UITGEREKEND MAART/ APRIL 2010

30-07-2009 16:06 158 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames het leek mij leuk om een forum onderwerp te openen voor de dames die even ver zijn als ik in mijn zwangerschap.

Dus dames wees welkom om hier van alles te bespreken;))))

Als Anissa niet terug komt moeten we maar een nieuw topic openen, zodat we een tabel kunnen maken....
goed idee joy

tis wel leuk zon tabel want heb ff geen overzicht meer van alles

haha
Volgens mij is een nieuw topic niet nodig, maar kunnen we eventueel een angel vragen de tabel in de OP te plaatsen. Iemand ervaring met aanmaken tabel?
Ik heb even gekeken, maar heb echt geen idee hoe het moet er staat wel een icoontje voor het maken van een tabel, maar hoe dat verder werkt!!!? Jullie voegen zelf wel is iets toe aan jullie tekst en dat weet ik ook niet hoe dat moet. ik ben een beetje een leek met dit soort dingen!!!
quote:gizz schreef op 20 augustus 2009 @ 07:07:

Volgens mij is een nieuw topic niet nodig, maar kunnen we eventueel een angel vragen de tabel in de OP te plaatsen. Iemand ervaring met aanmaken tabel?

We kunnen toch niet elke keer als we een wijziging hebben, een angel vragen om het aan te passen, lijkt me niet handig....

Ik ga me even verdiepen in een tabel....
Tabel lukt me wel. ik ga een nieuw topic openen....
Het nieuwe topic:

Joy4britt in "Maart April 2010"

Met tabel!
Ik hoop niet dat anissa zo ziek is van de zwangerschap dat ze de tabel niet meer trekt

Morgen ook een afpraak bij de dokter. Ik neem voor de zekerheid een plasje mee, je weet nooit of ze een slokje willen

Ik zit nu uit mijn raam te kijken en zie dat een dame die in het pand naast me zit hoog zwanger zit te zijn... Ook wel toevallig. Ze zit heel de tijd met der handen over de buik gevouwen.

Hoe zit het trouwens met jullie mannen. Ik betrap mezelf erop dat ik weinig aan werken toekom en veel zit te googlen Dat werken komt volgende week wel weer haha. Maar mijn man is er nog veel minder mee bezig. Die moet nog aan het idee wennen terwijl ik al bezig ben met hoe we de kinderkamer in gaan richten (welke kamer we gaan opofferen want met de geplande verbouwing in het vooruitzicht moeten we wat sneller actie ondernemen dan normaal) en ga zo maar door. Hij zegt nog ff wat tijd nodig te hebben om het tot hem door te laten dringen... Misschien als het doktersbezoek morgen is geweest dat hij een tikkie enthousiaster wordt?

Voorlopig zit hij wel heel de tijd op mijn buik te wrijven, lief issie wel maar het kwartje moet nog vallen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven