innestelingsbloeding/ zwanger?

20-08-2009 12:53 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola dames,

Mijn cyclus is op 25-7 begonnen en vandaag 27 dagen later nog steeds niet on.

Meestal heb ik buikkrampen en voel ik het opkomen. Wel zag ik een heel klein beetje roze afscheiding. Maar dit was echt een MM ofzo.

Wat kan dit betekenen? Is dit de innestelingsbloeding of word ik gewoon ON.
Een test wil nog wel eens uitkomst bieden.
Pfff..... weer zo een blondje.

Koop een test of ga naar je HA, wat voor antwoord verwacht je hie rnou helemaal.

Dat we JA zeggen.
Nou nou Z&Z...
Ja maar ben ik nu dan al over tijd?
Dat ligt eraan hoe lang je cyclus normaal is. Is hij normaal 28 dagen? Dan ben je nog niet over tijd. Gelukkig maakt dat voor de meeste testen van tegenwoordig weinig uit. Als je niet kunt wachten: fiets even langs een drogist en haal een testje. En anders zit er niets anders op dan geduld te bewaren tot je ongesteld wordt. Of juist niet. Sterkte!
Princess81, je bent overtijd als je normaal gesproken nu ongesteld zou moeten zijn.
Wat is een MM?

Of je overtijd bent weet je alleen zelf. Hoe lang duurt je cyclus normaal? Als je cyclus normaal 25 dagen duurt en nu 27 dan ben je overtijd. Duurt de cyclus normaal 30 dagen dan ben je nog niet overtijd.

Je kan dus niet uitgaan van het gemiddelde, je moet weten hoe lang je eigen cyclus normaal duurt.

Waarom doe je geen test?
Wil je zwanger worden of juist niet?
Volgens mij duurt het dus zeker geen 4 weken.
quote:Sarah Scott schreef op 20 augustus 2009 @ 12:56:

Nou nou Z&Z...

Sorry, waarschijnlijk door de hitte bevangen (zij of ik wie weet ).

Enne ik ben zelf blond hé dus heb ik recht van spreken.

TO ga naar de HA of haal een test, kan je ook al doen voor je ongie (bah vies woord)
ON?

OFF...

En wat is MM inderdaad?
Z&Z
Ja, wat is een MM?

Als jij zeker weet dat je cyclus korter is dan 28 dagen, dan weet je het antwoord al.

Wij kunnen niet zien of het een innestelingsbloeding is.

Daarbij hoeft niet iedereen die te krijgen, en volgens mij komt die innesteling toch eerder? (correct me if i'm wrong)

Dus of wachten of een test.
Neeee, toch niet naar de huisarts? Echt geldverspilling. Koop zelf een test, is veel goedkoper dan naar de huisarts gaan om daar diezelfde test te doen.
Ik heb altijd wat roze afscheiding een dag of 2 a 3 voor mijn menstruatie..... Bij mij is het een voorteken van 't feit dat ik ongesteld moet gaan worden.
quote:princess81 schreef op 20 augustus 2009 @ 13:01:

Volgens mij duurt het dus zeker geen 4 weken.

Wat duurt geen 4 weken?

Is het wel de bedoeling dat je zwanger bent?
MM = Mega Menstruatie?

of Moeders Mooiste?
Goh, ik dacht dat zwanger worden een kwestie was van seks hebben op het juiste moment. Maar blijkbaar heb je er een heel handboek voor nodig, met allerlei vaktermen enzo. Daar ben ik dus echt te dom voor, dus helaas pindakaas. Of mijn vriend moet al zin hebben om al die woorden te gaan leren. Mén, het leven is echt zwaar.

ONtopic (tja, het is toch echt een ongesteldheidstopic *smirk*)

Lieve TO,

Er valt geen zinnig woord over te zeggen. Als je over tijd bent, gewoon even een testje doen. En wil je asjeblief uitleggen wat MM is?
Ik weet het!

MM = maandelijkse misser?
Menstruatie misser natuurlijk....

O,nee dan had het OM moeten zijn.
Nou ze bedoelt gewoon een milimeter.

Een milimeter roze vloed dus. Simpel hoor, gewoon een kwestie van even een lineaaltje (of geodriehoek... dat past beter) in de pot leggen en meten.

Zeg nou niet dat jullie dat nooit doen!!!

;)
Ben zoooooooooo nieuwsgierig wat MM is!
aaaaaaaah.... Ik dacht al... een roze slijmdraad en die dan Moeders Mooiste noemen is ook niet zo logisch.
Dankje oriane.

Ik dacht al in de trant van mega .....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven