Klets mee met Lé

19-07-2009 16:29 1130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze kun je wel gebruiken dacht ik

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik zie er serieus brood in ook! Mara Mijn jij bent al aardig op dreef nuchter. Laat staan als je er met een goede slok even voor gaat zitten. Dit is eigenlijk een brainstormsessie waard.
Precies Loes Luca is perfect. Oja en Adelheid Rozen schiet ook door mijn hoofd. Why...i don't know. Maar die zie ik dit ook wel doen.
Haha, jaaaa, lijkt me echt enig om daarover te brainstormen! Ik heb altijd al theaterteksten willen schrijven.

Juist ook het saaitopic kan zeer experimenteel en absurdistisch theater opleveren denk ik. Met Olga Zuiderhoek als Snjokorn!!! Jaaa... Dushi, wie mag jou spelen? Ikzelf reserveer alvast Carice van Houten, al was het maar omdat ik haar zo'n beetje de knapste vrouw van het moment vind en mijn kapster mijn ijdelheid tot ongekende hoogten deed opstuwen toen ze me vertelde dat ik zo op haar leek!

En om nog even in de theatersfeer te blijven: in de relatie-topics is het natuurlijk Wachten op Lejó!
quote:Dushi74 schreef op 20 augustus 2009 @ 22:00:

Precies Loes Luca is perfect. Oja en Adelheid Rozen schiet ook door mijn hoofd. Why...i don't know. Maar die zie ik dit ook wel doen.Misschien omdat ze ook de oppervagina was? In de Vagina Monologen bedoel ik, toch? Of was dat wat anders? O nee, ik heb eens een hilarische discussie meegemaakt toen zij met de gesluierde monologen in de VS tourde, en ze na de voorstelling een discussie probeerde aan te gaan met het publiek. De flapuit A.Roosen met het hypercorrecte Amerikaanse theaterpubliek, dat was een moeilijke match met veel pijnlijke stiltes.
Jaaa Adelheid!
Mag Adelheid jou spelen, HPL?
Of is er een ander theaterdier dat jou goed zou kunnen neerzetten?
*leest soms mee*

Is Annet Malherbe al gecast?
Adelheid of Annet Malherbe, ik zou vereerd zijn. Met Pierre Bokma als Mr N.
Dorinke, 2 zielen
Ik zie graag Adelheid ook omdat ze zo lekker maf is en toch ook heel gevoelige dingen goed neer kan zetten. Maar misschien is het ook wel vanwege de vagina monologen.

Hmm voor mijzelf qua saaiheidtopic is Adele Bloemendaal (als we voor oudere actrices gaan) De jongere ben ik nog niet uit.
Of idd Annet Malherbe. Maar zoals gezegd de jongere actrice kan ik nog niet eentje geschikt vinden.
Hoe heet ze, ik zag haar in De Koopman van Venetië, ze heeft hier ook op de cover gestaan. Steen goede actrice.
Eva van der Gucht bedoel ik
Enne, dat huppeltje met die hese stem. Nadja Hupscher, ook goed!
Anniek Pfeiffer is wat jonger, en ik vond haar erg leuk in Jiskefet (Sint Hubertusberg). Vast wel Viva-waardig. En om in dezelfde sfeer te blijven: die hoofdzuster was geweldig (Beppie Melissen google ik net) !
Eva is zeker goed. Nadja vond ik in Simon (geloof ik) erg goed. Dus dat is ook een prima keuze HPL.
Dorinke, die waren inderdaad goed!
Ja, Eva vd Gucht speelt toch ook in Single(s) oid ?
Bianca Krijgsman
quote:dorinke schreef op 20 augustus 2009 @ 22:29:

Ja, Eva vd Gucht speelt toch ook in Single(s) oid ?

Yep

Ik zit ook even te denken aan Kim van Kooten. Alhoewel Najda me steeds meer aantrekt.
Ach wie het ook is, als ze mij maar goed portreteert
Ik denk dat we een behoorlijke cast nodig hebben hoor

Wie doet Toon? En Willem?
Mijn kennis is wel verschrikkelijk verouderd geloof ik, ik ken weinig jonge actrices. Maar die ene, die in de serie 'in de vlaamse pot' speelde kan volgens mij ook zo een forummer spelen (ik neem even geen google risico want alles is traaaag).
Ze speelt nu in Gooise Vrouwen Dorinke, Suzanne nog wat of schrijf je Susanne...

Ik zou wel willen weten wie qua casting Leo in gedachten heeft voor mij.

Ik kom op Adelheid Rosen, die hoeft geen moeite te doen om mij te spelen. Al is dat misschien voor haar geen uitdaging dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven