Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
woensdag 19 augustus 2009 om 16:16
Aaaa, Pippi
Iedereen nog met baby in buik dus verder
Hier ook buitensporig warm en benauwd, blegh. Ga zo even een extra pauze inlassen. Heb nog maar weinig te doen, want alles al overgedragen dus ik kom even hier kijken
Auuu - dat deed pijn - schop.
Morgen allerlaatste dag joechee joechee Heb zin in verlof, hmmmm. Ga lekker beetje wandelen en fietsen en tutten en naar musea en vriendin in verwegvanhier bezoeken en zo.
Iedereen nog met baby in buik dus verder
Hier ook buitensporig warm en benauwd, blegh. Ga zo even een extra pauze inlassen. Heb nog maar weinig te doen, want alles al overgedragen dus ik kom even hier kijken
Auuu - dat deed pijn - schop.
Morgen allerlaatste dag joechee joechee Heb zin in verlof, hmmmm. Ga lekker beetje wandelen en fietsen en tutten en naar musea en vriendin in verwegvanhier bezoeken en zo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 19 augustus 2009 om 17:03
Jij bent echt nog zo sportief bezig Vis. Als ik tot de eerste lantaarnpaal en weer trug ben gelopen met de doggies, vind ik het alweer goed.
Het is hier ook zo warm. Heb er niet snel last van, maar heb nu geen fut om iets te doen. Ga denk zo ook maar patatjes halen.
Gympy, veel plezier vanaaf. Ik heb het ook niet zo op wespen, maar vind het hier gelukkig nog meevallen.
Hebben helaas bij het nieuwe huis wel veel vliegen en nog erger... spinnen!
Balen van je bed Lala. Gelukkig kon je het nog fixen.
Hier gister zeiltje op bed gelegd. Gelukkig geen last van. Zitten 3 lagen boven, ivm waterbed. Dus kraakt niet en is niet zweteriger dan het al is.
Oef Pipi, das wat minder. Urineverlies bij hoesten.
Inad, veel plezier morgen met je laatste werkdag!
Vanmorgen heerlijk gezwommen. Kijken vriendin en ik nog steeds naar uit.
Daarna nog ff het dorp in gegaan. Eindelijk geslaagd voor voedingsbh's. (van Noppies)
En toch nog positiejurk gekocht. Pas zo weinig, dus is soms beetje crisis wat ik aan moet.
Vanaaf ff naar het oude huis. Vriendin komt langs, die hebben onlangs hun huis verkocht.
Misschien heeft ze nog handige tips.
Het is hier ook zo warm. Heb er niet snel last van, maar heb nu geen fut om iets te doen. Ga denk zo ook maar patatjes halen.
Gympy, veel plezier vanaaf. Ik heb het ook niet zo op wespen, maar vind het hier gelukkig nog meevallen.
Hebben helaas bij het nieuwe huis wel veel vliegen en nog erger... spinnen!
Balen van je bed Lala. Gelukkig kon je het nog fixen.
Hier gister zeiltje op bed gelegd. Gelukkig geen last van. Zitten 3 lagen boven, ivm waterbed. Dus kraakt niet en is niet zweteriger dan het al is.
Oef Pipi, das wat minder. Urineverlies bij hoesten.
Inad, veel plezier morgen met je laatste werkdag!
Vanmorgen heerlijk gezwommen. Kijken vriendin en ik nog steeds naar uit.
Daarna nog ff het dorp in gegaan. Eindelijk geslaagd voor voedingsbh's. (van Noppies)
En toch nog positiejurk gekocht. Pas zo weinig, dus is soms beetje crisis wat ik aan moet.
Vanaaf ff naar het oude huis. Vriendin komt langs, die hebben onlangs hun huis verkocht.
Misschien heeft ze nog handige tips.
woensdag 19 augustus 2009 om 17:07
woensdag 19 augustus 2009 om 21:27
Kun je niet gewoon binnen blijven Dier? Of is dat geen optie? Hier is het in huis 23 graden, dankzij het feit dat we alles dichthouden en dankzij warmte-terug-win-systeem.
Zoooo, er ligt hier iemand z'n mini-luier vol te poepen, met echt heeel bijzondere geluiden
Zoon is vandaag een Star-baby, heeft een romper met Star baby erop aan. Als jouw beeb lang genoeg blijft zitten, Star, is zoon er tegen die tijd wel uitgegroeid en kan ik 'm naar je opsturen. Het kan ook prima voor een meisje (als je van stoer houdt), dochter heeft er ook in gelegen.
Morgen laatste dagje met kraamverz. Jammer, geen dageliojks schoon toilet zonder enige arbeid te verrichten meer, en ook geen fruithapjes die voor je worden klaargemaakt. Maar wel lekker om samen draad verder op te pakken.
Zoooo, er ligt hier iemand z'n mini-luier vol te poepen, met echt heeel bijzondere geluiden
Zoon is vandaag een Star-baby, heeft een romper met Star baby erop aan. Als jouw beeb lang genoeg blijft zitten, Star, is zoon er tegen die tijd wel uitgegroeid en kan ik 'm naar je opsturen. Het kan ook prima voor een meisje (als je van stoer houdt), dochter heeft er ook in gelegen.
Morgen laatste dagje met kraamverz. Jammer, geen dageliojks schoon toilet zonder enige arbeid te verrichten meer, en ook geen fruithapjes die voor je worden klaargemaakt. Maar wel lekker om samen draad verder op te pakken.
woensdag 19 augustus 2009 om 21:37
Vruchtwater, nog geen eens aan gedacht zelfs (is dit erg naief?). Maar dan moet het toch blijven doordruppelen? Het leek echt op urineverlies en heb het (dan wel in mindere mate en alleen wat druppels) al vaker gehad in zwangerschap. Verder is buik nog volkomen rustig, dus verwacht geen kindje vannacht . (en weeen beginnen dan meestal toch binnen een paar uur?) Moet morgen nog naar vlos, dus zal haar eens vragen.
woensdag 19 augustus 2009 om 21:45
Met Nesta geen optie binnen blijven. Kan het wel zo lang mogelijk uitstellen want hier ook goed te doen binnen. enk dat ik voor water ga en hopen dat Nesta niet te ver weg kan
Nee hoor is niet zo naief maar wel goed om even te checken. Buik of gewicht nog wel hetzelfde? Morgen zeker even overleggen en even ruiken je broek ruiken misschien? Zoet of urine lucht?
Nee hoor is niet zo naief maar wel goed om even te checken. Buik of gewicht nog wel hetzelfde? Morgen zeker even overleggen en even ruiken je broek ruiken misschien? Zoet of urine lucht?
woensdag 19 augustus 2009 om 22:00
Niemand die gebruikt gemaakt heeft van het mooie weer om een kind te baren?
Als het aan Dier ligt, is Momo nu natuurlijk aan het bevallen!
@ Rebbel: wat fantastisch om te lezen dat het allemaal al zo goed gaat bij jou!! Dat geeft het volk moed!
Gister weer bij de verloskundige geweest. Ze vroeg hoe het met me ging en ik moest gelijk huilen... *zucht*. Nou over gehad en ze was erg ok. Tips gekregen en ze geven aan me vooral in de gaten te houden. Ze laten me ook niet veel langer doorlopen dan de uitgerekende datum zei ze. Wel fijn. Na de huilbui mijn bloeddruk gemeten. Die was natuurlijk veel te hoog, buik ook gespannen. Dus urine moeten laten controleren. Was gelukkig ok. Maandag moet ik weer langs. Gezellig.
En verder: het weer is echt killing.... mijn voeten hebben ongekende dikte bereikt en ik kan nauwelijks meer lopen... ik zit echt smachtend op het onweer te wachten.
Succes iedereen morgen met de mooie zomerdag!
Als het aan Dier ligt, is Momo nu natuurlijk aan het bevallen!
@ Rebbel: wat fantastisch om te lezen dat het allemaal al zo goed gaat bij jou!! Dat geeft het volk moed!
Gister weer bij de verloskundige geweest. Ze vroeg hoe het met me ging en ik moest gelijk huilen... *zucht*. Nou over gehad en ze was erg ok. Tips gekregen en ze geven aan me vooral in de gaten te houden. Ze laten me ook niet veel langer doorlopen dan de uitgerekende datum zei ze. Wel fijn. Na de huilbui mijn bloeddruk gemeten. Die was natuurlijk veel te hoog, buik ook gespannen. Dus urine moeten laten controleren. Was gelukkig ok. Maandag moet ik weer langs. Gezellig.
En verder: het weer is echt killing.... mijn voeten hebben ongekende dikte bereikt en ik kan nauwelijks meer lopen... ik zit echt smachtend op het onweer te wachten.
Succes iedereen morgen met de mooie zomerdag!
donderdag 20 augustus 2009 om 09:46
Morning, korte meld met baby in buik. Dier je voorspelling is niet uitgekomen...
Ga zo lekker even met man en kind de stad in voor het te warm wordt en ...o ja.. vandaag ga ik niet bevallen met weeralarm enzo. MIjn oma is trouwens in 1953 bevallen tijdens de watersnoodramp van mijn tante.
Ciao allemaal!
Ga zo lekker even met man en kind de stad in voor het te warm wordt en ...o ja.. vandaag ga ik niet bevallen met weeralarm enzo. MIjn oma is trouwens in 1953 bevallen tijdens de watersnoodramp van mijn tante.
Ciao allemaal!
donderdag 20 augustus 2009 om 09:48
Zoooooo heb even de pest in. Huisarts wil niks voorschrijven om te slapen want hoort erbij en hij vindt het niet wijs om iets te nemen tijdens zwangerschap.
Verloskundige zei dinsdag dat of zij of de huisarts iets voor kunnen schrijven.Zou dus nu nog de vk kunnen bellen.
Wat zouden jullie doen/wie zouden jullie vertrouwen? VK of huisarts? Ik neig toch naar huisarts. Zucht.
Verloskundige zei dinsdag dat of zij of de huisarts iets voor kunnen schrijven.Zou dus nu nog de vk kunnen bellen.
Wat zouden jullie doen/wie zouden jullie vertrouwen? VK of huisarts? Ik neig toch naar huisarts. Zucht.
donderdag 20 augustus 2009 om 09:59
Oh en Mmomo: misschien leuk om je oma's traditie qua weeralarm door te zetten? Zou wel leuk zijn om weer een nieuwe baby te mogen begroeten hier!!
Hier alles ok. Morgen 37 weken. whiiiee. Heb deze week best wat gerommel in buik en pijnelijke steken bovenin de vagina. Dus begin het nu ook spannend te vinden.
Inad: succes met je laatste werkdag en natuurlijk ook veel plezier met je afscheid!!
Hier alles ok. Morgen 37 weken. whiiiee. Heb deze week best wat gerommel in buik en pijnelijke steken bovenin de vagina. Dus begin het nu ook spannend te vinden.
Inad: succes met je laatste werkdag en natuurlijk ook veel plezier met je afscheid!!
donderdag 20 augustus 2009 om 10:17
Na, voel me nog steeds behoorlijk sip, maar heb besloten het een beetje te negeren en soms mijn befaamde 'struisvogel'-politiek toe te passen.Werkt niet altijd, maar soms wel...
Verder niets gepland de komende dagen, morgen wel gezellig eten met schoonfamilie en verder rustig aan doen...
Ik hoop dat het weer idd een beetje meevalt...en anders is het morgen weer wat koeler gelukkig...
Verder niets gepland de komende dagen, morgen wel gezellig eten met schoonfamilie en verder rustig aan doen...
Ik hoop dat het weer idd een beetje meevalt...en anders is het morgen weer wat koeler gelukkig...
donderdag 20 augustus 2009 om 10:19
Ik zou mijn vk wel vertrouwen, maar weet niet hoe dat met die van jou zit, Star. Hoe sta je er zelf in? Als je het niet volhoudt, zou ik voor medicatie gaan. overdag bijslapen (en Ceetje de deur uitdoen) helpt niet?
Ben benieuwd. Heb niet zo'n zin in onweer eigenlijk, maar er zijn hier al donderkoppen zichtbaar. Kraamverz. gaat straks weg, want er zijn te weinig mensen en er heeft al een paar keer een onervaren papa die een kraamverz. mist aan de telefoon gehangen, dus daar gaat ze straks heen om te helpen. Net de eerste dag dat manlief ook weer buitenshuis aan het werk is, dus ben straks voor het eerst helemaal alleen met m'n kroost!
Ben benieuwd. Heb niet zo'n zin in onweer eigenlijk, maar er zijn hier al donderkoppen zichtbaar. Kraamverz. gaat straks weg, want er zijn te weinig mensen en er heeft al een paar keer een onervaren papa die een kraamverz. mist aan de telefoon gehangen, dus daar gaat ze straks heen om te helpen. Net de eerste dag dat manlief ook weer buitenshuis aan het werk is, dus ben straks voor het eerst helemaal alleen met m'n kroost!