Good Luck
woensdag 19 augustus 2009 om 14:25
Jin, ik zou gaan voor roze of groen (frisgroen) erbij. Roze omdat dat nog lekker jong is, ik vind rood met zwart ook kunnen als je 60 bent
En groen is wel echt origineel.
En helemaal geweldig is roze hakjes, maarja, beetje kostbaar want die ga je nooit meer dragen lijkt me.
Nagels subtiel roze danwel gebroken wit danwel kleurloze lak, en haar in een Grace Kelly rol.
Tadaaaaa.
En natuurlijk een roze das voor vent, wit overhemd en antreciet pak. Zwarte Van Liers eronder, jummy
Ha ha.
Deelt het echtpaar geen dassen uit? Doen ze ook nog wel eens.
Ik duik de tuin weer in, pfff. Kwam even kijken naar Star.
Enka, K*tnieuws zeg
En groen is wel echt origineel.
En helemaal geweldig is roze hakjes, maarja, beetje kostbaar want die ga je nooit meer dragen lijkt me.
Nagels subtiel roze danwel gebroken wit danwel kleurloze lak, en haar in een Grace Kelly rol.
Tadaaaaa.
En natuurlijk een roze das voor vent, wit overhemd en antreciet pak. Zwarte Van Liers eronder, jummy
Ha ha.
Deelt het echtpaar geen dassen uit? Doen ze ook nog wel eens.
Ik duik de tuin weer in, pfff. Kwam even kijken naar Star.
Enka, K*tnieuws zeg
woensdag 19 augustus 2009 om 17:09
Ik zal eens kijken of het lukt. Vind roze leuk ja, maar man in een roze stropdas lukt nevernooitniet vrees ik. Groen lijkt me lastig te koop, dan maar paars. En anders toch zilver, geen andere mogelijkheid vrees ik. Zilvergrijze stropdas vind ik wel leuk voor vent hoor, dat moet lukken met een rustig overhemd. Pfff, ik wilde net even gaan shoppen met oudste, maar werd lelijk in de voet geprikt door een wesp. Ga morgen maar even, deed verdomd zeer.
En misschien kan ik nog niet eens hoord ik net, omdat oppas misschien niet kan. Er is ook altijd wat, ik wil gewoon, heb me er zo erg op verheugd!
En misschien kan ik nog niet eens hoord ik net, omdat oppas misschien niet kan. Er is ook altijd wat, ik wil gewoon, heb me er zo erg op verheugd!
woensdag 19 augustus 2009 om 17:31
hartige taart, net in de oven gegooid.
Jin, mijn man heeft wel een roze das hoor, zo'n lichte. Kan je hem niet over de streep halen met het argument dat het heeeeel hip is? Kan echt goed hoor!
Een rode das vind ik best zakelijk en erg George Bush achtig. (Maar wel mooi maar misschien kan je het met dit argument overhalen tot een roze )
Eigenlijk vind ik Bommel te duur ha ha. En nu iedereen op die gympen loopt waar heel groot FLORIS op staat ben ik er helemaal klaar mee. Die zijn eigenlijk heel lelijk maar omdat het van Van Bommel is natuurlijk hip.
Maar wel beter eigenlijk dan Van Lier...
Jin, mijn man heeft wel een roze das hoor, zo'n lichte. Kan je hem niet over de streep halen met het argument dat het heeeeel hip is? Kan echt goed hoor!
Een rode das vind ik best zakelijk en erg George Bush achtig. (Maar wel mooi maar misschien kan je het met dit argument overhalen tot een roze )
Eigenlijk vind ik Bommel te duur ha ha. En nu iedereen op die gympen loopt waar heel groot FLORIS op staat ben ik er helemaal klaar mee. Die zijn eigenlijk heel lelijk maar omdat het van Van Bommel is natuurlijk hip.
Maar wel beter eigenlijk dan Van Lier...
woensdag 19 augustus 2009 om 19:11
Nee, Amaal, ik denk echt dat het geen roze wordt. Is man echt geen type voor. Bij sommige mannen vindt ik het best goed staan hoor, maar niet bij vent.
Star, ik zeg WERPEN! Is wel een soort Wehkamp, maar voor mijn kleding vind ik dat lastig. Koop wel speelgoed, kaarten (unicef), kleding ventjes en zo via internet.
Star, ik zeg WERPEN! Is wel een soort Wehkamp, maar voor mijn kleding vind ik dat lastig. Koop wel speelgoed, kaarten (unicef), kleding ventjes en zo via internet.