Moderator - Kinderen
dinsdag 27 mei 2008 om 21:38
Een nieuw schoon moderatortopic
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.
Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.
Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.
Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.
Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.
Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.
Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 28 juli 2009 om 08:58
quote:lisje77 schreef op 27 juli 2009 @ 22:31:
Hallo viva angel,
Hoe kan ik de titel van mijn topic veranderen>
Ik heb namelijk een hele stomme fout gemaakt, de topic zou moeten zijn wie ook een tweede kindje in maart/april 2010!
En ik heb dus 2009 geschreven.......stom, stom! Nu krijg ik straks verkeerde reacties van mensen die hun tweede kindje in maart/april 2009 hebben gekregen.......
Kun jij het veranderen? Of kan ik dat zelf?
Heb geprobeerd bericht te wijzigen, maar ik kom dan niet meer bij de titel.
((
Ik hoop dat je mij kan helpen! ALvast bedankt!
Het is aangepast!
Succes.
Hallo viva angel,
Hoe kan ik de titel van mijn topic veranderen>
Ik heb namelijk een hele stomme fout gemaakt, de topic zou moeten zijn wie ook een tweede kindje in maart/april 2010!
En ik heb dus 2009 geschreven.......stom, stom! Nu krijg ik straks verkeerde reacties van mensen die hun tweede kindje in maart/april 2009 hebben gekregen.......
Kun jij het veranderen? Of kan ik dat zelf?
Heb geprobeerd bericht te wijzigen, maar ik kom dan niet meer bij de titel.
Ik hoop dat je mij kan helpen! ALvast bedankt!
Het is aangepast!
Succes.
dinsdag 28 juli 2009 om 10:32
dinsdag 28 juli 2009 om 14:48
quote:HaagsLoesje schreef op 28 juli 2009 @ 10:32:
Hoi Viva Angel,
Zou je mijn topic ' POKÉMONDAY IN WALIBIWORLD' willen verplaatsen naar overige. Ik wil een laatste poging doen, wellicht krijg ik daar meer reacties. En anders heb ik pech en moet ik beslissen zonder advies van HET vivaforum .
Groetjes,
LoesjeGedaan! Pokémonday in WalibiWorld
Als dat niet lukt is Reizen misschien een goede pijler?
Hoi Viva Angel,
Zou je mijn topic ' POKÉMONDAY IN WALIBIWORLD' willen verplaatsen naar overige. Ik wil een laatste poging doen, wellicht krijg ik daar meer reacties. En anders heb ik pech en moet ik beslissen zonder advies van HET vivaforum .
Groetjes,
LoesjeGedaan! Pokémonday in WalibiWorld
Als dat niet lukt is Reizen misschien een goede pijler?
vrijdag 31 juli 2009 om 07:24
ik verdenk doremifasol ervan een reclame spammert te zijn
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/89809/messages
wil je er even naar kijken ?
wil je er even naar kijken ?
vrijdag 31 juli 2009 om 09:11
vrijdag 31 juli 2009 om 10:01
quote:TheNurse schreef op 31 juli 2009 @ 09:11:
Hoi Angel,
Ik had een vraagje, kun je mijn topic over zoontje van 4 mn mist een hand lijn verwijderen ivm google-baarheid? (is dit een woord? ) Dit ivm met nieuwsgierige familieleden die gaan speuren en mij zo kunnen vinden
Alvast bedankt!
Liefs,
Nurse
Hoi Angel,
Ik had een vraagje, kun je mijn topic over zoontje van 4 mn mist een hand lijn verwijderen ivm google-baarheid? (is dit een woord? ) Dit ivm met nieuwsgierige familieleden die gaan speuren en mij zo kunnen vinden
Alvast bedankt!
Liefs,
Nurse
zondag 2 augustus 2009 om 15:28
quote:Yamuna schreef op 31 juli 2009 @ 07:24:
wil je er even naar kijken ?Ik denk het ook. Bedankt voor het melden.
wil je er even naar kijken ?Ik denk het ook. Bedankt voor het melden.
zondag 2 augustus 2009 om 15:32
quote:TheNurse schreef op 31 juli 2009 @ 09:11:
Hoi Angel,
Alvast bedankt!
Liefs,
Nurse
Beste Nurse,
Misschien kun je je dit van te voren bedenken voor je iets op het internet plaatst.
Zou je jouw posts kunnen aanpassen zodat het niet meer herkenbaar is?
Hoi Angel,
Alvast bedankt!
Liefs,
Nurse
Beste Nurse,
Misschien kun je je dit van te voren bedenken voor je iets op het internet plaatst.
Zou je jouw posts kunnen aanpassen zodat het niet meer herkenbaar is?
maandag 3 augustus 2009 om 08:09
quote:goldmember schreef op 02 augustus 2009 @ 21:43:
Hoi Angel,
Ben nieuw hier, dus heb per ongeluk mijn topic operatie na uitsrijkje bij kinderen geplaatst...Zou deze verplaatst kunnen worden naar gezondheid?
Of kan ik dat zelf doen? Heb het geprobeerd maar lukte niet,
alvast bedankt!
Ha Goldmember,
Nee, je kunt helaas niet zelf je topic verplaatsen.
Operatie na uitstrijkje is verplaatst naar Gezondheid.
Succes.
Hoi Angel,
Ben nieuw hier, dus heb per ongeluk mijn topic operatie na uitsrijkje bij kinderen geplaatst...Zou deze verplaatst kunnen worden naar gezondheid?
Of kan ik dat zelf doen? Heb het geprobeerd maar lukte niet,
alvast bedankt!
Ha Goldmember,
Nee, je kunt helaas niet zelf je topic verplaatsen.
Operatie na uitstrijkje is verplaatst naar Gezondheid.
Succes.
dinsdag 4 augustus 2009 om 21:10
woensdag 5 augustus 2009 om 08:04
quote:TheNurse schreef op 04 augustus 2009 @ 21:22:
Eeeh Zou je wel de titel willen veranderen? Alleen 'Lijn' ipv hand lijn?
Natuurlijk en bedankt voor het zelf aanpassen!
Groetjes,
Vier.
Eeeh Zou je wel de titel willen veranderen? Alleen 'Lijn' ipv hand lijn?
Natuurlijk en bedankt voor het zelf aanpassen!
Groetjes,
Vier.
woensdag 5 augustus 2009 om 13:02
quote:Ainne schreef op 05 augustus 2009 @ 12:59:
Dit topic mag nu een slotje wegens meer dan 3000 berichten, er is inmiddels een nieuw deel aangemaakt.Maar waarom moet er dan een slotje op als toch niemand meer gaat reageren? Ik vind het wel een fijn idee dat ik mijn eigen berichten gewoon aan zou kunnen passen als ik dat zou willen.
Dit topic mag nu een slotje wegens meer dan 3000 berichten, er is inmiddels een nieuw deel aangemaakt.Maar waarom moet er dan een slotje op als toch niemand meer gaat reageren? Ik vind het wel een fijn idee dat ik mijn eigen berichten gewoon aan zou kunnen passen als ik dat zou willen.
woensdag 5 augustus 2009 om 16:24
quote:Ainne schreef op 05 augustus 2009 @ 13:20:
Volgens mij heeft dit met iets technisch te maken, mensen die de te grote topics openen zorgen ervoor dat de database vastloopt of zoiets - zie forummededelingen.
Slotje kan, maar hoeft niet persé.
Als er maar niet meer in gepost wordt.
Volgens mij heeft dit met iets technisch te maken, mensen die de te grote topics openen zorgen ervoor dat de database vastloopt of zoiets - zie forummededelingen.
Slotje kan, maar hoeft niet persé.
Als er maar niet meer in gepost wordt.
maandag 10 augustus 2009 om 21:17
rianne komt heel lief in haar eerste posting meteen een webwinkel aanprijzen voor lelijke borstvoedings lingerie
http://forum.viva.nl/forum/find/poster/90420/messages
woensdag 12 augustus 2009 om 09:00
woensdag 12 augustus 2009 om 09:13
quote:_zaza_ schreef op 07 augustus 2009 @ 20:56:
Ik heb een typfout gemaakt in de titel van ons nieuwe topic. Kan je een 's' erbij zetten voor mij?
Bedankt!
Getopt met de pilDone!
Ik heb een typfout gemaakt in de titel van ons nieuwe topic. Kan je een 's' erbij zetten voor mij?
Bedankt!
Getopt met de pilDone!
woensdag 12 augustus 2009 om 09:18
quote:Yamuna schreef op 10 augustus 2009 @ 21:17:
rianne komt heel lief in haar eerste posting meteen een webwinkel aanprijzen voor lelijke borstvoedings lingerie
Dankjewel!
Er is iets aan gedaan.
Dankjewel!
Er is iets aan gedaan.
woensdag 12 augustus 2009 om 09:19
quote:nut schreef op 12 augustus 2009 @ 09:00:
He Angel,
het vorge topic van uitgerekend augustus 2008 was met hoofdletters geschreven, nu heb ik een deel 2 aangemaakt zonder hoofdletters. Maar nu hebben de dames moeite om het topic te vinden Zou jij het in hoofdletters willen veranderen?
uitgerekend augustus 2008 deel 2
Bedankt!Done!
He Angel,
het vorge topic van uitgerekend augustus 2008 was met hoofdletters geschreven, nu heb ik een deel 2 aangemaakt zonder hoofdletters. Maar nu hebben de dames moeite om het topic te vinden Zou jij het in hoofdletters willen veranderen?
uitgerekend augustus 2008 deel 2
Bedankt!Done!