Groot Geschapen

16-08-2009 19:45 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug een hele leuk man ontmoet, na wat etentjes en uitgaan is het er gisteren eindelijk van gekomen, hij bleef bij me slapen.

Nu komt het probleem, hij is nogal groot geschapen zodat de sex echt niet lekker was en gewoon pijn deed. Ben best wel wat gewend maar dit deed pijn!!!

Iemand hier ervaring mee, en hoe zorg ik ervoor dat de sex wel lekker word.
in my dreams you\'re mine, in my life you\'re a dream !!!
Ik heb daar ook ervaring mee (hihihi mss zelfde man ;P) en ik heb hem echt gevraagd om niet zo diep te stoten. De dikte maakte niet uit maar ik had soms het gevoel dat ie er aan de bovenkant weer uitkwam.

Gewoon bespreekbaar maken en waarschijnlijk is hij heeeeel goed met zijn tong

Veel plezier

Sassefrasje
quote:RobertInter schreef op 17 augustus 2009 @ 18:14:

Ja, het is een grapje. Hoe moet ik dit onderwerp anders benaderen?Op een serieuze manier inderdaad.
Ik denk dat iedere vrouw er van schrikt, om zo'n paal binnen te krijgen.
quote:RobertInter schreef op 17 augustus 2009 @ 23:03:

Ik denk dat iedere vrouw er van schrikt, om zo'n paal binnen te krijgen.De eerste keer misschien....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
ja, wellicht. Daarna zijn ze er aan gewend en willen ze niet anders meer.
ze?
Vwb de lengte idd vragen of ie iets minder hard/diep stoot.. Bij mijn vriend heb ik bij bepaalde standjes ook wel eens het gevoel dat ie er bij mijn strot weer uitkomt, echt niet fijn.. Dat geef ik dan aan en dan kunnen we weer lekker verder..

Vwb de dikte, zorgen dat je goed opgewonden bent, dan moet dikte echt geen probleem zijn.. Lukt dat niet, gewoon glijmiddel erop..
Ja inderdaad
*overweegt haar aanstaande huwelijk af te blazen en haar leven te wijden aan het stalken van RobertInter*
wat is het nou toch hier op het forum dat de meeste mannen die gewoon een mannenopmerking maken meteen worden aangevallen alsof het de vijand is? Ik zie bijna altijd als er een reactie staat van een man die niet als de eerste de beste overgevoelige homo reageert dat er dan altijd zo;n ijskoude reactie onderstaat....

Laat ze nou eens lekker joh. als je die mannen hun vrije zegje laat zeggen hier dan beginnen de vrouwen ze misschien beter te begrijpen.

En nu niet zeggen van: mannen als RobertInter wil ik niet eens begrijpen, want Je weet niet hoe RobertInter is, nadat je 1 grapje heb gehoord. Misschien is RobertInter wel gewoon een hele leuke kerel en misschien moeten de dames hier eens wat minder mutserig doen, ook al heet ik zelf mutsie.
Dat noem ik nou mutserig.... come on. Ben je zijn vrouw ofzo?
helemaal niet,

maar ik merk gewoon dat meestal als een man hier iets zegt dat er zo'n mannenhaterig sfeertje onstaat van; wat weet jij daar nou van, of: goh, wat een typische mannenopmerking, of: jeetje wat gevoelloos! (moet je sommige dames hier af en toe eens horen) of, als een man ergens mee zit en hij wil het even kwijt dat er gewoon 10 (mannenhatende) vrouwen opspringen van: joh lul zeik niet zo, ligt aan jezelf, etc etc etc etc. ik merk gewoon wat op. Maar ja de botte eerlijkheid van sommige mannen kunnen sommigen gewoon niet mee omgaan en ruwe grapjes zijn natuurlijk uit den boze bij sommige prinsesjes.
Dat is dan helemaal jouw beleving. Er zijn hier genoeg mannen die wel op een normale manier benaderd worden om de doodeenvoudige reden dat ze zelf ook normaal reageren.

Maar meneer RobertInter maakt er een sport van om wat provocerende opmerkingen te plaatsen en daar reageer ik op.

Maar aangezien ik het idee heb dat het hem daar nu precies om gaat is dit ook meteen de laatste serieuze opmerking hierover.

*sluit me aan bij gardening angel, gooi alles aan de kant en haalt: mutsen en prinsessen gedrag voor dummies te voorschijn*
quote:mrsLucky schreef op 18 augustus 2009 @ 16:35:

Dat is dan helemaal jouw beleving. Er zijn hier genoeg mannen die wel op een normale manier benaderd worden om de doodeenvoudige reden dat ze zelf ook normaal reageren.

Maar meneer RobertInter maakt er een sport van om wat provocerende opmerkingen te plaatsen en daar reageer ik op.

Maar aangezien ik het idee heb dat het hem daar nu precies om gaat is dit ook meteen de laatste serieuze opmerking hierover.

*sluit me aan bij gardening angel, gooi alles aan de kant en haalt: mutsen en prinsessen gedrag voor dummies te voorschijn*hahahahaha..... ok, Stel dat is zo: waarom reageer je dan
Omdat ik het voor deze ene keer niet kon laten

Maar vanaf nu dus wel weer...
quote:nanny79 schreef op 16 augustus 2009 @ 19:45:

Tijdje terug een hele leuk man ontmoet, na wat etentjes en uitgaan is het er gisteren eindelijk van gekomen, hij bleef bij me slapen.

Nu komt het probleem, hij is nogal groot geschapen zodat de sex echt niet lekker was en gewoon pijn deed. Ben best wel wat gewend maar dit deed pijn!!!

Iemand hier ervaring mee, en hoe zorg ik ervoor dat de sex wel lekker word.Mag ik hem als jij hem niet wil?
quote:mutsie85 schreef op 18 augustus 2009 @ 16:09:

wat is het nou toch hier op het forum dat de meeste mannen die gewoon een mannenopmerking maken meteen worden aangevallen alsof het de vijand is? Ik zie bijna altijd als er een reactie staat van een man die niet als de eerste de beste overgevoelige homo reageert dat er dan altijd zo;n ijskoude reactie onderstaat....

Noem je wat hij schrijft typische mannenopmerkingen??

Wie neem je nu in de zeik?

Ga toch weg! Je moet zijn reacties op een ander topic maar eens lezen , dat is niet grappig meer.

Dat is denigrerend Mutsie!

Ik ken genoeg mannen die niet zo achterlijk reageren hoor, dus doe me een lol.

Laat ze nou eens lekker joh. als je die mannen hun vrije zegje laat zeggen hier dan beginnen de vrouwen ze misschien beter te begrijpen.

Begrijpen zei je?

Zulke stomme opmerkingen kan en wil ik niet eens begrijpen, die slaan nergens op.

En nu niet zeggen van: mannen als RobertInter wil ik niet eens begrijpen, want Je weet niet hoe RobertInter is, nadat je 1 grapje heb gehoord. Misschien is RobertInter wel gewoon een hele leuke kerel en misschien moeten de dames hier eens wat minder mutserig doen, ook al heet ik zelf mutsie.1 grapje zei je? Ach doe even normaal wil je, deze man is totaal niet grappig met zijn lompe idiote opmerkingen die over pijn en laten gebruiken gaan!

En nou als je dit een leuke kerel noemt haha, ik vind hem in iedergeval totaal NIET leuk, en dat is MIJN mening.
quote:mutsie85 schreef op 18 augustus 2009 @ 16:21:

helemaal niet,

maar ik merk gewoon dat meestal als een man hier iets zegt dat er zo'n mannenhaterig sfeertje onstaat van; wat weet jij daar nou van, of: goh, wat een typische mannenopmerking of: jeetje wat gevoelloos! , .

Vind jij van niet dan?:

quote:RobertInter schreef op 16 augustus 2009 @ 21:16:

Lekker toch, pijn is fijn. Je moet er wat voor over hebben. Over een paar weken ben je er weer vanaf en heeft hij weer een ander.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bedankt Mutsie, en ja, het waren mijns inziens echt geen kwetsende opmerkingen.
quote:Pannetje schreef op 18 augustus 2009 @ 16:43:

[...]

Mag ik hem als jij hem niet wil?Ik was eerst Pannetje!
Je ziet het, men staat in de rij voor zo'n kanjer!!
Nou ik niet hoor, dat past bij mij niet.
maar 'mmh vanwaar dit topic over mij?
Misschien kunnen we een verloting houden als ik er klaar mee ben.....

in my dreams you\'re mine, in my life you\'re a dream !!!
quote:RobertInter schreef op 17 augustus 2009 @ 23:04:

ja, wellicht. Daarna zijn ze er aan gewend en willen ze niet anders meer.Laat jij je nou eerst maar eens anaal verrassen door zo'n knuppel in plaats van lompe kletspraat uit te slaan. Dan heb je daarna iets meer recht van spreken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven