Groot Geschapen

16-08-2009 19:45 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdje terug een hele leuk man ontmoet, na wat etentjes en uitgaan is het er gisteren eindelijk van gekomen, hij bleef bij me slapen.

Nu komt het probleem, hij is nogal groot geschapen zodat de sex echt niet lekker was en gewoon pijn deed. Ben best wel wat gewend maar dit deed pijn!!!

Iemand hier ervaring mee, en hoe zorg ik ervoor dat de sex wel lekker word.
in my dreams you\'re mine, in my life you\'re a dream !!!
Nee,, je kunnen uitleven is het lekkerste.
quote:RobertInter schreef op 16 augustus 2009 @ 21:16:

Lekker toch, pijn is fijn. Je moet er wat voor over hebben. Over een paar weken ben je er weer vanaf en heeft hij weer een ander.

Jouw reacties kenmerken zich toch door een bijzondere mate van vrouw onvriendelijkheid.

"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."
Vrouwonvriendelijk? Ik weet zeker dat ik het tegenovergestelde ben.
quote:RobertInter schreef op 16 augustus 2009 @ 22:22:

Vrouwonvriendelijk? Ik weet zeker dat ik het tegenovergestelde ben. Dream on dude.
quote:RobertInter schreef op 16 augustus 2009 @ 22:22:

Vrouwonvriendelijk? Ik weet zeker dat ik het tegenovergestelde ben.Mwa, je hebt dus ook nog niet eens zelfkennis. Op basis van jouw reacties zou een vrouw spontaan lesbisch kunnen worden.
Beste Nanny,

in het kader van de serieuze bijdragen:

Donny is ook bovenmaats, en kan mij gruwelijk pijn doen als hij tijdens het vrijen z'n beheersing verliest. Ik heb letterlijk eens mijn baarmoeder een tikje voelen verschuiven toen hij ertegen aan stootte, kan niet eens uitleggen hoe dat voelt, Kan je wel vertellen dat je vervolgens even in tranen bent van de pijn. Donny en ik moeten dus altijd voorzichtig zijn, als hij bovenop ligt, houd ik mijn knieen omhoog, zodat ik hem met mn dijen een beetje tegen kan houden als hij enthousiast wordt, zeg maar. Ook mijn bekken kantelen helpt, google cul-de-sac als het je niets zegt. Ik bovenop gaat nog goed, omdat ik dan controleer. Achterlangs gaat tot mijn grote spijt pertinent niet, dat doet veel te veel pijn.

Als je wat vaker met elkaar geslapen hebt en gewend bent aan elkaars lichaam, leer je vanzelf samen wat het beste werkt. Succes en veel geluk samen. En plezier natuurlijk
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
quote:Naomi_Mara schreef op 16 augustus 2009 @ 23:41:

[...]

Mwa, je hebt dus ook nog niet eens zelfkennis. Op basis van jouw reacties zou een vrouw spontaan lesbisch kunnen worden.

Haha zou ie wel willen, misschien is dat wel zijn doel joh!

Omdat ie zelf waarschijnlijk zeer gefrustreerd is dat geen één vrouw hem moet!

Trouwens, volgens mij hebben we weer met die vrouw-ONvriendelijke Toon te maken, je weet wel die altijd stennis loopt te schoppen, en totaal geen zelfkennis en inlevingsvermogen heeft.

Echt zielig deze gast!
Baar drie grote babies en je klaagt nooit meer over te groot,stuur maar door die man!
quote:mamalief schreef op 17 augustus 2009 @ 01:58:

Baar drie grote babies en je klaagt nooit meer over te groot,stuur maar door die man! Neem aan dat die van je man nu veels te klein is na 3 babies!
quote:mamalief schreef op 17 augustus 2009 @ 01:58:

Baar drie grote babies en je klaagt nooit meer over te groot,stuur maar door die man! Zal hem doorsturen, laat je even weten hoe het was?
Heb ooit een man gehad die stevig geschapen was. Ik bloedde toen ook telkens na de seks. Maar wat ik heb gemerkt is dat oefening de truc is en ontspannen zijn ook. Hoe ontspannender je bent, des te natter en opgewondener je kunt zijn en hoe wijder je wordt. Dus opwinding, ontspanning en oefening was toch wel de sleutel. Btw. lange penissen kunnen inderdaad pijnlijk zijn, omdat ze tegen je baarmoedermond stoten. Er komt gewoon een einde aan die tunnel zeg maar. Daar kun je niet doorheen rammen (auw). Maar een bredere penis zouden de meeste vrouwen toch wel aan moeten kunnen (mits opgewonden). Je vagina is enorm soepel en elastisch en er kan theoretisch een babyhoofd door. Dus ook zeker een dikke penis! Word je van jezelf niet nat genoeg, ondanks opwinding, dan is glijmiddel een aanrader.
Damnnn waarom heb ik nou nooit zo'n probleem ?

Heb vaker last van te kleine piemels.. (zie topic minipiemels)
Wat is volgens jullie de lekkerste maat?? Denk dat ik rond de 20cm het lekkerst vind.
Eh, ik vind een dikkere penis lekkerder dan een lange penis. Een dunne penis jammer genoeg niet heel interessant. Of ik moet echt superopgewonden zijn dat dat me niks meer uitmaakt. Maar de aanblik van een dunne penis zal dat niet snel veroorzaken.
Een groot mannelijk lid kan -mits je vaginisme hebt- geen problemen opleveren. Dat is puur psychologisch; immers er kunnen forse kinderen door. En achterlangs is eveneens psychologisch, want hier kunnen (misschien wat minder tot de verbeelding sprekende voorbeeld) toch polsdikte drollen uitkomen...Rustig aan en gun elkaar de tijd...
quote:nanny79 schreef op 17 augustus 2009 @ 12:53:

Wat is volgens jullie de lekkerste maat?? Denk dat ik rond de 20cm het lekkerst vind.Tsja dat is gewoon een standaard maatje die je veelvuldig tegen komt.
quote:BeautyBeast schreef op 17 augustus 2009 @ 14:06:

Een groot mannelijk lid kan -mits je vaginisme hebt- geen problemen opleveren. Dat is puur psychologisch; immers er kunnen forse kinderen door. En achterlangs is eveneens psychologisch, want hier kunnen (misschien wat minder tot de verbeelding sprekende voorbeeld) toch polsdikte drollen uitkomen...Rustig aan en gun elkaar de tijd..........kan flinke pijn veroorzaken door het stoten tegen je baarmoedermond...... Dikte daarentegen maakt echt niet veel uit inderdaad.
quote:jaja8080 schreef op 17 augustus 2009 @ 14:20:

[...]

Tsja dat is gewoon een standaard maatje die je veelvuldig

tegen komt.kom ik helaas niet vaak tegen hoor.
de normale maat is rond de 15 cm

dat vind ik persoonlijk wel een lekkere maat

20 gaat nog maar meer niet

maar als je hem leuk vind zou ik gewoon glijmiddel kopen en zorgen dat je ontspannen bent, goed voorspel en een beetje voorzichtig doen. neem ff een paar wijntjes ofzo... relax gewoon komt heus wel goed. zo veel vrouwen zouden wel willen met zo'n grote.
quote:jaja8080 schreef op 17 augustus 2009 @ 09:00:

[...]

Neem aan dat die van je man nu veels te klein is na 3 babies!mijn man heb geen meer heb geen man meer maar die van vriendjes passen over t algemeen nog goed hoor
quote:RobertInter schreef op 16 augustus 2009 @ 20:33:

Gewoon op je tanden bijten en laat je eens nemen van achteren!! Je zal niet weten wat je meemaakt, je moet er wat voor over hebben hoor.Deze reactie en de volgenden van jou vind ik dus echt niet normaal... is dit een grapje? Zo ja, dan laat ze maar achterwege want ze zijn niet om te lachen.
Ja, het is een grapje. Hoe moet ik dit onderwerp anders benaderen?
Ik denk dat je gewoon verschillende standjes moet proberen. Als je boven op gaat heb je het zelf in de hand hoe diep, hoe snel etc.

Je kan ook lekker op je zij gaan liggen en hij achter je

Je komt er wel uit, rustig aan, neem de tijd om het juiste standje voor jullie te vinden
quote:RobertInter schreef op 17 augustus 2009 @ 18:14:

Ja, het is een grapje. Hoe moet ik dit onderwerp anders benaderen?Als je verder niets zinvols hebt bij te dragen zou je natuurlijk ook gewoon niet kunnen reageren....
quote:RobertInter schreef op 17 augustus 2009 @ 18:14:

Ja, het is een grapje. Hoe moet ik dit onderwerp anders benaderen?Misschien gewoon serieus?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven