Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Ja Darly. alweer druk aan het werk.En aan de koffie.

*negeert de schoonmaakvraag van Mims*
De Man van Marie zet een bakkie rosé voor ons morgenavond, als we de partytent terug gaan brengen. De schát!

Uit eten was heeeeeeel leuk! Superlekker, fijn geklept met mijn Liefste. Vanmorgen de Bloesjes opgehaald en daar een dolblije Opa Bloes gebracht, die nu met hen over de kermis struint. Hij had ze dik 4 weken niet meer gezien, ivm overlappende vakanties. Leuk dus!

En ik ben weer aan het werk en heb dan geen 500 mails maar wel veeeeeeeel te doen én twee nieuwe klusjes erbij. Maar ik wil naar buihuiten! want .

~belt het uitzendbureau voor een vervangend exemplaar Bloesem 2.1~
Dat bakkie rose komt in orde, Bloes :-).

Ik heb vakantie maar moet nog een paar kleine zakelijke klusjes doen. Hmmmpfff. Daar zit ik nu al uren tegenaan te hikken. Ik neem aan dat het het slimste is om het gewoon even NU te doen, dan ben ik er maar vanaf. Maar ik heb geen zin.
.
Tsk. Neem ik pauze om te forummen; kan ik niet meer inloggen op het werk! Hé wat naar nu......

Vakantieverslag, oh ja. Ehm......

Op de dag van vertrek kwamen Mims en Mops hier eten en pakte ik nog even de laatste dingen in. Nog nóóit ben ik zo ongeorganiseerd op vakantie gegaan. De laatste jaren deed ik dat namelijk geheel alenig en dan moet je overal aan denken, lijstjes afwerken, een uur voor vertrek nog een koelbox vullen enz. Maar nu deed MM een heleboel. En dan vergeet ik dus de meest piemelige dingen (ik mag van Oudste geen "lullig" meer zeggen...... ) zoals mijn bikini en genoeg boeken en douchespul enz.

We zijn na het eten dus vertrokken met Jongste bij Mims in de auto en volgden de Uitlaat-van-Mims-die-niet-te-zien-was. We waren om Parijs heen iets na middernacht en vonden daar een Etap waar Jongste ook bij Mims en Mops heeft geslapen. En Oudste verontwaardigd was omdat de receptionist Mops een baby noemde. Die daar niets van meegekregen heeft want zij lag lekker te slapen op de arm van Mims.

De volgende dag nog een stuk samen gereden en gepicknickt op een veldje dat de Hondenuitlaatplek bleek te zijn van de benzinepomp (JUK!) en afscheid genomen van twee prachtwijven.

We hebben de eerste week in een huisje naast een kasteel geslapen. De eigenaars zijn nederlands, ze hadden een kakineus zoontje van 10 die wel leuk bleek te zijn ondanks zijn kapsel en waarmee de Bloesjes vanaf de eerste 5 minuten tot de laatste mee gezommen hebben in het prachtige zwembad, slakkenraces hielden met escargots, sprongen op de trampoline, de Lama's imiteerden aan het zwembad en 3000 onscherpe foto's maakten van de diverse huisdieren en elkaar. Wij werden prompt allebei (na elkaar gelukkig) een dag ziek. Verder was het wel een prima huis met zelfs een espressoapparaat en en een broodbakmasjien, waarmee MM de lekkerste broden bakten en de Bloesjes zelfs de zonnebloempitten tot de laatste kruimel opaten. We hebben meteen allebei 4 boeken uitgelezen, op het balkon voor, het balkon achterm liggend aan het zwembad en hangend op de bank. Heerlijk om een week geen tv te hebben! De eigenaars waren wat minder relaxed vonden wij. De kinderen mochten niet in het zwembad springen, niet duiken, geen bommetje en er mochten geen opblaasdingen is. Nét alles dat leuk is dus voor kinderen mocht niet. Nou hebben zij daar verder niets van gemerkt; ze speelden uren onafgebroken in dat zwembad maar ik vond het nogal suf. We mochten ook ons brood niet opeten bij het zwembad en geen drinken meenemen, we mochten op een groot deel van het terras niet komen en wat ik ook erg jammer vond; we mochten alleen in de hal van het kasteel komen; verder kregen we niets te zien.

Na die week zijn we naar vrienden van MM gereden, die honderd kilometer van onze nieuwe plek af zaten met hun dochters. Supergezellig gelunched, meiden gespeeld, cava gesloeberd en daarna naar de nieuwe plek gereden.

En dat was wel zooooo geweldig! We reden het landgoed op en zagen aan de linkerkant een enorm golfterrein en aan de andere kant een veld met zonnebloemen, omzoomd met veldbloemen. En aan het einde van de oprijlaan zag je het kasteel liggen op de heuvel. Wow! Ons hotelappartement lag er dicht naast en was wel piepklein maar heel netjes en leuk met een terras. Ook logeerden er een paar jochies in het zelfde gebouw en daar hebben ze de hele week mee gespeeld, de ouders waren ook al erg leuk. We hebben een paar dorpen en steden bezocht, een druipsteengrot (note: dan moet je een trui meenemen want da's koud!) en een kasteel in de buurt uit de tijd van Louis XIV. Verschrikkelijk lekkere wijntjes gedronken, nog boeken uitgewisseld met iemand met hetzelfde probleem als wij en veel gewandeld, gepraat, gelachen, en gegeten.

De tijd vloog voorbij en na anderhalve week zijn we naar Parijs gereden, waar we een hotelletje hebben geboekt. Met de Bloesjes in de metro, naar de Eiffeltoren maar daar was het te druk, op Montparnasse de zon onder zien gaan achter die Eiffeltoren (wow.......) en genoten van de opmerkingen van de Bloesjes. "Waarom is die meneer zo zwart? " "waarom springt hij over het poortje van de metro?" "Waarom slaapt die meneer onder de brug? Heeft hij geen moeder waar hij naar toe kan? "

En dan komen de croissantjes uiteindelijk toch je neus uit en woensdagavond kwamen we, na een pechgedoetje met de Pecheot, dan weer thuis. Vrijdag hebben de Bloesjes hun nieuwe gerbils opgehaald, zaterdag hebben we de hele middag en avond op de boot van vrienden gehangen (en hebben zij met MM en de vader van het vriendinnetje nog een stukkie gezeild) en zondag hebben we collectief gelambald tot MM weer thuis kwam na het bijwonen van de overwinning van PSV op AJAX.

Zal ik nog eens proberen of het Werknetwerk het weer doet?
Klinkt als een heeeeeeeeeeeeeeeerlijke vurkansie, Bloes!
.
Klinkt geweldig Bloes, heerlijk! Foto's in de Kelder?
Op de Vriendjessite staan ze al, ik HAAT de kelder.....
In de Kelder staat wel mijn voorstel tot Kasteeldate.....
.
Lekkere vakantie Bloes Goed zo!

Gareel viel zwaar, maar was wel leuk. Niemand op kantoor wilde terug in het Gareel, dus gedeelde smart was iig meer pret en vakantieverhalen van iedereen zijn leuk om te horen

Nu moe. Had gistyer eerder naar bed moeten gaan, maar het was zo leuk met vriendin R. Die stijf staat van de stress want binnen een paar weken moet ze naar NL verhuizen, en het koopcontract van haar huis is nog niet eens helemaal rond. Poeh!
Klinkt goed Bloes.

Ik ga morgen de foto's bekijken. Nu op weg naar huis via kattenadres. Kjong kookte vanavond. En het is zo fijn na wederom crisisdrukke werkdag, dat er dan eten is. en dat je alleen maar bordje naar tuin hoeft te tillen en een trustekus van chipita als toetje. Komt een suup van bij.
Snap ik. Zou ik ook van bijkomen.

Bosbes is een lellebel. Laat zich door de eerste de beste Mevrouwdevoorzitter met Jong schoppen!

Met andere woorden: als ik alle websites mag geloven, is er binnenkort weer een kasteelbevalling
Webcam erop!!!

Heb je al uitgezocht hoe met de goudvissen zit qua geslacht?

*zet koffie neer*

Volgende week om deze tijd ben ik aan het stressen richting vliegveld wat een heerlijk vooruitzicht.
Goudvissen laten pas zien 'wat' ze zijn als ze willen neuken, dus dat kunnen we nog niet echt zien. Lief kan via een collega een goedkoop groter aquarium scoren.

Ben ik eindelijk ontbaby'd, kan ik weer een kraamkamer gaan inrichten!

**neemt koffie**
Ik vind het trouwens wel heel spannend. Heb gistereravond zeker 10 minuten aan een stuk zitten kijken of er een babygup uit Bosbes kwam.

Maar dat was poep
*zet sap bij de koffie*

Guppen bevalling

Het lijkt ook een beetje op poep!

Bah. Ik heb vannochtend een werkafspraak in Suupstad dus ik was mij gisteren al helemaal aan het verheugen op het feit dat ik dan vandaag kon uitslapen. Maar je raadt het al...ik was ver voor de wekker wakker. Gelukkig is uitslapen gevaarlijk dus ik heb mezelf er alleen maar een plezier mee gedaan! Uitslapen is gevaarlijk

De vakantie-hebbende Dames kunnen lekker genieten van de warmte vandaag! Strandplannen? En lassen de werkende Dames een tropenrooster in?
Ik heb op woensdag altijd tropenrooster!

Voor de wekker wakker... daar heb ik nou zelden last van
Ik had wel Tropenrooster (en Toet natuurlijk ook); van 13u tot 18.30u lag het Netwerk eruit en kon ik dus niets anders dan forummen en een fotoalbum knutselen en steeds intussen proberen of ik er weer op kon. Náár.....

Suup wat ontzettend lekker dat je bij Kjong neer kon ploffen! En niet gestresst op het vliegtuig stappen kan natuurlijk ook; gewoon goed voorbereiden en op je dooie akkertje veels te vroeg naar het vliegveld sjokken. Dat lijkt mij fijner.

Ik moest wel 3 keer lezen hoe het zat met de Kasteelbevalling hoor, Tila. Guttegut, zijn nou al onze huisdieren slettenbakken???? Die katten van Marie ook, tsk.......

Heb in de Kelder wel iets gezien over een Housewarming. Dat valt samen met een kinderverjaardag in mijn vriendenkring dus ik kan wel maar kort en w.s. zonder Bloezekinders want die zijn dan nog bij de vaderfiguur. Denk ik want hij weigert te antwoorden op mijn vraag wanneer hij ze thuisbrengt. De étter.
Gaan ze met de vaderfiguur ook nog op weg Bloes? Of heeft die daar allemaal geen geld voor.

Hier deels tropenrooster ga om 4 uur al weg, maar heb nog wel bijna twee uur reistijd dus of ik daar nou wat mee opschiet.... . Ik heb in ieder geval een thuiswerkdag vrijdag. Ik heb een nieuwe telefoon besteld en die wordt dan bezorgd. Vervelend hoor, verplicht thuisblijven voor een pakkie.

Mmm voor de wekker wakker, te veel itgerust op vakantie Darly?

Ik heb er zelden last van. Ik droom wel heel bizar en onrustig de laatste tijd. Vannacht iets met nespressokoffie (en nee geen George C in de buurt te vinden....
Ik weet niet of de vaderfiguur nog wat gaat doen met de Bloesjes, ik hoop het maar van wel. Beetje zielig voor ze anders; ze weten dat hij nu met hun zusje in Spanje zit.
Stom vaderfiguur.

Nespresso? Dat moet ik voor mijn werk regelen. Helaas niet om zelf te drinken, het wordt gebruikt in een toneelstuk....

Wat is het wahaharm! Iemand een ijsje?
Lekkere koffie hoor, nespresso. Ik ben erg blij met mijn marktplaatsapparaatje en langskomende vriendinnen ook

Ach hij weet het dan vast weer zo te draaien dat het jouw schuld is, dat is toch altijd zo?
Nespresso is erg fijn! Ik zou lekker veel cupjes ritselen en na afloop het aparaat op kantoor zetten :-)

Ik had heel hard getraind gisterenavond, dus toen ik in bed lag wilden sowieso mijn spieren niet ontspannen en ik had een sugar-rush vanwege iets te veel sportdrankjes

Wij doen ook tropenrooster hoor ik net, we gaan om 15u naar huis. Yeah!
quote:Darly schreef op 19 augustus 2009 @ 14:15:

Nespresso is erg fijn! Ik zou lekker veel cupjes ritselen en na afloop het aparaat op kantoor zetten :-)

We hebben het apparaat al - is een hernomen voorstelling - en nu dus cupjes erbij. We gaan het naderhand niet op kantoor zetten, dat vinden ze te duur. Vinden ze zonde om daar de subsisie aan uit te geven...
Is er winkel bij jullie ind e buurt waar je ze kan kopen? Voor via internet bestellen heb je een account bij nespresso nodig, geloof ik.

Wat gaat er dan met het apparaat gebeuren Tila? Als het er toch is?

Spannning van voor de vakantieperiode op het werk wat weg trouwens?

Darly hoe is het met de gekke cheffin? of is zij nog niet aan het werk?

Het is hier vandaag ineens rustig. Ik heb echt zo'n stilte voor de storm gevoel.
Via internet is dat account zo makkelijk en snel aangemaakt hoor, geen probleem (zegt zij die net zelf weer cupjes besteld heeft voor d;r Lief).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven