De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:44
quote:HotCherryPoptart schreef op 18 augustus 2009 @ 13:40:
[...]
De smiley was omdat ik af en toe ook ineens weer veel koffie drink. Meestal houd ik het bij thee en een of twee koffie, maarikheb periodes. Al kies ik dan wel voor decaf koffie.
Nee Decaf vind ik niet lekker, dan mis ik iets
Ik tel mijn koffie al niet meer, hahaha.
Ik heb zo'n inbouw koffie apparaat in de keuken, ideaal
Ik zet 'm aan, hij maalt de koffie hoe ik 'm wil hebben en heb de hele dag een vers gezet bakkie, kan ik blij van worden
[...]
De smiley was omdat ik af en toe ook ineens weer veel koffie drink. Meestal houd ik het bij thee en een of twee koffie, maarikheb periodes. Al kies ik dan wel voor decaf koffie.
Nee Decaf vind ik niet lekker, dan mis ik iets
Ik tel mijn koffie al niet meer, hahaha.
Ik heb zo'n inbouw koffie apparaat in de keuken, ideaal
Ik zet 'm aan, hij maalt de koffie hoe ik 'm wil hebben en heb de hele dag een vers gezet bakkie, kan ik blij van worden
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:47
quote:Quirijn schreef op 18 augustus 2009 @ 13:31:
[...]
Haha, jij bent gek op fruit, elle op groenten.. jullie zouden eens samen om de tafel moeten gaan zitten!
Hebben we al gedaan weet je nog?
Moest zo lachen hoe Zwiep haar broodje helemaal heeft ontleed.
Er mocht geen dressing of boter op zitten...........en wat zat erop?
[...]
Haha, jij bent gek op fruit, elle op groenten.. jullie zouden eens samen om de tafel moeten gaan zitten!
Hebben we al gedaan weet je nog?
Moest zo lachen hoe Zwiep haar broodje helemaal heeft ontleed.
Er mocht geen dressing of boter op zitten...........en wat zat erop?
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:50
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:51
Goedemiddag meisjes. Ff koffie drinken bij een vriendin en jullie schrijven 10 pagina's vol. Ben begonnen met bijlezen, maar heb het na 3 blz opgegeven, dus mis een 'stukje'.
Ik heb me net bezondigd aan een zoute haring (das iig nog gezond vet) en een lekkerbekje, nou, zeg maar lekkerbek. Was echt erg lekker, dat gelukkig wel. Dinsdag is hier markt en daar staat de visboer, dus daar rijd ik dan wel regelmatig langs.
Las dat Zwieber een moeilijke eter is, maar als ik zie hoeveel soorten groente jij lust, valt het alles mee. Ik vind echt geen enkele groente lekker, ik eet de groentes die ik niet al te vies vind. En dan beslist geen 2 ons, brrrrrrrrrrrrr, moet er niet aan denken. Wel fruit, daar ontbijt ik mee. Ik krijg 's ochtends niet iets stevigs als een boterham weg. Ontbijt met appel en banaan en in de loop van de ochtend neem ik vaak nog een keer fruit.
Ik heb me net bezondigd aan een zoute haring (das iig nog gezond vet) en een lekkerbekje, nou, zeg maar lekkerbek. Was echt erg lekker, dat gelukkig wel. Dinsdag is hier markt en daar staat de visboer, dus daar rijd ik dan wel regelmatig langs.
Las dat Zwieber een moeilijke eter is, maar als ik zie hoeveel soorten groente jij lust, valt het alles mee. Ik vind echt geen enkele groente lekker, ik eet de groentes die ik niet al te vies vind. En dan beslist geen 2 ons, brrrrrrrrrrrrr, moet er niet aan denken. Wel fruit, daar ontbijt ik mee. Ik krijg 's ochtends niet iets stevigs als een boterham weg. Ontbijt met appel en banaan en in de loop van de ochtend neem ik vaak nog een keer fruit.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:52
Q, sterkte!
Stiekem nog maar even bijgelezen en jawel hoor... weer 2 pagina's erbij ofzo.. pfffffffffffff.......
Overigens, Jojo, bloedwaardes willen ook niet altijd wat zeggen en zeker niet in het begin van je lijnsessie.... Nu lijkt alles nog goed maar ik zou het wel eens willen weten over 5 jaar als je dat zo volhoudt.... Dan zijn de rollen ineens anders vermoed ik zo....
Heb ook wel eens gehoord van een macdonalds dieet (sorry zwieber) waarbij mensen gewoon zijn afgevallen (ontbijt/lunch/avondeten alles bij de mac...)maar in de loop van de tijd is het gewoon niet goed om alleen maar vetten ed te eten... en te weinig koolhydraten...Dat is gewoon roofbouw plegen op je eigen lichaam...
Sorry Livre! Kon het niet laten...
Stiekem nog maar even bijgelezen en jawel hoor... weer 2 pagina's erbij ofzo.. pfffffffffffff.......
Overigens, Jojo, bloedwaardes willen ook niet altijd wat zeggen en zeker niet in het begin van je lijnsessie.... Nu lijkt alles nog goed maar ik zou het wel eens willen weten over 5 jaar als je dat zo volhoudt.... Dan zijn de rollen ineens anders vermoed ik zo....
Heb ook wel eens gehoord van een macdonalds dieet (sorry zwieber) waarbij mensen gewoon zijn afgevallen (ontbijt/lunch/avondeten alles bij de mac...)maar in de loop van de tijd is het gewoon niet goed om alleen maar vetten ed te eten... en te weinig koolhydraten...Dat is gewoon roofbouw plegen op je eigen lichaam...
Sorry Livre! Kon het niet laten...
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:53
So, het is ook hóe je ze maakt. Mr. Zwieber maakt de sperziebonen en de broccoli op italiaanse wijze (lees: met kruiden die ik wel lust, geen idee welke en rode ui dacht ik). Mijn moeder maakt nog wel eens sperziebonen in tomatensaus, ook lekker.
Oeh, ik krijg gelijk weer zin in kip in bier. Hmmmmmmmmmmm.
Oeh, ik krijg gelijk weer zin in kip in bier. Hmmmmmmmmmmm.
dinsdag 18 augustus 2009 om 14:02
quote:HotCherryPoptart schreef op 18 augustus 2009 @ 13:59:
Gaaf ding zeg. Moet je daar dan water indoen of zit het aangesloten op een kraan? En wat voor koffie kun je erin doen? Komt er ook cappucino enzo uit? (Ben verder niet nieuwsgierig hoor...)
Ja kan je aansluiten op de kraan, maar ook gewoon vullen met water.
Cappuccino, Espresso, Latte machiato, thee, alles kan.
Je kan 'm instellen op sterkte, de grootte van je koffie enz.
Het is een ideaal ding en heerlijke koffie, elk bakkie vers gezet met bonen naar keuze!
Gaaf ding zeg. Moet je daar dan water indoen of zit het aangesloten op een kraan? En wat voor koffie kun je erin doen? Komt er ook cappucino enzo uit? (Ben verder niet nieuwsgierig hoor...)
Ja kan je aansluiten op de kraan, maar ook gewoon vullen met water.
Cappuccino, Espresso, Latte machiato, thee, alles kan.
Je kan 'm instellen op sterkte, de grootte van je koffie enz.
Het is een ideaal ding en heerlijke koffie, elk bakkie vers gezet met bonen naar keuze!
dinsdag 18 augustus 2009 om 14:12
En wat een fijne tip zie ik op nu.nl
http://www.nu.nl/lifestyl ... -helpt-bij-afvallen-.html
http://www.nu.nl/lifestyl ... -helpt-bij-afvallen-.html
You're stronger than you think - which isn't saying much.
dinsdag 18 augustus 2009 om 17:01
Perenijsjes mogen he.. die zijn zo lekker! Fijn dat het weer goed gaat, zet em op!
Ben weer thuis van Opaatje, die zat er lekker bij in z'n stoel.. heb nog vakantie dus ik kan nu nog wel eens langs gaan, straks is dat weer anders natuurlijk.
Ik plak hier niets op de koelkast, heb zo'n mooie roestvrijstale en er mag dus ook niets op! vind ik zo'n rotzooi geven (ben een netheidsfreak)
Nu ga ik eten koken!
Ben weer thuis van Opaatje, die zat er lekker bij in z'n stoel.. heb nog vakantie dus ik kan nu nog wel eens langs gaan, straks is dat weer anders natuurlijk.
Ik plak hier niets op de koelkast, heb zo'n mooie roestvrijstale en er mag dus ook niets op! vind ik zo'n rotzooi geven (ben een netheidsfreak)
Nu ga ik eten koken!
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:09
Helleu!
Wat een boel te lezen weer!
Ohja, ik ben me vergeten te wegen, sorrysorrysorry!
Mag het morgen nog, of liever volgende week?
om ff te slijmen!
Het zijn ook de enige smileys die uit mijn hoofd ken!
Liev,
Je hebt helemaal gelijk, ga niet de discussie aan. Iedereen heeft hier een mening en sommige worden het noooooit eens.
Ohh, ik ben zo gaar. Ik heb geen zin om te lopen maar heb over laten halen door de Buuf. Als Sportman terug is van het lopen, gaan wij lopen.
Denk aan mij in de hitte!
Wat een boel te lezen weer!
Ohja, ik ben me vergeten te wegen, sorrysorrysorry!
Mag het morgen nog, of liever volgende week?
om ff te slijmen!
Het zijn ook de enige smileys die uit mijn hoofd ken!
Liev,
Je hebt helemaal gelijk, ga niet de discussie aan. Iedereen heeft hier een mening en sommige worden het noooooit eens.
Ohh, ik ben zo gaar. Ik heb geen zin om te lopen maar heb over laten halen door de Buuf. Als Sportman terug is van het lopen, gaan wij lopen.
Denk aan mij in de hitte!
Erik is de Mol en HPL de Lul.