Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha ha ha Bam, 'ik heb geen smaak'! Je hebt anders een geweldige man en een onwijs lief kind, dus dat heb je dan wel weer goed gekozen

Fijn, de boxen van de radio zijn vandaag aangekomen. Nu kunnen we eindelijk de radio weer aandoen. Kon nu over de tv en daar wen je wel aan qua geluid maar over de boxen is toch beter.

Maar nog leuker; we kunnen weer dvd op de Dolby luisteren! Zo fijn, hoera!!

Goed, misschien is dit een mannending maar ik vind goed geluid bij een muziekje of film erg prettig en wilde dat even met jullie delen

Kokos, lekker je wasjes aan het draaien of gewoon met de beentjes omhoog in de tuin met dit weer?
ja dat dan weer wel, maar qua kleding..........
Star, naar mens! Ik had allemaal plannen voor vanavond, maar nu ik weet dat de naam van je ongeboren spruit maar 16 keer voorkomt in NL moet ik de hele avond zoeken !

Jinny, ik sluit me bij Amaal aan (het zal eens niet...) en ga voor roze! En zag maar tegen vent dat alleen echte mannen roze kunnen hebben, misschien trekt dat hem over de streep.
Hier hebben de kinderen heel de middag in het zwembad gelegen, zelfs het vriendje wat meestal niet wil. Ik had zo,n inktvis geval gekocht dat rond moet slingeren, zit er te weinig kracht op, dus dat ding is ook weggegooid geld. Kost niks hebbie niks...........
Misschien is het wel geen echte man.........
Bam, maak jij ook boekjes met foto's met harde blaadjes? Ik heb nu net weer een fotoleerboekje gemaakt maar Jonathan is daar nog zo lomp mee, dat het snel weer stuk is.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nee, het zou wel kunnen met het appartuur, maar dat is zoveel werk dat ik dat graag aan een ander overlaat ;)
Jaaaa Mamax, dat is een goeie, alleen échte mannen kunnen roze hebben!

Top.

Zo leuk dat we het altijd eens zijn
jullie lijken wel een siameese tweeling ;)

zo en toen was er koffie...
quote:mamax schreef op 19 augustus 2009 @ 20:03:

Star, naar mens! Ik had allemaal plannen voor vanavond, maar nu ik weet dat de naam van je ongeboren spruit maar 16 keer voorkomt in NL moet ik de hele avond zoeken !

Sorry.
Dan zullen we nu onze echte identiteit maar onthullen Bam:

Ik moet er zelf erg om lachen, is dat erg?

Ach, Mamax vast ook wel
proest!!
Gatverdamme wat een ranzige foto plaats je daar van jezelf.
Ik denk dat ik het weet... Grappig zonder gekeken te hebben had ik 2 namen in m'n hoofd waarvan dat er 1 was.
Wauw, dat haar is wel gaaf!
16x dan weet ik hem

1e naam die ik intikte
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:mamax schreef op 19 augustus 2009 @ 20:58:

Ik denk dat ik het weet... Grappig zonder gekeken te hebben had ik 2 namen in m'n hoofd waarvan dat er 1 was.Huh, heeft Star ergens De Naam verhuld? Heb ik het gemist?
quote:Vishnu schreef op 19 augustus 2009 @ 20:59:

16x dan weet ik hem

1e naam die ik intikte Mail me eens

ik vind deze wel passen bij jullie ;)
Die zijn lief!!!

Star, ik heb je gemaild. Dacht Vish hetzelfde?
wat zijn jullie nieuwsgierig zeg ;)
Als het de goede is vind ik het een erg leuke naam by the way!
Grrr nu moet ik ook zoeken...

Jin: ben de weg nu kwijt qua kleuren. Succes ermee dan maar! En hopelijk kan de oppas gewoon!!!

Bam: fijn dat het nu lukte! Ik heb vanmiddag weer stuk gefietst, was ook erg lekker! En eindelijk zo'n dingetje gekocht om zelf ijsjes te maken in de vriezer. Dus we hebben morgen aardbeien-yoghurt ijsjes!

Mal: zo'n boekje leek mij ook leuk, maar heb het nog niet ergens kunnen vinden... Fijn dat de poezen nu in ieder geval gebroederlijk eten!
Je hebt mail Mamax

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven