Vreemdgaande foute mannen: zo fout, maar zo lekker!
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:16
Beste Viva-forum-lezers,
Hartelijk dank voor jullie reacties! Wij zijn twee studentes psychologie/seksuologie en doen op dit moment onderzoek naar normen en waarden in buitenechtelijke seksuele relaties.
Het verhaal is niet echt (inderdaad fake!), maar wel op waarheid gebaseerd. Het is een samenstelling van andere verhalen op diverse forums en een beetje uit de bekende duim gezogen. We proberen diverse forums uit en schaven het bij om andere reacties te ontlokken. Idd, een versie hiervan stond ook op het FOKforum.
Jullie reacties zijn echter VEEL leuker en nuttiger, dus complimenten en veel dank dames!
Helaas zijn we vergeten de Poll-optie te gebruiken.
Groeten,
Brigitte en Tanja
Hartelijk dank voor jullie reacties! Wij zijn twee studentes psychologie/seksuologie en doen op dit moment onderzoek naar normen en waarden in buitenechtelijke seksuele relaties.
Het verhaal is niet echt (inderdaad fake!), maar wel op waarheid gebaseerd. Het is een samenstelling van andere verhalen op diverse forums en een beetje uit de bekende duim gezogen. We proberen diverse forums uit en schaven het bij om andere reacties te ontlokken. Idd, een versie hiervan stond ook op het FOKforum.
Jullie reacties zijn echter VEEL leuker en nuttiger, dus complimenten en veel dank dames!
Helaas zijn we vergeten de Poll-optie te gebruiken.
Groeten,
Brigitte en Tanja
anoniem_90816 wijzigde dit bericht op 18-08-2009 17:59
Reden: Uitleg verhaal
Reden: Uitleg verhaal
% gewijzigd
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:36
Onzin om te zeggen dat je niets met haar te maken hebt of dat het jouw probleem niet is. Zo gauw jij met zo'n hufter in bed duikt, maak je er deel van uit...van het probleem! Maar het is natuurlijk makkelijker om te zeggen: Hij is getrouwd, hij belzaert zijn vrouw etc. Maar daar werk jij wel aan mee hoor... Dus jij bent in mijn ogen een hele foute vrouw!
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:42
Wat een kansloos mokkel ben jij zeg! Ben je zo vaak gekwetst in de liefde, dat je moedwillig een gezin naar de donder helpt?
Ik blijf me maar afvragen wat zulke vrouwen als jou bezielt!
Zijn vrouw is oerdom, om hem maar keer op keer terug te nemen, na zo vaak besodemieterd te zijn. Zwak persoon in mijn ogen.
Maar jij!!!!!
God, wat zou ik jou graag een goed pak slaag willen geven!! Stoom komt me uit de oren en neus zetten..zo'n pesthekel heb ik aan vrouwen zoals jou!
Ik blijf me maar afvragen wat zulke vrouwen als jou bezielt!
Zijn vrouw is oerdom, om hem maar keer op keer terug te nemen, na zo vaak besodemieterd te zijn. Zwak persoon in mijn ogen.
Maar jij!!!!!
God, wat zou ik jou graag een goed pak slaag willen geven!! Stoom komt me uit de oren en neus zetten..zo'n pesthekel heb ik aan vrouwen zoals jou!
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:46
quote:Digitalis schreef op 18 augustus 2009 @ 09:43:
Zulke vrouwen zijn er genoeg hoor LemonLime.
Nou nou Lad en Esra, de fout ligt bij de bedriegende partij. Vermoord je die in 1 haal door of vinden jullie elkaar dan weer in het gezamenlijk afslachten van de derde partij?Ik ben soms een beetje naïef geloof ik Digitalis En ik ben zeker geen lieverdje maar deze vrouw slaat echt alles.
Zulke vrouwen zijn er genoeg hoor LemonLime.
Nou nou Lad en Esra, de fout ligt bij de bedriegende partij. Vermoord je die in 1 haal door of vinden jullie elkaar dan weer in het gezamenlijk afslachten van de derde partij?Ik ben soms een beetje naïef geloof ik Digitalis En ik ben zeker geen lieverdje maar deze vrouw slaat echt alles.
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:47
Dat je zo kansloos spreekt over zijn vrouw vind ik persoonlijk nog tot daar aan toe. Dat is inderdaad gewoon kutnijd. Maar je hebt niet eens gedacht aan zijn kinderen. En je wilde hem niet eens! Zei je.... Alleen voor de sex! Zei je.
Het siert je dat jij, puur om je eigen lusten te bevredigen een paar kinderen een hele hoop illusies afneemt. En dat was uiteraard sarcastisch bedoeld.
Ik vind je een eng naar mens. En ik denk dat als je een van mijn vriendinnen was je nu ook bij mij 'exit' was.....
Het siert je dat jij, puur om je eigen lusten te bevredigen een paar kinderen een hele hoop illusies afneemt. En dat was uiteraard sarcastisch bedoeld.
Ik vind je een eng naar mens. En ik denk dat als je een van mijn vriendinnen was je nu ook bij mij 'exit' was.....
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:49
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:50
dinsdag 18 augustus 2009 om 09:53