?
Zeeprest, ik dacht dat ik de enige met sla-neigingen was
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:43:

Zulke vrouwen zijn er genoeg hoor LemonLime.

Nou nou Lad en Esra, de fout ligt bij de bedriegende partij. Vermoord je die in 1 haal door of vinden jullie elkaar dan weer in het gezamenlijk afslachten van de derde partij?Ik ben soms een beetje naïef geloof ik Digitalis En ik ben zeker geen lieverdje maar deze vrouw slaat echt alles.
TO, kijk jij wel hééél goed uit met oversteken en zo?
Dat je zo kansloos spreekt over zijn vrouw vind ik persoonlijk nog tot daar aan toe. Dat is inderdaad gewoon kutnijd. Maar je hebt niet eens gedacht aan zijn kinderen. En je wilde hem niet eens! Zei je.... Alleen voor de sex! Zei je.

Het siert je dat jij, puur om je eigen lusten te bevredigen een paar kinderen een hele hoop illusies afneemt. En dat was uiteraard sarcastisch bedoeld.

Ik vind je een eng naar mens. En ik denk dat als je een van mijn vriendinnen was je nu ook bij mij 'exit' was.....
Dus je typt een ellenlang verhaal om vervolgens tot de conclusie te komen dat vreemdgaande mannen fout zijn, maar wel heel erg lekker?
quote:Bronny schreef op 18 augustus 2009 @ 09:47:

TO, kijk jij wel hééél goed uit met oversteken en zo? Bronny toch.
Volgens mij zit TO met een grijns de reacties te lezen. Nul dagen lid, dit was haar bedoeling.

De Vivakippen moeten tokken in het hok.

Gelukt.
Geen bijzonderheden
quote:phillippa schreef op 18 augustus 2009 @ 09:48:

Dus je typt een ellenlang verhaal om vervolgens tot de conclusie te komen dat vreemdgaande mannen fout zijn, maar wel heel erg lekker? Verwachtte je een diepzinnigere conclusie van iemand die zoiets schrijft?
droom lekker verder Britta zoals je het hebt opgeschreven hoop je dat het zal gaan, in werkelijkheid ontwaakt zij in zijn armen en lig jij moederziel alleen....succes met je karakter ook.
quote:yasmijn schreef op 18 augustus 2009 @ 09:49:

Volgens mij zit TO met een grijns de reacties te lezen. Nul dagen lid, dit was haar bedoeling.

De Vivakippen moeten tokken in het hok.

Gelukt.Zullen we dan gewoon met z'n allen niet meer reageren? Zou wel een mooie stunt zijn.
Zou jij niet hysterisch zijn als je weet kreeg van een ander die loopt te besteuken in je relatie en nota bene vreemdgaat?

En niet gediend van haar gebel..., en zij moet wel gediend zijn van jouw buitenechtelijke avontuurtjes met haar partner?

Je bent een eersteklas ..... (vul zelf maar in)
Pure provocatie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven