Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Lees nu van je baan, leuk!!!!!!!!
Hee wat leuk, dat het op werkgebied zo lekker loopt!

Gefeliciteeeeeerd

*waarschijnlijk errug domme vraag, maar wat is casten?*
Itsje, wat een heerlijk gevoel, ik weet hoe het voelt, wat grappig.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 20 augustus 2009 @ 10:59:

Lé, theorie is binnen hoor!Gefeliciteerd Pipske! Wat goed van je!
quote:robo schreef op 20 augustus 2009 @ 11:01:

Hee wat leuk, dat het op werkgebied zo lekker loopt!

Gefeliciteeeeeerd

*waarschijnlijk errug domme vraag, maar wat is casten?*Casting Director, dat je acteurs uitzoekt voor allerlei film en TV producties schat.
Ahaaaa!

Ok.

Dank.

Voel me redelijk sullig ineens
Ben er ook blij mee! Nu m'n praktijk, brrrrrrrrr.

Hé gaaf dat je weer terug gaat! Hoe ga je dat praktisch regelen dan?
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2009 @ 11:34:

[...]

Casting Director, dat je acteurs uitzoekt voor allerlei film en TV producties schat.

Oh kijk, dus bij jouw ga ik mijn briljante acteer loopbaan beginnen

Das weer beter dan met de spuitbus glassex in mijn handen de meest dramatische scene's spelen voor Terror en de musjes. .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik ga om te beginnen een keer maand of om de twee weken (hangt van drukheid en opdracht af) op zondag naar A'dam, dan logeer ik bij deze of gene vriend/in, maandag de hele dag werken op kantoor en dan naar huis. Tussendoor kan ik thuis ook nog van alles doen.

Wé is vrij op maandag, dus dat komt helemaal goed uit.

Mocht het nou lekker gaan dan wil ik eens per week gaan na verloop van tijd.
quote:borodini schreef op 20 augustus 2009 @ 11:42:

[...]

Oh kijk, dus bij jouw ga ik mijn briljante acteer loopbaan beginnen

Das weer beter dan met de spuitbus glassex in mijn handen de meest dramatische scene's spelen voor Terror en de musjes. .Kom jij mij die glassex act maar eens laten zien lieverd, ik zet het wel even op film.....
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2009 @ 11:34:

[...]

Casting Director, dat je acteurs uitzoekt voor allerlei film en TV producties schat. Oh ik zit er helemaal in nu. Waar kan ik me aanmelden?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:eleonora schreef op 20 augustus 2009 @ 09:46:

Ik ben ontzettend gelukkig, dat wel. Mijn oude werkgever heeft me teruggevraagd! Ik ga weer fijn casten, op freelance basis.

Mijn leven is helemaal mooi momenteel. Wat hééérrrlijk zeg! Geniet ervan!
Wat dacht je van Viva Forum, The Movie?
denk dat die film alles zou bevatten. Humor, geweld, verdriet, liefde
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
*Doet de bekende zoetgevooisde movie-trailer-stem* It's a wurroowwlld on its ooohhhwwwrnn. Where no womannn izzz what she seeeejaaammmmzzzz. Soooonnnn in a theataaarrr neearr yoooouuuwwwww.
*stopt vingers in de oren ivm Ann Liv*

Hm, typt wel moeilijker dan.

Wat lekker Eleonora dat je weer aan de slag bent. Gefeliciteerd!

HPL, gefeliciteerd met je theorie.

Zo, weeralarm kunnen ze hier ook weer intrekken. 1 Donderklap, 8 druppels regen en harde wind.

Tuinstoelen kunnen weer rechtop.
hier moet nog wat vallen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier is het nu zo donker dat ik geen hand voor ogen kan zien in huis als ik de lampen niet aan zou doen en er vallen dikke druppels en hagelstenen. Weeralarm is misschien wat overdreven voor de bui die hier valt maar het dondert en bliksemt beheurlijk hoor!
Ik bestudeer de buienradar de hele tijd en de hele band herrie passeert ons hier werkelijk op een haar na. Het flitst in de verte, boven de staatsbossen als een wilde maar hier waait het alleen maar en het is erg donker. C'est tout.

Vivaforum, the movie, wordt dat niet saai met al die mensen die achter een computer zitten te typen?

Of is het een raamvertelling, waarbij je steeds de lijst met topikken ziet en dat je er dan als het ware índuikt en dat je ziet wat er zich afspeelt.....?

Zoiets?
Leo geweldig nieuws! Heerlijk weer aan de slag. I'm happy for you
Het kan toch net zo iets als de vagina monologen worden. Topics die voorgelezen worden, waarbij voor elke forummer er een ander de reacties voorleest.

Topic van 15 verschillende reageerders wordt dan ook door ongeveer 7/8 mensen voorgelezen. Een ieder neemt dan een of twee verschillende stemmen voor zijn/ haar rekening.
Ik vind het meer iets voor het theater eigenlijk.....

Serieus hoor. Het is eigenlijk een beeldschoon idee.

Je kunt mooie, gevoelige topics afwisselen met grappige en heftige. Er worden hier elke dag zoveel mooie, lelijke, vreselijke, gevoelige en ongevoelige dingen gezegd. Daar kun je vast een hele sterke voorstelling mee maken.
En dan afsluitend een discussie met het publiek.
Viva in de theaters! Dushi, weet je dat ik het een vreselijk grappig plan vind, vooral dat van die reacties, en dat je dan BGB (gespeeld door eh... Loes Luca) de hele tijd ziet googlen. De Viva Monologen! En dan wel afgewisseld voor de spanning onstage en voor de leuk met wat geanimeerde meetings van bijv. de Beo's, de Dikke Dames, hitsige Visvijvertypes, met als overkoepelend thema: als Virtual Reality wordt... laat het leven zijn hysterische kant zien! (ofzo, heb niets geen alcohol genuttigd dus mijn schrijftalent is een beetje opgedroogd.) (Ann Liv, jij mag natuurlijk de voice over zijn! Deed je echt heeelll goed! Dacht wel even dat je een man was, maar ja, dat zijn we allemaal natuurlijk! )

Leeke Lief, van HARTE met je baan! Daar moet ik even een beetje van schreeuwen hoor. He he, had je een half jaar geleden niet durven denken he, dat alles zo op z'n pootskjes terecht zou komen. Fijn, fijn fijn. Gegund!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven