VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Lang en smalle pasvorm. Hmmm, niet echt iets voor Schorrie en Knorrie. Die zijn niet zo smal. Er staat ook op het kaartje dat je een goed passend kledingstuk moet meenemen van je kind. Maar ik wil voor de winter en dan verwacht ik dat ze allebei alweer groter zijn. Nou ja, ik ga ook helemaal niet om wat te kopen.
Ik vind dat korte haar (die lange bob) Allison ook zo goed staan nu!

Die vrouw heeft zoveel gezichten. Ik vind haar ook heel mooi.
Welke maat heeft Knorrie nu? Dan zal ik kijken of ik iets van TD in die maat heb en meenemen volgende week. Kun je meteen zien of de pasvorm oké is.
He, goed idee Wind! Knorrie heeft nu maat 80, zo ongeveer. Ook weleens 74. Maar die Tom Du 80 kan ik dan wel even passen en dan eventueel er een maat bij optellen.

Ik moet niet vergeten het badje, de Tummy Tub en wat hydrofielen voor Pebb mee te nemen.
TomDu heeft mooie pasvorm voor mijn kinderen, maar ik heb nooit TD feestjes . Overigens heeft Loeder het groene jurkje van toen nog steeds aan, alleen met een legging eronder als tuniek.
Als ik iets voor je moet bestellen, dan zeg je het maar Vrolijk. Maak ik me ook nog een beetje populair .
Ik heb volgende week zo'n "party" van Kiddo.

Ben ik vorig jaar winter erg leuk geslaagd! Voor meisjes vond ik teveel glitter en poeha maar gut.. die heb ik toch niet.
Ik zie niet zoveel leuke dingen deze collectie. Jammer, maar dat komt denk ik ook omdat ik paars gewoon geen leuke kleur vind (voor mij en Loeder).
Pebbles, GW heeft Illustrator gevonden!
Wij gaan morgen naar een groot buitenzwembad hier in de buurt.

Echt zin in!
Oh super Wind! Daar ben ik echt heel erg blij mee, ik heb nog wat Illustrator klusjes liggen!

Ik heb wel eens wat baby kleren van Tom Du gehad, maar kan me niet meer herinneren wat. Mijn kinderen worden ook steeds langer en smaller, hebben duidelijk niet mijn bouw.
Nou ik ben benieuwd of ik Sjaak zover ga krijgen dat we kunnen gaan. Maar net gehoord dat het in de herfstvakanties al verhuurd is (we kunnen in het huis van vrienden van ouders, weet eigenlijk niet of ik dat al verteld had), dus nog maar eens over nadenken. Mijn moeder en stiefvader hebben in Scheveningen een appartement (ik klink heel decadent nu, ben ik niet hoor), dus misschien dat we daar gewoon lekker naar toe gaan. Ook met rotweer is het strand nog leuk.

Zielig spugende japie. Hoe oud is hij ook alweer? Tom Du ken ik niet. Ik heb een keer zo'n party gehad met kettingen, maar ik voel me dan altijd een soort verplicht om wat te kopen, hebben jullie dat niet? Daarom heb ik ook nooit zo'n blije doos aangevraagd, ik kan dat soort dames die aan de deur komen nooit afpoeieren . Laat me ook altijd krantenabonnementen en goede doelen aansmeren. Ben zelf een doos dus.

Lekker naar het zwembad Wind! Ik moet morgen en overmorgen werken . Mijn werkkamer heeft geen airco en twee ramen op het zuiden. Het wordt hier donderdag 33-35 graden. Kan nog leuk worden dus...
Daarom gaan wij naar het zwembad, LL
Hier hebben we zwembad opgezet in tuin en even kijken of de kindjes morgen meeneem naar het strand. Wel leuk!
Wij wilden eerst ook naar het strand, maar gaan uiteindelijk toch naar het leuke zwembad.
quote:vrolijk schreef op 18 augustus 2009 @ 22:44:

Hier hebben we zwembad opgezet in tuin en even kijken of de kindjes morgen meeneem naar het strand. Wel leuk!Ik lees het misschien niet goed, maar twijfel je nog of je de kinderen meeneem naar het strand?
Ja, ik weet niet of ze willen. Ze willen soms ook gewoon in de tuin met zwembad en zand/water tafel. Tevreden kindjes

Zwembad is wel 2,5 meter hoor dus ze kunnen er echt indobberen en ik ook.
quote:Wind schreef op 18 augustus 2009 @ 21:56:

Ik ga ook altijd wel, maar meer omdat ik het gezellig vind

Van de afgelopen zomercollectie heb ik een donkerblauwe polo met witte tekst op de rug gekocht met bijpassende donkerblauwe korte broek met witte streepjes. Erg mooie set en staat KW ook erg leuk, maar wel duur. Ook vind ik de pasvorm van de shirts van Tom Du niet bij mijn kinderen passen. De shirts zijn lang en smal.

Mannie heeft een polo en een zwemshort-achtige 3/4 broek maar dat is eerder breed. Volgens mij is het maat 92 en hij kan het nog steeds met gemak aan.Dat is dan wel een voordeel, hij heeft het al 2 jaar aan. Voor Mini had ik vorig jaar een jurkje wat zo waanzinnig smal was dat het voor haar zelfs strak zat. Heb ik nog nooit meegemaakt.

Maar goed. Ik vind de wintercollectie niet zo spannend. Daarnaast zijn er 20 van dit soort parties hier in het dorp en loopt de halve school in TomDu. Vinnik niet leuk.
Pammie, hoest met werk?
En had ik verteld dat ik een zee van ruimte in schuur heb omdat we de bakfiets hebben verkocht? Heerlijk, mijn moederfiets gaat ook op MP.
Goed op zich. Er zitten me wel een aantal dingen dwars, ik weet niet of ik helemaal op mijn plek ben. Maar nu is het een hele rustige periode en worden dat soort dingen wat uitvergroot.
quote:vrolijk schreef op 18 augustus 2009 @ 23:30:

En had ik verteld dat ik een zee van ruimte in schuur heb omdat we de bakfiets hebben verkocht? Heerlijk, mijn moederfiets gaat ook op MP.Wij ook. Jammer alleen dat Pamman er een motor voor in de plaats heeft gezet. Op mijn ernstig aandringen heeft hij wel de kruiwagen op MP gezet en ook zijn 'kroegfiets' (die hij nooit gebruikt want hij gaat bijna niet naar de kroeg en als hij wel gaat gaat hij zeer, zeeeeeer zelden fietsen). Omdat motor nu in de schuur staat, staan kruiwagen en fiets in de tuin. Onze postzegeltuin. Ik erger me dood. Maar er wordt aan gewerkt dus.
Irritant zeg. Vrolijkerd mag geen motor

Was al blij dat bakfiets pleitte was en Vrolijkerd en ik kopen dan simpele fietsen ervoor terug omdat Loeder zelf fietst en hopelijk Mormel ook binnen nu en een half jaar.
quote:Pammie schreef op 18 augustus 2009 @ 23:31:

Goed op zich. Er zitten me wel een aantal dingen dwars, ik weet niet of ik helemaal op mijn plek ben. Maar nu is het een hele rustige periode en worden dat soort dingen wat uitvergroot.Gaat het wel drukker worden en is het werk leuk?
Truste meisjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven